Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Op de vorige pagina staat de uitleg in het Nederlands, Essiegirly.

En nou ben ik echt weg, tot morgen ;)!

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Wieffie: Joehoe, gezien! Heb je al terug ge-pb't met die van mij...
    Is niet duur wat jullie bieden! En ziet er goed uit! Zal het onthouden voor als ik nog iemand tegen kom die een site nodig heeft!

Heb je ook een beetje verstand van html? Dan weet ik waar ik.... hihi ... dus zeg maar NEE! Heb zo lopen k*tten vooral om het voor IE geschikt te maken (werk zelf op Mac met Safari, no problemo) en toen ik het online had gezet belde een vriendin dat ze de helft niet zag...

@ Essiegirl: welkom hier, lekker aan de SMEP! De win kansen horen hoog te zijn... We zijn nu aan het inlopen dus ik zou zeggen, SMEP'm PINK!

3. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Oke dan!
    even deze ronde afwachten en dan gaan we ook smeppen!

Groetjes

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou, hoop dat het dan niet meer nodig is! Zie nu pas dat je bijna op NOD zit! Spanennd! Duimerdeduim!

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Jeetje..even een paar uurtjes niet online..en er is al weer gebept..

He het verloren schaap is weer thuis ;) ..welkom back meis..gezellie..hebben je stiekem toch gemist...
    En met dat hemelbed zit helemaal goed hoor! hahaha

Zag dat er ook weer nieuwe meiden bij zijn...gezellie!..hoop dat het voor julie ook gauw raak is...

Voor de meiden die dat fucking ei nog niet hebben..zal even een opsporings bevel uitvaardigen..dit schiet niet op zo...

nou meiden..ben weer helemaal cookie..dus ga lekker naar mijn mandje....
    spreek jullie vast (heb geen leven buiten forum)morgen weer !!

truste !

6. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
  7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja hoor, ik weet zeker wel wat van HTML. Lastig om een site op een mac te maken. Wel mooi een mac, alleen voor ons niet handig. De mijne staat nu dus ook op zolder :oops:

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou, truste dan maar! Moet er ook maar eens in!

@ Diaantje: hier ook geen sociaal leven buiten het forum ;) Als ik jullie niet had, had ik meer tijd voor mn analoge vriendjes en vriendinnetjes ;) Maar gelukkig zit ik toch altijd achter de comp te werken en heb ik toch altijd wat digi-vriendinnetjes in de buurt!

Truste allemaal!

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ooh... Friends. Wij hebben die box, en ik heb em echt al 20 keer gezien, blijft gewoon geweldig!

Heeft iedereen een fijne avond gehad trouwens?

Ik heb vanavond besloten dat, mocht het deze ronde niet gaan lukken, ik met temperaturen ga beginnen. We zijn nu al ruim 7 maanden bezig, en ik denk dat ik met tempen wat meer inzicht in m'n cyclus krijg dan met alleen ovutestjes. Morgen maar even een thermometer kopen, want die hebben we hier niet eens in huis.
    Maar hopelijk is het helemaal niet nodig, en test ik gewoon roze volgende week. We wachten het af...

Welterusten voor degenen die al richting bed gaan. Ik blijf hier nog even op, zit nu met een bakkie cup-a-soup alles een beetje bij te lezen, want daar had ik aan het begin van de avond geen tijd voor.

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik ga nu ook maar proberen te slapen. Trusten allemaal!

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Welterusten wieffie!

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja Coco, thanx for the Friends alert! Was nog net op tijd voor het tweede deel... Stom stom, hoe kon ik dat nu vergeten...
    Deze serie heb ik nog niet eerder gezien dus... Maar we zijn er helemaal aan verslaafd! Jaja, mannetje heeft het ook te pakken!

Nou, lekker bijlezen jij en tempen is inderdaad fijn om te weten wanneer je je NOD kunt verwachten. Je ei vind je helaas te laat (want als temp omhoog is is ei gesprongen).
    Nou ik ga nog even een jasje strijken... (doe ik nooit, maar jasje lag een beetje in de kreukels... :oops: en is enige nette pak dat ik nog pas nu... :oops:

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ja...nou zeg! Ben ik ein-de-lijk klaar met alles doorlezen, is iedereen naar bed! Heb vandaag wel een paar keer 'gespiekt'maar geen tijd gehad wat te schrijven. Of eigenlijk...mijn mannetje zit al 4 dagen zwaar ziek thuis en dan ga ik liever niet schrijven of te veel forummen...
    vanmiddag keek ik ff en zei hij meteen: je vindt dat wel een leuk forum he? Ikke:ja! Wat dat betreft is dit net een online-soap! Of dramaserie (soms)!

Ik kan het gewoon niet laten om hier elke dag ff te spieken..
    Ik zit alwééér te wachten...mijn ongi is eigenlijk al wel weer voorbij (slechts 5 dagen en vandaag eigenlijk al niks meer) en ik heb zin om te smeppen! Maar ja...mannetje doodziek...heeft een virus te pakken, waar de helft van de kids bij m'n dochter uit de klas ook al last van heeft gehad. Hoge koorts, overgeven en verschrikkelijk veel keelpijn (+ verkouden). Mijn kids hebben het al gehad, maar hij heeft nou al 4 dagen hoge koorts! Leek vandaag wel af te zwakken maar nog steeds wat aan de hoge kant....en ik wil smeppuh...heeeeeeel graag....ZUCHT!

Tja...ik ga zo maar eens kijken of ik kan slapen. Gister was m'n man vreselijk aan het snurken! Hopelijk vandaag niet. Moet morgen weer vroeg m'n dochter naar school brengen (doet m'n man anders altijd op dinsdag). Wou nog van alles doen vanavond, maar weer niks van terecht gekomen...

Nou, weltrusten dan maar allemaal! En misschien tot morgen! (kom in elk geval wél spieken)
    Groetjes!

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    he Tezz balen!
    Hoop dat hij snel weer beter is! Maar positief, je ongi is al weg! (hier nog niet helaas)
    Dus als hij straks beter is direct aan de SMEP!
    Geef hem maar extra veel vitamine C, helpt de koorts zijn werk te doen en het virus uit te schakelen en af te voeren!
    En nog wat extra om zijn conditie ;) op peil te houden! Die kan van koorts ook een flinke tik krijgen (teminste zei mijn vriend laatst toen hij ziek was...)

Lekker slapen meid! Extra dikke knuf!
    Ik ben ook klaar. Ga tandjes poetsen!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    kheb liever een 'knuf' van m'n man!;) Heeft toch z'n voordelen he, een laat ei...genoeg tijd om weer 'op krachten' te komen!

Truste!

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Beterschap toegewenst voor je man, Tezzz. Hopelijk is ie rond SMEP-tijd weer helemaal de oude en kunnen jullie er weer vol tegenaan.

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goedemorgen en werk ze allemaal vandaag! [​IMG]

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge!! ....[​IMG]miepie heeft er zin in!!! ;)

ik ga even zoeken want Jeldou zou vandaag een testje doen....

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Goedemorgen,

Man wat heb ik brak geslapen...
    Lag maar te draaien en kon de slaap niet bevatten!
    Maar naar beneden gegaan en wat gerommeld. Uiteindelijk op de bank in slaap gevallen en heb maar 3 uurtjes geslapen.
    De hele nacht gerommel in mijn onderbuik gehad, maar sinds vanmorgen voel ik niets meer.

Laatste werkdag vandaag en dan vakantie!
    Maar goed het wordt weer een lange dag en zal pas laat thuis zijn. Maar goed...wat moet dat moet.

Groetjes

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Mijn temp was vanmorgen weer hoog dus ik zal er zo aan moeten geloven... ik moet wel testen omdat ik straks gezellig een bezoekje aan mijn tandarts mag gaan brengen :( Jakkes!

Ik zal zo wel ff vertellen wat de uitslag is...

Deel Deze Pagina