Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

May 21, 2007
    1,358
    0
    36
    dankje miepie80. ben nog beginnend smepper he,, haha

@yvett: hee ja das ook handig!

2. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

ik wil niet dat jullie in de war raken.....heb de eerste weg gehaald[​IMG]

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    He meisjes,

Ik lig weer heel zielig in mijn bedje met giga-kiespijn nu :( Ik heb zelfs de tandarts gebeld maar die vertelde dat ik idd erg heftige napijn zou kunnen hebben. Vriendje heeft lekkere patatjes gehaald en ik heb er met erg veel moeite een paar weggewerkt... Hopelijk is het morgen wel over.

@Coco, als je hulp nodig hebt kan je altijd aankloppen bij ons!

Trouwens voor degene die het interessant vinden, ik heb een update van mijn kaartje in mijn album gezet.

4. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Misschien een goeie voor mij. Ik ben namelijk vooral 's avonds aanwezig, en anders is het heel moeilijk terugzoeken wat jullie allemaal hebben zitten kletsen die dag. ;)

5. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    dagen tot ongesteldheid in het nederlands

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ben eindelijk thuis! Pfffffffffff
    maar ik heb VAKANTIE
    Ik heb ook ff (voor de gein) een ovu test gedaan net als Zico...

Je ziet wel dat er een 2e lijn wil doorbreken maarja dat had ik op 11/9 (ruim voor ei) en 19/9 (2 dgn na ei) ook. Dusss ik reken op niets ik denk dat het te "normale" LH gehalte is wat in mijn lijf zit.

Greetz Silla

7. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Silla, gefeliciteerd met je vakantie. Heb je nog speciale plannen?

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ja, hoor ik ben ook al een FF die hard...
    En als je je aanmeldt krijg je 20 dagen lang elke dag een informatie mail over zwanger worden en alle symptomen waar je op kunt letten, hoe je je temp kunt bijhouden en allerhande tips en trics. Daarin herhalen ze zichzelf de hele tijd en ga je het goed begrijpen! Maar het blijft in het engels... maar is volgens mij best te doen.

Je hoeft trouwens geen VIP abonnement te nemen hoor. Maar ik vond dat wel grappig. Als je zwanger bent loopt het door in een baby ontwikkelings ding, dus ook leuk!

@ Wieffie: heb natuurlijk even naar je kaartje gekeken en dat ziet er heel spannend uit! Duim dus weer flink verder!

@ Beastie: thanx, ben zo blont ;)

@ Diaantje: en... hoe deed Betty het? Goede stand-in? :eek: ;) :)

@ Silla: JOEHOE vakantie! Lekker van genieten nu!

9. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Coco...

Yep...2/10 (NOD) gaan we naar Egypte!
    Kep er echt zin in!

10. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O ja, jij was degene die naar Egypte ging. Ik hoor hier zo veel verhalen, en zie hier zoveel namen voorbij komen, dat ik nog niet alles kan plaatsen, en soms wel eens wat vergeet. :oops: Sorry.

11. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    hhihihih gekkie...
    Geeft niets hoor!
    Ik kan het soms ook niet bijhouden!

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ahhh lekker! Gaan jullie duiken daar? Dat zou ik zo graag eens willen! (mag zeker niet als je zwanger bent of wel... in het begin kan dat tch geen kwaad? Ik heb geen idee eigenlijk... :oops: en ik heb nogwel mn duikbrevet...)

13. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Go4Baby
    Ik ben zelf niet zo'n waterrat.
    En van snorkelen e.d. krijg ik het benauwd hihihhihi
    Ik ga lekker relaxen.

@Allemaal...
    Ladies weet je wat ik me nou eigenlijk afvraag...
    Waarom blijf ik bij ovutesten VOOR en NA mijn eisprong een vage 2e streep zien. Heb ik een "overvloed" aan LH ofzo (hihihihhihi).
    Op de eerste SMEP/ovuDag (dg 10 dus) was hij duidelijk negatief?! Maar de volgende dag kwam er een vage 2e streep en nu nog steeds?

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Silla: een tweede vage LH streep is gewoon hoor. Je hebt altijd wat in je lijf! Lees maar eens goed in de gebruiksaanwijzing. (tenminste in die van mij staat het uitgelegd, ik heb die matcare stripjes van hier)

Dus no worries, dat is altijd zo. Kijk ook maar eens in mijn album. (soms was het nauwelijks zichtbaar, maar ik kon het wel zien.) En het is natuurlijk bij iedereen anders!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    PHOEHEE! HALLOKIDOKI!
    Soms he...SOMS...kletsen jullie iedereen van tafel af! Tjongejonge, wat een klepsmeppers hier zeg!
    Jullie hebben vandaag meer geklept dan het hele weekend bij elkaar! En dan vind ik mezelf zo'n klepper...ben gewoon 20 min. aan het lezen! Tjeetje...
    voor Zico is het wel spannend he? En voor wieffie ook! Wat baluh dat je nou zo'n kiespijn hebt! Op de een of andere manier heb je NA de tandarts altijd veel meer last van je tanden dan erVOOR! Had ik laatst ook. Wist niet eens dat ik een stuk van m'n vulling kwijt was (voelde niks), maar toen íe het gemaakt had! MAN, wat deed het toen zeer! En ikke nog zonder verdoving ook he! Nie leuk!

Wat wel leuk is: Mijn man heeft vanacht alle koorts er ein-de-lijk uitgezweet, dus ik heb goeie hoop op SMEP vanavond! YESSSSSSSSS! We gaan het in elk geval proberen (las net dat koorts niet zo goed is voor de zwemmers? HIj had 4 dagen lang boven de 40 graden!). Ben blij dat hij zich weer wat beter voelt...best vermoeiend hoor, als je echt helemaal alles alleen moet doen! En hij is meteen een stuk vrolijker geworden! En ik dus ook! Jippie!

*ben zo blij, zo blij...kheb geen ei, maar toch ben ik zo blij!*

Ik ga er weer vandoor. M'n dochter over een week jarig en heb nog zat te doen...kussentjes naaien voor d'r nieuwe kamer, traktaties maken (kmaak dameshoedjes, heel schattig), lamp maken, gordijntje naaien, gaten boren voor d'r nieuwe kast, cadeautjes inpakken, spelletjes bedenken voor d'r feestje, OPRUIMEN natuurlijk etc...ben veel te druk om te smeppen! SH*T! Maar goed dat m'n ei pas over een week of 2 is. Net een week vóór m'n vakantie, maar da's wel mooi, want dan heb ik lekker geen tijd om te wachten op m'n nod...

Oja, mijn nod is op 26 oktober, precies in de herfstvakantie!
    ik ga! Groetjes!

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    He Tezzz.... ren je jezelf niet voorbij? Druk bezig bijtje! het klinkt wel gezellig allemaal zo'n kinderfeestje! Ook een beetje van genieten hoor!
    En SMEP ze!

17. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    nee je mag niet duiken als je zwanger bent .... vanaf het moment dat je denkt zwanger te zijn (denk dat het met de zuurstof en druk heeftb te maken) ;)

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    Oke dan. Ik wist het gewoon echt niet meer! Maar in het vliegtuig is die druk er toch ook? Daarom mag je niet duiken en daarna vliegen ... ivm caissonziekte ofzo... (of haal ik nu alles door elkaar...)

Gelukkig is Coco toch geen waterrat! Ik wel, dus ik ga maar niet naar Egypte ;)

19. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    maar ik meet nooit LH pas 2 dagen voor me posi test begin ik wat te zien op de test... :rolleyes: als ik heeeeeel scheel kijk

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, nou, ja, jij... Jij bent natuurlijk weer de uitzondering op de regel! ;)

Share This Page