tja dat word het internetcafe..of je moet ff je mobiel telefoon nummer doorgeven..dan sms ik je wel hahahahha
Maar ik heb gehoord dat je als je op vakantie gaat naar Nederland, dat daar best een goed internet-netwerk ligt in dat land... En dat heeeeel veel mensen toegang tot internet hebben.... gewoon in hun huis! En, en, en, ze hebben zelfs internet in cafees en openbare bibliotheken en en en en en ...... HOU ONS OOK OP DE HOOGTE! Jij loopt redelijk SMEP-voorop volgens mij!
Trouwens..... over "Get him" gesproken? Zoontje van je lief is naar school...alle twee thuiswerkers? En dag 10 al met suc6 begonnen?
Bedankt voor de info go4baby, ik ben nu wel gerust gestelt...phew, er ZIJN dus internetcafe in NL. Ha hah Dat moet ook wel in een cafe, want ik wel echt niet bijn een vriendin thuis dat ze die webpagine op d'r computer heeft, je ziet het all voor je. Ok, ik zal mijn best doen om te connecten rond de NOD en anders doen we gewoon het sms plan van diaantje!
Vandaag men laatste SMEP dag, als ik me aan het plan hou hihihi. Het was toch 3 dagen klussen, 1 dag niet en dan weer een keer klussen? hihihi het is wat dat smeppen
Yep, vanaf de posi ovu test 3 hele dagen en 1 dag niet en dan nog een keer baby making en daarna just for fun!
Klus geklaard... ehhh ik bedoel SMEP geklaard... Maar ik heb mn benen niet omhoog gehouden hoor... Is nog niet nodig nu toch...
pff.. en ik zit hier op een suf kantoor....**ga ook maar eens vragen naar thuis werk** Wel nee....je ei is nog zo ver weg...
Hey meiden, Wat een leuk topic is dit toch Ik heb vandaag een fietsvrije-smepdag Je zou toch zeggen dat dit een enorm roze maand moet gaan worden! Ik ben echt erg benieuwd!
Hello, Heeeeeel eventjes weg en weer paaaaagina's bij te lezen haha. Ja Julita wij zijn natuurlijk benieuwd naar je uitslagen, dan kunnen we alles verwerken in een grafiek, samen met aaaalle gegevens die we nu verzamelen. Misschien kunnen we voor dit onderzoek wel subsidie aanvragen. Zullen we alvast een patent aanvragen op dit idee en de naam SMEP vastleggen. Dan worden wij allemaal SMEPcoaches. Mijn mannetje heeft vanacht goed geslapen en kan er vanavond tegenaan. Ik moet nog wel 6 daagjes wachten totdat ik met de ovu testen ga beginnen, daar ben ik wel echt benieuwd naar. Nou, ik ga even boodschappen doen (ja ja ik heb een lekkere vrije dag) en tot over weer een aantal pagina's!
Praat me niet van dat randjesfietsplan... wat een domper.... Ik kan alleen onzinnig randjes fietsen (voordat het nodig is zeg maar... en tenslotte lukt het helemaal niet meer... pffff ik ga volgende keer gewoon eerst voor mn eiguh genot ... en dan is het zijn beurt..., en dan stap ik nog wel een keer op de fiets... want anders mis ik iets... En ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik dat doe... maar dat zien we dan wel We hebben wel een goed bedrijfsfitnessplan... Hoeveel calorieen waren het ook al weer?