1e ronde Maar vorige maand ineens tussendoor 1 week ongie geweest midden in me cyclus. En toen ik het dus moest worden was ik het 1 dag( alleen bruin zwart). Was toen nog aan de pil. Dus vandaag bij HA geweest en die zei dus dat ik best zwanger kan zijn morgenochtend wil die dat ik even kom om te testen met ochtendurine.
SMEPpers voor s(m)eptember: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 20. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 21. Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) 22. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 23. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 24. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 25. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 26. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 27. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 28. Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 29. Britt28, ronde 11 - NOD 25 sept 30. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 31. Wieffie, ronde 6 - NOD 30 sept 32. Zico, ronde 11 - NOD 30 sept 32 SMEP - kandidaten 21 Ongi.... 5 Zwanger.... 0 Negatieve test... 2 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt (of toch 2 okt?) 2. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 3. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 4. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 5. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 6. Beastie, ronde 5 - NOD 6 okt (6b. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt niet gesmept deze ronde ) 7. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 8. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 9. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 10. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 11. AngeliqueVugts, ronde ? - NOD 18 okt 12. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 13. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt 14. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 15. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt Heb Yvett er even tussen gezet!
Ja precies.. Het verhaal is wel uitgebreider maar dit is even de korte versie. Haha zo is het ongeveer gegaan. Ik was midden in me cyclus dus ongie geworden 6 dagen! En toen ik dus echt ongie moest worden was ik het 1 dag alelen maar zwart.bruin( had alleen inlegstringkruisje nodig. Terwijl ik het meestal 3/4 dagen ben. Dus erg vreemd. Dus HA vond dat ik beter even kon testen morgen omdat ik erg misselijk ben laatste dagen/week en heel dood op! En als die nega is hou ik maar toch me cyclus aan die ik nu als banner heb. Vanaf volgende keer ga ik ook SMEP-pen dan.
Hoi meiden, Nou wat een druk dagje vandaag! Gesprek verliep echt super! Het moet heel raar lopen als wij zij niet ons product gaan verkopen. We horen het deze of volgende week wel! Trouwens jullie hebben ook wel lekker zitten beppen hier! Beastie; welkom terug! Klinkt goed zo'n hemelbed, als dat geen succes geeft! Misschien ff een rare vraag hoor, maar gisteren heb ik na het vrijen (lees klaarkomen) ontzettende krampen gehad vanuit mijn baarmoeder... jeetje ik dacht dat het allemaal naar buiten zou zetten ofzo... Hebben jullie dat ook al eens gehad? Weet iemand of je er wat aan kan doen?
Hallo, goedenavond allemaal. Iedereen een leuke werkdag gehad? Ik ben blij dat ik er weer vanaf ben voor vandaag. En morgen lekker een dag vrij, heerlijk. Dus morgen zal ik een groot deel van de dag hier aanwezig zijn. Nu ga ik lekker even eten. Fijne avond toegewenst voor iedereen!
Wieffie, super dat je presentatie zo goed ging! En wat betreft die krampen; nee, nooit gehad (alleen dat gevoel wel eens als ik ongesteld moet worden, dat de hele boel naar buiten gaat komen )
Nee heb zelf nog niet getest. @ Wieffie: Ik heb dat gister ook gehad na het vrijen! Deed echt heel erg pijn!
Quote Go4baby @ Erannick: was de streep ongeveer zo dik en duidelijk zoals de controle streep? Dan kan het goed zijn dat je precies je LH piek te pakken hebt gehad gister! Ik had de ochtend voor mn donkere streep ook een veel lichtere dan de avond daarvoor (snap je 'm nog?) 's ochtends is het LH geloof ik ook minder aanwezig. De dag na mn streep was ie ook al bijna weg. Dus kan goed gegaan zijn hoor! Goed geSMEP't? en nog veel SMEP'plezier! Je ei kan nu elk moment springen (12 - 72 uur na je LH piek, of 24-48 uur, afhankelijk van de bron, bij mij was het dezelfde dag, maar dat is niet zo bij iedereen!) Het lijntje was ietsjes lichter en dunner van kleur, vanochtend op het zelfde tijdstip zag ik haast niks en nu vanmiddag was hij al weer iets donkerder dus denk dat ik het vanochtend niet helemaal goed heb gedaan, morgen weer ff testen, en toch maar eenbakkie koffie minder doen, dus ben benieuwd is tie morgen weer zo vaag als vandaag dan ga ik ervan uit dat het pasen is geweest en ik een ei had gevonden . En we smeppen er toch wel vrolijk op los . Meiden op de wachtbank mijn duimen draaien voor jullie en dat het maar goed roze mag worden, en voor degene die hun ei heb gevonden prettige pasen en veel smep plezier
een vraagje, ze zeggen als je test voor zwangerschap doet en ook met ovu kan , is het dan ook na NOD ? of enkele dagen ervoor ook mogelijk?
Allereerst: PEBBELS en FIONA Gefeliciteerd!!!!!! Jullie hebben het gemiddelde weer omhoog "gekrikt", daarvoor dank! Sorry, sorry sorry, dat ik zo weinig ben geweest, maar we hebben het ook zo druk met de verkoop van ons eigen huis en het regelen van de zaken voor ons nieuwe huis. We hebben sinds vorige week ons huis te koop staan en we hebben nu al 6 bezichtigingen. We verkopen het zelf zonder makelaar en dat is dan best vermoeidend, wel heel leuk overigens. Zaterdag hadden we 4 bezichtigingen en vandaag kwam iemand voor de tweede keer. Hopelijk vinden die het wat. Wieffie, ik las bij jou dat je de Diane pil maar 5 jaar mocht gebruiken. Ik heb hem 10 jaar gehad! Daarna ben ik over gegaan naar de nuvaring. Maar mijn eerste cyclus zonder anticonceptie duurde dan ook 60 dagen en volgens mij (en mijn temp lijstjes) heb ik enkele maanden last gehad van ontpillen. Waarschijnlijk toch door die rothormonen. Het wordt bij jou wel spannend Wieffie! Daantje, ik las dat je je ei nog niet gevonden had. Ik had dat ook, het duurde zo onzettend lang. Ik werd er gewoon onzeker van. Maar op dag 19 had ik dan toch echt een pos test. Doordat mijn lf kort bleek te zijn (10 dagen) had ik toch een cyclus van 31 dagen. Dus hij komt er aan meid, dat kan niet anders! Beastie, hoe was het op de boat, weer een andere ervaring haha. En Go4baby, hoe ist met uwes? Diaantje, doordat je baarmoeder nu beter doorbleod is, kan er sneller een adertje springen. Maar ik snap goed dat je ongerust bent. Hoe gaat het met de rest? Door het huizengedoe ben ik wel goed afgeleid. Over een week begin ik al weer met de ovutesten. Ik word nu wel een late SMEPper. Omdat ik pas een laat ei heb, beginnen we pas echt met gericht klussen vanaf dag 13 denk ik. Nou, ik ga lekker eten! Doei! p.s. als alles met het huis achter de rug is ben ik er weer vaker, dat beloof ik!
dag meiden, Ik was weer een paar dagen weggeweest... Er zijn 2 zwangeren bij daar ben ik heel blij mee! Gefeliciteerd meiden! Ik wacht nogsteeds op mijn ei... Al 2 dagen aan het testen maar tot nu toe nega. Ik hoop dat ie gauw komt!
OOH, de boot..nou we waren Ijmuiden net uit of de zee bonkte al tegen de boot. Maar Het is een giga mega grote boot en goed gestabiliseert je zou er geen last van moeten hebben...nou praatjes! Zag de boot tocht in het water vallen... ...licht tot zwaar misselijk...niet zo erg dat ik over me nek ging maar niet smep bevoordelijk. Later langs de engelse kust gevaren en toen was het over. Dus die ochtend goed benut Vrijdag ochtend opweg naar het hotel begon de auto van me ouders steeds stoerder klinken....de uitlaat was stuk..maar om nou 4 dagen ermee rond te crossen...bij een soort van kwik fit een nieuwe er onder laten zetten. e schrokken over hoe groot onze kamer was..onze woonkamer is kleiner Een wiskey stookerij bezocht, Glascow geweest en een rondje gereden door het platte land...met fazanten en eekhoorntjes, en schotse hooglanders ...en vannacht een helse terug tocht gehad...veel golven maar niet tot kotse toe...maar grote boten laat ik voorlopig links liggen met reizen. Lijkt me een leuk tijd verdrijf huisje kopen...veel suc6 leentje
Zo, het is hier weer even lekker druk geweest! @ Wieffie en Yvet: hoop dat die pijn, ook al is het niet leuk, komt doordat je baarmoeder nu bewoont is Ik ben zo benieuwd! Duim hard door voor jullie! @ Wieffie: echt lekker dat het goed gegaan is vanmiddag! Nu lekker bijslapen vanavond! @ Leentje: Wauw, dat klinkt wel goed, al zoveel kijkers! Hoop dat jullie snel een mooie prijs kunnen krijgen! Kun je lekker snel verhuizen zonder dubbele lasten! @ Erranick: hihi Pasen valt vroeg dit jaar! Die houden we erin! @ Julita! Hee, goed je weer te 'zien'! Hoop dat ik jou ook snel een vrolijk pasen kan wensen! @ Beastie: Klinkt als een waanzinnig lekkere lange vakantie! Zo'n paar daagjes Schotland! Moet ik voor het thuisfront hier ook maar eens regelen... Alleen wij gaan echt niet meer op de boot na het Marokko-Spanje drama: 'die-vuilnis-is-van-mij-!!!!-ga-aan-de-kant-of-ik-*&%#$* over-jou-heen.... ale:
hallo smeppers! ik kom me hier ook even aanmelden! wil deze ronde ook gaan smeppen! al is me nog niet helemaal duidelijk hoe en wat. mn engels is niet al te best als t op lezen aan komt. ik heb begrepen dat je vanaf dag 10 om de dag moet klussen? ovutesten gebruiken, en dan? zou iemand mij een beetje uitleg (in t nederlands )kunnen geven? dan kunnen we aan de slag alvast bedankt! ennuh iedereen veel succes met smeppen!