nog een paar daagjes en dan is manlief weer thuis en gaan we klussen want ik zou dan mijn vruchbare periode moeten hebben dus we gaan maar duimen.Ik heb een pendel voor okt en dan een meisje maar houdt dat nu in dat ik dan ik okt positief test of dan pas zwanger raak in mijn vruchtbare periode want dan wordt het moeilijk....Hihi.nou als iemand antwoord weet dan hoor ik het wel...gr heidi
@ Daantje82: erg he, dat wachten op het ei! Bij mij duurde het ook eindeloos en toen ie kwam had ik 'm liever nog niet gehad... want kwam helemaal niet uit! Heb je al wel vruchtbaarslijm gespot? Dan heb je in elk geval een teken dat ie eraan komt! @ Silla; Oei spannend... duim voor een mooie innestelling! @ Erannick: was de streep ongeveer zo dik en duidelijk zoals de controle streep? Dan kan het goed zijn dat je precies je LH piek te pakken hebt gehad gister! Ik had de ochtend voor mn donkere streep ook een veel lichtere dan de avond daarvoor (snap je 'm nog?) 's ochtends is het LH geloof ik ook minder aanwezig. De dag na mn streep was ie ook al bijna weg. Dus kan goed gegaan zijn hoor! Goed geSMEP't? en nog veel SMEP'plezier! Je ei kan nu elk moment springen (12 - 72 uur na je LH piek, of 24-48 uur, afhankelijk van de bron, bij mij was het dezelfde dag, maar dat is niet zo bij iedereen!) @ Miepie: de juni mama's klinkt echt het best! Ik ga met je mee! (met een beetje laat ei gaat dat nog krap worden, maar toch... JUNI-MAMA klinkt zo lekker zomers, fris en fruitig! @ Cynthia: lekker dat je ongi al bijna over is! En je cyclus herstellende lijkt! Ik heb vorige keer ook heel veel stickies gebruikt.. Beter te vroeg dan te laat in dit geval! Ben benieuwd wanneer je 'm hebt! Hoop dat die van mij nu ook eens op tijd is... nou, ja, dan is net de zoon van mn vriend erweer dus na 8 oktober komt me het beste uit!
Ja, dat van die pendel snap ik ook niet. Zwanger raken en er achter komen ligt bij mij ook weleens (uhm... ben nooit zwanger geweest...) in twee verschillende maanden. Die chinese geslacht voorspeller gaat uit van de conceptie. Dus je ei. Maar zelfs dan weet je het niet precies als ie op de 31 ste van de maand is... Maar hoe dan ook, hoop gewoon dat het nu raak is!
Ladiezzzzzzzzzzz, ik ben er weer... 8) First things first!!! PEBBELS en FIONA Gefeliciteerd!!!!!! \/ **op een of andere mannier wist ik al lang al dat pebbels zwanger was, had het zelfs aan me hubbie verteld maar het is dus pas officieel vanaf zaterdag....raar** Pffff was lastig om weg te komen naar schotland ....en is schotland was het ook nog knap lastig hoor....voordat we bij het hotel waren hadden we een kapotte uitlaat!! **gelukkig zat er een nieuwe onder binnen een uur..mooie bon bewaard voor me ouders..we hadden hun auto geleend ivm onze boem is HOOO! insident..** Go4baby en Diaantje....neehee heb niet gegooit ofzo met doedelzakken. hihihihi.. We hadden een heeeeeeeeeel groot hemelbed...duz als het deze maand nix wordt dan weet ik het niet meer hoor Diaantje...niet te nerveus maken...overkomt de beste wel eens...dus jou ook Wieffie....SpannenD! Miepie...sorry dat ik er even niet was...had je graat mee willen opbeuren...gelukkig is het gelukt door de andere girlzzz ik dacht nog wel aan je alle anderen meiden suc6 nou zit weer op de wacht bank...had een laat ei...dus ik gok op een cyclus van 28 dagen deze ronde
dank je wel beastie! Succes met wachten meis. ff zoeken naar de lijst, zien of er nog iets veranderd is ondertussen. Groetjesssss
huh niemand er roze bij gekomen?!?!?!? Die laatste die er nog op staan moeten ook nog ff roze hoor....
Rustig aan op die bank Beastie! Kijk uit voor je schotse ei... ehhh cellenklompje Goed dat je er weer bent! Heb je wel gemist! Goed van dat bed zeg! Adres graag @ Pebbles: hoe'st daar op de roze wolkjes? Zweef je nog een beetje?
Wat een drukte op de wachtbank alweer! Zit er denk ik zelf ook weer op, al ben ik hier deze maand illegaal, niet gesmept en geen ovu-testen gebruikt. . Silla en Zico, begint voor jullie alweer spannend te worden. Beastie, fijn dat je uiteindelijk toch nog een lekker weekend gehad hebt! En straks "made in Scotland" op de geboortekaartjes ! Daantje, schiet niet op, zeg! Zullen we allemaal even heel hard roepen, allemaal tegelijk, om dat ei tevoorschijn te toveren? 1....2....3.....
SMEPpers voor s(m)eptember: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 20. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 21. Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) 22. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 23. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 24. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 25. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 26. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 27. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 28. Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 29. Britt28, ronde 11 - NOD 25 sept 30. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 31. Wieffie, ronde 6 - NOD 30 sept 32. Zico, ronde 11 - NOD 30 sept 32 SMEP - kandidaten 21 Ongi.... 5 Zwanger.... 0 Negatieve test... 2 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt (of toch 2 okt?) 2. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 3. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 4. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 5. Beastie, ronde 5 - NOD 6 okt 6. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 7. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 8. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 9. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 10. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 11. AngeliqueVugts, ronde ? - NOD 18 okt 12. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 13. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt 14. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 15. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt Up ik ben zelf even lekker naast Miepie gaan staan... maken we samen 6 okt. een roze zaterdag!
Ik zweef nog heerlijk hoor hahaha kan het soms nog bijna niet geloven. We hebben het dit weekeind aan de naaste familie verteld en iedereen moest huilen van blijdschap, zo lief allemaal. voor de rest houden we het nog even stil maar het is zo fijn dat ik er lekker met mijn moeder en zus over kan kletsen. Oooohhh ik hoop zo voor jullie dat het ook snel raak is...
Hihi, heb m'n best gedaan, Beastie. En zal morgen voor de zekerheid even nog een keer mijn best doen. met ovu-testen toch duidelijker te voelen wat er allemaal gebeurd. Voel nu al 4 dagen voornamelijk links, maar soms ook rechts 'eisteekjes', gisteren was het even weg... en nu weer terug. We blijven dus vrolijk om de dag door klussen
Silla! We zijn evenver en ik heb ook last van krampen in me buik. De ene keer links andere keer rechts. Vannacht werd ik gewoon wakker van de misselijkheid! Echt vervelend! Voel me de hele dag al zo moe. Pijnlijke borsten Misselijk En dan die buikpijn/kramp!
Laat je even weten of het geholpen heeft morgen, Daantje? Beastie en ik hebben de longen uit ons lijf geschreeuwd om je ei naar je toe te sturen! Yvett, hoop dat jij en Silla over een weekje het percentage succesvolle smep-pogingen een beetje gaan opkrikken!
Ik heb zelf geen last van misselijheid of van mijn (.)(.) maar ik heb wel zo'n ongi gevoel (wat sommige net voor hun NOD hebben) en ik heb het gevoel dat ik vocht van onder verlies, maar goed dat kan ook komen dat we gister een feestje in bed hebben gehad hihihhi. Moe ben ik ook maar ik ben ook erg toe aan vakantie en ik maak nu lange werkdagen (zit nu nog op mijn werk en ben voorlopig nog niet weg). We wachten maar af hihihhihi.