lauwtje vanaf dag 9 ovu testen en om de dag klussen en wanneer test posi is dan twee dagen achter elkaar klussen dan dag rust en dan weer een dag klussen als ik het goed heb... Maar er moet ergens hier in ook de nederlandse versie staan.gr heidi
Hi ladies... Ga nu weg van mijn werk (pfffffffffffff) Ik denk dat ik vanaaf niet meer online kom op het forum...spreek jullie morgen. P.S. buikpijn is er nog steeds
hee heidi77! bedankt voor de uitleg, ik denk dat ik t wel snap. haha vriendlief zal t niet erg vinden.. die wil elke dag wel hahaha maar ik heb een cyclus van ongeveer 35 dagen, moet ik dan ook op dag 9 beginnen met ovu testen? of kan ik later beginnen?
Holymoly! Dat is inderdaad een waanzinnig prachtige kamer! Echt de SMEP kamer bij uitstek... Maar om nou ook in dat bed te SMEP'n nadat jullie daarin... whahahah Je kunt wel SMEP-reisjes gaan organiseren! Niet snoepen maar SMEP'n! Ik zit net een aanbieding voor Kopenhagen te bekijken. Ziet er ook wel goed uit! Wel vliegen, vind mannetje ook niets, maar dan hou ik me in elk geval nog goed...
ik heb even de nederlandse uitleg gezocht...en gevonden als ik jou was zou ik idd later beginnen met de ovu testen...dag 17 ofzo...de ei springt, denk ik, ergens op dag 20 t/m 23...dat denk ik hoor! Wat leuk...weer een smepper erbij! SMEPpen (Sperm Meets Egg Programm) The Plan Korte versie: * Klussen om de dag vanaf dag 8 van je cyclus * Koop minstens 10 ovulatie tests * Begin met testen vanaf dag 10...bij lange cyclussen kan je ook wat later beginnen * Op de dag dat de test positief is klussen en de 2 dagen erna ook... * Sla een nacht over...en dan nogmaals klussen (dit is waarschijnlijk om de boel in actie te brengen in de baarmoeder...maar zeker weten doen we niet...) * Doe een zwangerschaps test 15 dagen na je positieve ovulatie test...als je niet ongi bent geworden.. * Als je nooit een positieve ovulatie test krijgt in 35 dagen, blijf dan om de dag klussen en doe dan een zwangerschaps test de dag na dat je ongi had moeten worden. Bron: Google Dit is de beschrijving in het NL....als je via google zoekt vind je ook de textje erbij dat verteld dat 40% van de dames die een miskraam hebben gehad meteen weer zwanger raakte met deze methode....wij dachten miskraam of niet...het valt te proberen..
Hee Welkom hier! Je kunt later beginnen hoor, zeker met die ovu testen. Er staat een tabelletje in de bijsluiter. Ik denk dat je dan pas op dag 17 ofzo hoeft te starten... maar moet je even nakijken. Succes en SMEP ze!
wahahah.....nee zoeken jullie maar een eigen smep mega kamer kopenhagen schijnt een super stad te zijn! goede keus!
heej beastie bedankt voor de moeite! ik heb 10 ovutesten besteld dus moet genoeg zijn. begin dan rond dag 17! we zullen zien en ik hou jullie uiteraard op de hoogte!
Ik hoop dat je gelijk hebt! Enne, ik lig al in bed... moet idd bijslapen, maar dat zal jij ook wel hebben. Trouwens ik las geloof ik ergens dat jij ook zelfstandige bent, toch? Wat doe je als ik vragen mag?
@ Wieffie: Ik ben fotograaf (en studeer daar ook nog voor)! En mijn vriend heeft ook een eigen bedrijf, eigenlijk ons bedrijf... Werk ik dus ook hard aan mee! (net klaar dus tijd om ook lekker vroeg te gaan slapen!) Ben ook wel benieuwd wat jullie doen hoor! Zeker na je verhalen van vandaag. Maar misschien heb je dat wel eens verteld. Of was dat Leentje? Er was nog iemand zelfstandig namelijk!
Leuk zeg! Kan wel geloven dat je het druk hebt. Mijn vriend en ik hebben een eigen webdesign-bedrijfje. We maken ook allerlei online-systemen e.d. Erg leuk. We hebben een eigen websitesysteem gemaakt waarin we heel gemakkelijk websites kunnen aanmaken en die verkopen we al voor 12,50 p.m all inclusive zoals de domeinnaam, hosting e.d. Nu hebben we een bedrijf gevonden die ons product wil gaan verkopen onder hun eigen naam. Beastie, wauw dat ziet er zelfs op mijn pda super uit zeg!
ik ga zo even spoorloos in china kijken...ivm vorige vakantie nog een china interesse en probeer, als ik het niet vergeet ...friends te kijken vanavond (ik koop een friends dvd box als ik zwanger ben en bijna met verlof ga...en dan houden we met alle smeppers een friends/smep marathon!!) Als ik jullie niet meer spreek...slaap ze...tot morgen
JAHA, friends, ik zou het bijna vergeten! Met beebje! Gezellig, komen we allemaal bij jou in je 'lease hemelbed' liggen met onze dikke buiken!
OHH dat is gaaf! Had ik mn site beter door jou kunnen laten ontwerpen dan zelf dag en nacht te stoeien met html en javascripts... We gebruiken nu een CMS voor bedrijf vriend en daar hou ik alles op bij. Doen jullie zeker ook zoiets of niet! Leuk dat jullie ook samen een bedrijfje runnen! Ik vind dat echt zo gaaf om samen alles uit te dokteren en kleine succesjes te vieren (en irritaties te botvieren ) Hoop dat het doorgaat en jullie er een goede start mee hebben! Ben wel benieuwd naar jullie site dus je mag me Pb'en als je wil. Zal ik je mijn site ook doorsturen als je dat leuk vindt (maar niet te kritisch naar kijken hoor... ik moet er nog wat aan bijschaven...
Ben ik weer! Jullie hebben (gelukkig) weer ouderwets lekker doorgebept hier vanavond ! Lauwtje, welkom en heel veel smepplezier! Ga denk ik zo een poging doen mijn (oververmoeide) mannetje toch nog te verleiden tot een partijtje smeppen, weet niet zeker of ik mijn ei nou al gehad heb of niet... dacht gisteren mijn eisprong te voelen, maar heb vanmiddag toch weer wat 'eikrampjes' gehad . Denk alleen niet dat ik 'm zover krijg, hij was echt doodop.. maar niet geschoten, altijd mis (leuke woordspeling)
Jaha, Miepie: groot gelijk om nog een poging te doen. Maar ja, jij doet natuurlijk je best om een ei te produceren, moet hij even zijn best doen voor wat zaadjes! En *sorry mannen* wij hebben het misschien wel een beetje makkelijker! Dat ei komt wanneer het wil en die zaadjes moeten actief in beweging worden gezet... *sorry, maar moeder natuur is hard voor jullie jongens * Succes en SMEP ze!
He miepie, succes nog ff met het verleiden van je man! Go4baby, ik heb je een pb gestuurd. Ben erg benieuwd naar je website. Lauwtje, welkom hier! Hopelijk gaat het smeppen zijn vruchten voor je afwerpen!
Hallo dames, Ik ben terug van weg geweest. Ik wilde graag weten wat smeppen inhoud, mijn engels in niet zo geweldig. Is er iemand die zo vriendelijk wil zijn? Ben 16 dagen weggeweest en is veel erg veel lezen zo voor mij hahahahhaha. Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn. Groetjes Esther