Ja, lekker is dat he? Die eieren worden veels te slim tegenwoordig. Die van mij kwam laatst ook al zo ongelegen. Heb dan even het fatsoen als ei om gewoon op tijd te komen of te laat op uitnodiging... Vliegen jullie wel samen? En de avond ervoor ook samen? Dat wordt dan even snel de koffer in duiken...
Zou je denken al zo vroeg? Ik dacht dat ALS het een gunstig teken is dat dat pas later (evt) komt... Lekker is het zeker niet... Kep het mega druk op het werk( oja? wat doe je dan op het forum ) maar voel me echt zwakkies. Beetje trillerig...
Het is hier spannend dames, ik heb op 9 dagen DPO en heb op m'n ovutest een lichte 2 de streep maar wel heel lichtjes. het worden dus spannende dagen.
Het zou zomaar kunnen...je zal niet de eerste zijn Misschien even wat eten ivm laag suikerspiegel...daar kan je ook best duizelig en trillerig van worden
oh oke... Maar ik had gegeten?! 3 boterhammen en een stukje ontbijtkoek. Lijkt me voldoende? Erg vaag maar ik hoop dat het een goed teken is, toen ik het aan mijn (mannelijke) collega zei dat ik me draaierig voelde zij hij gelijk... Ohhhhhhhhhh ben je zwanger (?) whahahaaha hij weet niet eens dat ik ermee bezig ben!
oh oke... Maar ik had gegeten?! 3 boterhammen en een stukje ontbijtkoek. Lijkt me voldoende? Erg vaag maar ik hoop dat het een goed teken is, toen ik het aan mijn (mannelijke) collega zei dat ik me draaierig voelde zij hij gelijk... Ohhhhhhhhhh ben je zwanger (?) whahahaaha hij weet niet eens dat ik ermee bezig ben!
lijkt mij ook...tja dat wis ik niet Gewoon even mee lachen met je collega en zeggen dat hij de laatste is die het te horen krijgt als het zo is... heb ik ook gedaan, werkt goed!
heb er even een negatief van genomen en er staat een licht verkleurend streepje. Maar we zien wel tot 1 ste, kan nog heel veel misgaan Moet donderdag naar de gynocoloog gaan en neem het even mee, zien wat hij ervan denkt e bloed laten nemen dan.
Ik zie het niet zo goed maar zou er maar niet al te veel vanuit gaan. Maar desalniettemin...ik duim voor je! Dikke knuf
We nemen dus morgen avond de nachttrein samen naar Zurich, we hebben wel een coupe voor ons 2en alleen dus dat gaat nog lachen worden! En dan vliegen we samen ja... Misschien moeten we wel!
@ Zico: jaha, ik zie zeker iets! Ik ga samen met Beastie heel hard duimen, bidden etc: Bid, duim, hoop, denk, wil en bewonder.... Bid, duim, hoop, denk, wil en bewonder.... Bid, duim, hoop, denk, wil en bewonder.... Bid, duim, hoop, denk, wil en bewonder.... *vrij naar Ramses en Liesbeth*
Hihi wat gaaf, een eigen coupe! Nou, ei of geen ei... ik zou het wel weten Ke-deng-e-deng, ke-deng-e-deng, ke-deng-e-deng, ke-deng-e-deng, Kilometers spoor glijden onder jullie door... SMEP-per-de-SMEP, SMEP-per-de-SMEP, SMEP-per-de-SMEP, ..... OE-HOEOEOEOEOEOEOOE.... *vrij naar Guus*
hé Beastie, Ik ben niet aan de SMEP, maar lees hier wel altijd mee. Moet je niet eens een andere titel? Want geil wijf in ronde zes klinkt niet zo lekker, haha Ben benieuwd naar je creativiteit! Gr. Joyce
Ladies, Niet dat ik denk dat het zw. symptomen zijn (kans is aanwezig maar bescherm mezelf ff van een mogelijke teleurstelling) Maar voel me echt niet goed... Zwaar hoofd, nog steeds trillerig en mijn onderbuik begint weer te rommelen. Ik zal toch niet ziek worden he IN MIJN VAKANTIE! Ben bijna van mijn werkachterstand af...maar moet zeker nog na 17:00 uur door pffffffffffff Maar goed dat scheelt dan weer na mijn vakantie!
ja klinkt niet beastie....maar is ook niet nodig iin de volgende ronde..want dan staat er dit..... " dit geile wijf heeft haar HCGtjes stijf ! "..laat beebje maar komen !
Hello, goedemiddag allemaal. Jullie hebben weer lekker ouderwets zitten kletsen vanmiddag... En heb weer wat leuke smep-ideetjes op gedaan; op de boot, in het vliegtuig, in de trein, 2keer op een dag... Hihi... Wat leuk dat we die dingen delen met elkaar. En dan die Betty, whahaha..... Ik heb vanmiddag maar eens digitale thermometer gekocht. Ik ga, als het deze maand niet is gelukt, ook maar eens met tempen beginnen. Zo, even de rest avn het forum een beetje bijlezen, en dan aan het eten beginnen. Ik wens iedereen alvast een fijne avond toe.
@ Silla: mn klinkt me bekend... ziek de vakantie in. Komt veel voor hoor! Nog gauw een paar dagen alles op alles om de boel af te krijgen en dan... Ik voelde me vanochtend toen ik wakker werd ook heel snotterig. Heb ook een tijdje te hard gewerkt en hoop dat ik het onder de duim kan houden. Maar er zal wel iets in de lucht hangen! Trouwens, ziek zijn bij net zwangere vrouwen is vaak veel heftiger dan normaal (vertelde 2 vriendinnen van me die dat over kwam in het begin van hun zwangerschap!) ... Maar goed. Altijd goed om jezelf in bescherming te houden. MAAR IK WIL WEL WEER ROZE ZIEN!!!!! Who's next? Who's pink? Who's the SMEP queen today? @ Joyce: Ah, Beastie kennende bedenkt ze bij ronde 6 (die hele lange van 9 maanden ) wel weer iets nieuws.. Bij ronde vier had ze ook iets anders.... (en ik heb dat ven gepikt deze keer, verandering van spijs... doet SMEP'n ) De roze ronde van Beastie is natuurlijk net begonnen maar dat weten we natuurlijk ook nog niet (ik heb echter zo mn schotse hooglanders die mij ingefluisterd hebben dat het er stevig aan toe is gegaan en heel Schotland op z'n grondvesten stond te schudden... ze dachten aan een aardbeving...