Ja, heb ze afgelopen keer gebruikt en m'n cyclus was maar 1 dag langer dan de cyclus ervoor. En heb net ergens gelezen, dat je in principe weer een cyclus zou moeten krijgen na de pil als je had voor de pil en bedacht dus net dat ik na de bevalling van m'n zoontje WEL weer regelmatig was. Dat was ik dus niet tussen de bevalling van m'n eerste en m'n tweede. Maar dit was ik dus vergeten, omdat ik 5 maand na m'n laatste bevalling al met de pil gestart was en dat was dus 3 jaar geleden. Een mens vergeet wel 'ns wat he! (ik heel vaak trouwens...moet ook zo veel onthouden!) En een lange cyclus heb ik altijd wel gehad, als ik regelmatig was. Ik heb heel lang gedacht dat je cyclus van 28 dagen begon, na het einde van je ongi! Zo wist ik ook wanneer ik m'n ongi moest hebben! Altijd...ongeveer 6 dagen ongi en dan 4 weken erbij! Geloof dat ik dus al ardig ben 'ontpilt'. En ben er nu ook achter dat ik die koppijn op de eerste dag van m'n ongi waarschijnlijk ook aan de pil te danken had. Want die heb ik dus vorige keer en deze keer niet meer gehad. Heb ook lang niet zo veel buikpijn als ik eerder had. Moet, als deze derde wil lukken, toch maar eens wat anders gaan bedenken dan die pil! Merk nou pas dat ik me nu beter voel! Best apart eigenlijk...voelde me nooit zo slecht, maar nu gaat het wel beter! edit: en nu moet ik echt slapen, want m'n dochter moet morgen om 8.30 uur wel op school zijn! En m'n man is nog steeds ziek, dus kan wel weer een onrustig nachtje worden...WELTRUSTEN!!! :-#
Mijn cyclus is ook altijd lang geweest. 6 a 7 weken is het altijd geweest. Tenminste zover ik het me kan herinneren. Ik ben al erg vroeg aan de pil gegaan i.v.m. acne. Ik gebruikte ruim 8 jaar de diane35. Die mag je maximaal 5 jaar gebruiken en daardoor was ik zo`n 6 maanden achter elkaar ongi, gevolgd door 1,5 jaar geen ongi. Toen heb ik geen pil meer gebruikt maar de mirena-spiraal. Dat is het helemaal. Mocht ik t.z.t. bevallen zijn zal ik zeker weer een laten plaatsen. Ik ben toen ook door een gyn onderzocht en die heeft gelukkig nooit iets gevonden. Ik ga ook lekker slapen. Ik hoop dat je toch een rustige nacht hebt! Trusten!
Ik kan ook nog niet slapen... Ik heb net enorme ongikrampen gehad. Zo erg dat ik maar een paracetamol heb genomen. Gelukkig zakken ze weer een beetje. Ik moet toch maar eens gaan slapen. Ik heb morgen een heel belangrijk zakelijk gesprek met een bedrijf die ons product wil gaan verkopen...
Ohh Wieffie! Verdorie! Hoop dat je er inmiddels lekker in ligt! Heel veel succes morgen met de verkoop van jullie product! Ik ga me ook maar eens tegen eeen lekker warm lijf aan leggen Ben inmiddels wel moe! Tot later vandaag !
Wieffie en go4baby, nog een beetje kunnen slapen uiteindelijk? En Tezzz, je dochter op tijd op school gekregen? Wieffie, heel veel succes met je presentatie vandaag!
Goedemorgen allemaal! wat een kut nacht vanacht zeg....gisteren na het vrijen kreeg ik een bloeding...pffff...dacht dat ik er in bleef....gelukkig heeft het niet doorgezet, en mag ik volgende week naar de VK om tekijken hoe of wat..want nu zouden ze toch niet echt iets kunnen zien...we wachten maar af....aan de ene kant maak ik me zorgen..aan de andere kant ook weer niet want het zet niet door...... pfffff heb ik weer........
He meiden, Ik heb idd een paar uurtjes geslapen. Was om 07.30 uur ook al weer wakker. Ben wel een beetje nerveus voor dat gesprek vanmiddag. Ik denk dat ik straks maar mooi ff een uurtje de sportschool induik met mijn vriendje. Ondanks dat ik maar een paar uurtjes geslapen heb was mijn temp toch nog 36.7. Das echt goed voor mijn doen zeg! Ik sta wel een beetje te kijken dat mijn kaartje zo anders is dan anders... Nou ja uiterlijk vrijdag zal ik het wel weten...
Goedemorgen! @ Diaantje: dat is wel even schrikken natuurlijk! gelukkig dat het maar even zo was en direct is gestopt! Wel fijn dat je toch relatief snel bij de VK terecht kunt! @ Wieffie: goed plan dat sporten! Moet hier ook zo nodig gebeuren...! En succes straks! duimerdeduim in het kwadraat @ Tezzz: lukt het allemaal? Volgens mij zit je nu wel wat uit te hijgen of niet? Als mannetjes ziek zijn... beste remedie, id een paar dagen keihard vertroetelen.... dan weten ze niet hoe snel ze weer beter moeten worden @ Miepie: Hoe gaat het daar? Druk aan de SMEP! @ iedereen: Hoe is het met Julita? Iemand een idee? En ik miks Beastie ook! zou die nog ergens lam onder tafel liggen in een Schotse pub? Bedwelmd door doeldelzakherrie? En hoe's met Leentje en alle anderen! Het was zo'n stil weekend! Tijd dat het hier weer lekker druk wordt! Werk ze allemaal! En tot later met goed roze nieuws
Diaantje, veel vrouwen die zwanger zijn verliezen wat bloed na het vrijen. Mijn zusje heeft het ook gehad. Niet te druk over maken hoor, zeker niet als het netjes gestopt is!
ben bang dat ie die schotse mannen eerder met die doedelzak om de oren krijgen....haalt haar helemaal uit haar Smep ritme hahahah
haha. Vandaag komt ze terug, toch? Wil jullie allemaal nog even bedanken voor jullie lieve woorden tijdens mijn dippie. Ben er inmiddels redelijk overheen. Vrijdag en gisteren gesmept (en volgens mij gisteren mijn ei gehad), dus we zien wel weer wat het deze maand wordt. Verder is de week dat mijn man in oktober weg moet een week later dan hij dacht, dus als ik mijn eisprong heb is hij er nog \/ (stom dat je alweer uitgaat van een eisprong in oktober; ben van plan door te gaan naar de juni-mama's ) Wieffie, sport ze en succes met je presentatie straks!
Hier raak ik echt van in de war zeg ben 2 dagen geleden begonnen met de testen en die van 2 dagen geleden had een licht streepje en die van gisteren al een donkere streep, en die van vandaag is haast niks op te zien, zou me ei gisteren geweest zijn? , wat ik dan niet snap is hoe kan ik dan op een cyclus van 31 dagen uitkomen Of zou het kunnen dat ik vanochtend mischien te veel heb gedrinken en dat er niet zo veel van dat lh in me urine zat
Hoi... pffffffffff kep last van ongikrampjes (of iets wat daar in elkgeval op lijkt) zit voornamelijk aan de rechterkant...
silla je bent niet alleen, ook borsten doen zeer raar, de tepels prikken, lichte steekjes. PFFFFFFFFFF en ben zo moe, kan ook zijn omdat ik de vroege heb gewerkt
Borsten heb ik geen last van... Vermoeidheid, ja maar ben ook errug aan vakantie toe en werk de laatste tijd vaak over. Ongikrampjes...ZITTEN NU WEER LINKS? Whahahahaa wat is het vrouwelijk lichaam een complex apparaat!
Hallo dametjes, alles goed met iedereen? Vandaag dag 5, ongi is bijna over, en gelukkig stopt het deze maand wel helemaal uit zichzelf. Het lijkt erop dat m'n cyclus langzaam aan zichzelf herstelt. Ik denk dat ik vanaf dag 10 ga testen, ik heb deze maand een heleboel stickies, dus dat moet lukken. En dan maar hopen op een vroeg ei!