Hee Coco: ga je meteen nu al een beetje tempen? Kun je kijken of je temp hoog blijft! (mocht het nu niet raak zijn dan weet je alvast een beetje of je temp daalt voor je NOD , erop, of erna)...Ach, ik ben gewoon heel nieuwsgierig! Hoop gewoon dat je roze kleurt! Want die SMEP-statistieken moeten snel omhoog! Ik ga er deze keer ook voor...! Maar goed, zijn helaas wat factoren die het lastig maken... soort hindernisbaan SMEP'n hier
Ja, misschien wel een ideetje... Kan ik dan nu ook al beginnen met invullen op die ene site? Of kan dat alleen als je aan het begin van je cyclus begint met invullen? En welke site was dat ook al weer? Ik zal iig morgenochtend mn temp gaan opnemen voor dat ik uit bed stap.
Aan haar onderschrift te zien, zit ze al in ronde zes, of zie ik het nou verkeerd Als ze in ronde 5 zit zou ik nooit op een volgende ronde vooruit durven lopen, eerst deze ronde maar eens afwachten en hopen dat die ROZE wordt!!
Ik zit echt in ronde 5...ik had me laatste cyclus, dat we nog regenjassen gebruikte, erbij gezet...ben al 5 ½ jaar van de pil af...gewoon als indicatie Jaha! er wordt al gedacht aan een roze/6de ronde spreuk....het was eerst gek wijf in ronde 5...maar hubbie kwam met geil aanzetten..moet kunnen dacht ik zo
@ Coco: je kan elk moment beginnen hoor, alleen is het natuurlijk niet volledig. Vul in elk geval je 1e dg van je ongi in en je pos. ovu test! Ik heb ook een jaar lang terug ingevuld met al mijn ongi data zodat ik een soort van gemiddelde cyclus kon uitrekenen. Site die ik gebruik is Fertility-Friend. Wel in het engels, even doorheen ploeteren maar dan is ie vrij makkelijk in het gebruik. Ik heb zo'n vip abonnement genomen. 35 euro ofzo voor een jaar. Naast al die ovu testen is dat per maand bijna niets... @ Joycie02: Ja, ik zie ook 5 data. Misschien dat er een ontpillingsperiode bij zat. We horen het wel van Beastie! Ik ben ook al langer bezig, eigenlijk een goed jaar, maar toen hielden we alles nog niet in de gaten. Hadden we zoiets van we zien wel. Dat bleek toch wat minder makkelijk te gaan. En nu let ik er veel bewuster op wanneer mn vruchtbare slijm is en mn ei springt. Nu nog het juiste SMEP moment vinden! Want we zijn denk ik niet (meer) zo super vruchtbaar. Mijn vriend is wat ouder (heeft al wel een zoon) maar bij allebei gaat met de jaren de vruchtbaarheid omlaag. En zijn zoon is vaak precies in het weekend van mn ei (en mn ongi) bij ons.... Dat is dan flink balen. We delen de slaapkamer (helaas nog geen ander huis kunnen vinden) dus ... Maar goed... dit wordt een beetje een monoloog van mij....
@ go 4 baby: badankt voor je anwoord. Ik ben nu 7 maanden van de pil af, en mijn cyclus is nog erg onrelmatig. Ik denk niet dat ik iets heb aan een gemiddelde, want het wordt steeds korter naarmate ik langer van de pil af ben. Maar ik ga me er vanavond eens doorheen proberen te lezen, mijn engels is niet zo goed. Kost die site sowieso geld? Of alleen als je dat vipabonnement neemt?
Hé chickies, me is back ! Druk dagje geweest hier zeg! Wieffie en Zico, wat spannend, zeg! Zico, heb je ook een 'gewone' foto, dus niet het negatief? Zie je daar ook iets op? (want zie op dat negatief wel een 2e streepje ) Ik plof er weer bij op de wachtbank, heb mijn ei nou denk ik wel gehad. Niet heel veel gesmept (dus niet echt gesmept); had vanaf woensdag vruchtbaar slijm, tot gisteren en we hebben vrijdag en zondag geklust... weinig kans dus, maar we zien wel.
Sillake ik ga voor u ook heel hard duimen dat je een mooie positieve test krijgt en dat je binnen een 9 maanden een mooie baby in je armen hebt
Poeh, Silla, wat een dag. Einde al in zicht? Je kan in elk geval uitkijken naar je vakantie... nog een paar uurtjes (of korter?) doorbijten!
Ja, idd... Ik heb me net aangemeld op fertility friend, maar snap er zo op het eerste gezicht helemaal niks van. Dus ik zal vanavond maar eens alles even op m'n gemak proberen door te lezen. Helaas ben ik helemaal niet goed in engels, dus of ik het ooit zal snappen. Maar anders heb ik altijd jullie forummiepen nog als hulptroepen, toch?
Ik moet ong. nog 15 dossiers afsluiten (!) Ik WIL sowieso even na 20:00 uur thuis zijn ivm Desperate Housewifes (hihihihhii) Dan nog even een mail naar collega sturen voor overdract dusss ik moet idd nog ff doorbijten. Maar ik wordt er steeds sneller in hoor dat afsluiten van de dossiers hihihihhihi En dan....VAKANTIE!
heeej smeppers! ik heb weer even een paar pagina's moeten lezen,, dit is echt beter dan een goed boek! heb dr een beker warme chocolademelk bij gezet MET zelf geklopte slagroom... mmmmm wat betekend eigenlijk DPO? (ofzo?)
Hihi, fijn dat je geniet van onze reallife soap, Lauwtje . DPO betekent days past ovulation, dus dagen na je eisprong...