@diaantje, leuk dat je al een buikje hebt, het staat je echt goed! @cynthiaB, leuk dat je er zo'n zin in hebt deze maand! Ga je ovu testen? Wanneer begin je ermee?
Is goed...heb even in je album gekeken...hoeveel paar sokjes 3??? @Julita...ja, paar dagjes schotland. Onder me banner staat een overzich van smeppen...heb me best gedaan! Nu maar hopen dat het blijft plakken...
Alleen weet ik niet wat doe sterretje betekenen... Nou ik hoop wel dat het je geluk heeft gebracht om lekker op vakantie te smeppen
hahaha, ja toch? Ik zat hier trouwens net te rekenen... Als mijn ei niet opschiet dan word het niet meer Made in Holland! Ik ga hier morgenavond weg dus dat zal wel niet meer lukken...
Ja, dit wordt echt een frisse start! Ik ga beginnen met ovutesten op dag 10, misschien wel een beetje vroeg als je naar de lengte van mijn vorige cyclus kijkt, maar ik ben gewapend met een heleboel testen, en ik ben vastbesloten om mijn ei deze maand te vinden!
Nou nou...niet overdrijven hoor....probeer idd om de dag om de zwemmers in conditie te houden en in de weekenden loopt het wel eens uit de hand tja en een weekend Schotland moet natuurlijk ook benut worden..... (lijkt wel hoe vaker je het doet hoe meer zin je krijgt..of licht dat aan mij/ons hihiiihhihihihi)