@ beastie hier draaien ze ook voor je @all niet veel afgeklept, nou moest toch 10 pagina's terug lezen, en ben al weer heel veel vergeten Mijn testjes sijn allemaal veel lichter dan de test op dag 2 , zou het toch mijn ei geweest zijn [-o< , want dan waren we er zeer goed op tijd bij, maar blijf toch nog maar ff doorstesten, en extra klussen. Ben er weer vandoor junior hier geeft me nog geen 5 minuten voor mezelf, kom vanavond nog wel ff bijlezen, is toch voetbal op tv
Hoi allemaal, Ik ben me nog niet eens gemeld vanmorgen Maar hier ben ik dan Mijn temp is nog steeds mooi hoog en vandaag is het alweer 14 DPO! Schiet nu mooi op dus de spannende dagen zijn nu echt in aantocht. Ben er net weer van de sportschool! Ondanks mijn aanhoudende kiespijn heb ik net ff lekker het luie zweet losgewerkt Ik zal straks eens ff alles bij gaan lezen, maar eerst ff lekker douchen en dan een paar boodschappen doen. Dus tot straksjes!
Hallotjes! Heb net ff lekker bank gehangen met een film... "Dreamgirls" had hem nog niet gezien hihihhihi. Leuke film opzich (ben niet zo van musicalfilms) maarre ik heb geloof ik bij elk nummer zitten janken(?) Heb alweer de hele dag last van mijn onderbuik... Anyways spreek jullie latersssssssssss
Kom ook weer even buurten! Wat zitten er al weer veel op de wachtbank zeg, wat een drukte ! Vind deze maand wel heeeeeel snel gaan, bedacht me net dat het over 9 dagen al 6 okt = NOD is...
Zo SMEP-dinnetjes! Wat is het hier weer gezellig geweest! En bovenal spannend! Spring die bank maar helemaal aan gort als dat helpt om ROZE te worden... IK WIL ROZE ZIEN!!!! EN VLUG heb me ook in het zweet gewerkt... helaas geen sportzweet.. Heb al sinds 1 sept een abonnement maar ik moet me nog melden... @ Julita: hoop dat je ei, ipv je vlucht, vertraagd is en bij aankomt in Tokyo dat ie z'n komst gaat aankondigen! Spannend hoor! Heb je al vruchtbaar slijm? Dan kunnen die zwemmertjes zich inderdaad goed vasthouden onderweg @ Silla, Beastie, Zico, Wieffie: duimen draaien hier op topsnelheid! @ Tezzz: Ha fijn dat hubbie opgeknapt is! Wij hebben het SMEP-programma ook alweer op stand-by gezet Nu het goede ritme gaan bepalen. Ik denk eerst maar om de 3 dagen omdat anders tegen de tijd dat het ei zich aandient de vermoeidheid net toeslaat en het zoveel een moeten gata worden! (maar zin is zin, dat gaat altijd door ) Zo, ga nu nog even fijn foto's bewerken... morgen moet ik ze inleveren... Nog even wat in elkaar flansen!
Hello allemaal en goedemiddag. Ik zie dat er weer een aantal lekker in de onzekerheid zitten. Hopelijk kunnen we het allemaal nog een paar daagjes volhouden om het tetsen uit te stellen. Voor mij schiet NOD ook al weer op. En hoewel we heel goed hebben gesmept, voel ik nog niks van tekentjes of symptonen. Wel zei hubbie gisteren tegen me toen ie uit z'n werk kwam: 'Ben je onder de zonnebak geweest want je straalt zo'. Hij vond dus dat mn huid er anders en beter uitzag. Vanavond lekker uit eten met mannetje, we zijn vandaag een jaar verloofd. Wilden er eerst eigenlijk niks aan doen, want dat vonden we een beetje raar omdat we al getrouwd zijn. Maar gaan toch maar lekker samen uit eten. En zo heb je lekker veel redenen in een jaar om uit eten te gaan: verkering, verloving, trouwdag... hihi... Nou ja, voor iedereen alvast een fijne avond toegewenst. Ik ben er nu nog wel eventjes, maar als ik straks wegben dan weten jullie hoe en wat.
Wie is er een beetje creabea en of technisch en helpt mij mee een tele-tijdmachine te maken? Mag je dan zelf ook in...
Hihi, ik wilde graag vooruit... eerst een dag of 10 en als dat dan teleurstellend is een jaartje verder. Daarna gelijk weer terugvliegen en (hopelijk) met een gerust hart weer op de bank ploffen .
Het er-wat-minder-mee-bezig-zijn en geen ovu-testen doen enzo ging allemaal prima deze maand, afgelopen 2 weken zijn voorbij gevlogen, maar nu wil mijn lichaam niet meewerken aan het er-niet-aan-proberen-te-denken Heb de hele dag al een ongi-achtig gevoel in mijn onderbuik > dat helpt natuurlijk niet! Grrr...
@ Miepie: Zou je dan nu je ei kunnen hebben? Of de na-pijn ...? ... daarvan? Zijn jullie nog an het 'SMEP'n' dan? Had jij niet een korte LF? Ik duim hard voor je hoor! Het is wel tijd nu vind ik!
Nee, denk dat ik mijn ei nu echt wel gehad heb. Vrijdag, zaterdag en zondag "eipijn" gehad (voelt toch anders, echt steken aan 1 kant), zondag middag één heel harde steek (ei?) en had vanaf woensdag edit; vorige week dus vruchtbaar slijm, eergisteren helemaal niet meer. Nou ja, vanavond voor de zekerheid nog een keer kan geen kwaad natuurlijk ! LF meestal 13 dagen, en zit nu op dag 15 (van de meestal ongeveer 25), dus denk dat de kans dat mijn ei nog moet komen wel heeeeel klein is. Vind ook dat ronde 8 voorlopig maar eens de laatste moet zijn
Hue, he? fpcdbuhbvuegbfvcbbc sncvhfg....WAT? Neem je een pauze? Stoppen jullie samen of neem je een pauze van hier? Maar je bent al eens zwanger geweest..heb zo'n goede hoop voor je! Ik ga je ook zo missen! snap nie.. EDIT: of bedoel je dat je pas over 9 maanden heeeeel erg ongi wil zijn met heeel veel pijn enzo
heeeel korte update: heb lekker vanmiddag al gesmept! Was al in ...5 jaar niet gebeurd (smiddags dan!) blij blij blij...
Ik had me ook aangemeld voor de smep acties, maar omdat het deze maand niet goed gelukt was, ben ik er afgehaald. Maar deze maand willen we er weer voor gaan. Mag ik er nu weer bij? En als we het niet helemaal volgen volgens schema mag ik er dan toch op blijven ? Mijn NOD is 25 okt. Ik begin het smeppen wel later, want mijn ei komt ook later.
Haha, nee, wil daarna gewoon geen nieuwe ronde ingaan, maar 8 maanden lang geen bloed meer zien . Mij krijg je hier niet zo makkelijk weg hoor! Vind het veel te gezellig hier en blijf er nog in geloven dat ik ooit een keer zwanger ga worden.
Huh Beastie heel snel blont geworden... Miepie bedoelt natuurlijk dat ze NU zwanger wilt zijn! Ik schreef daarvoor dat het tijd werd... dat ze zwanger wordt. niet dat ze hier weg moet gaan! NEEEHHEEEE dat nooit! SMEP'ers for once, SMEP'ers for all! Dus, support blijft hard nodig hier! Nou, heb net een fraai stukje fotobewerken gemaakt. Zal ik zo eens hier zetten! (mogen jullie ohh en ahh zeggen, heb ik even nodig)