SMEPpers voor s(m)eptember: 1. Mielenl \/ (ronde 7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 20. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 21. Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) 22. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 23. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 24. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 25. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 26. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 27. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 28. Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 29. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 30. Wieffie, ronde 6 - NOD 30 sept 31. Zico, ronde 11 - NOD 30 sept 32. Britt28, ronde 11 - NOD 25 sept 32 SMEP - kandidaten 22 Ongi.... 5 Zwanger.... 0 Negatieve test... 2 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt (of toch 2 okt?) 2. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 3. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 4. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 5. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 6. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 7. Beastie, ronde 5 - NOD 6 okt (7b. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt niet gesmept deze ronde ) 8. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 9. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 10. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 11. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 12. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 13. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 14. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 15. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 16. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 17. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt 18. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 19. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 20. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt YAYA1...je staat erbij welke ronde zit je?
JAAHAA...ik ben blond...bedacht ook 2 minuten na me tekstje...ZE WIL HET NUUUU!!!! (gelijk heb je!!) PFFFF...schrok me wild
Net weer (de laatste) ovu test gedaan... Wederom 2e vage streep maar de intensiteit was meer dan die van gister, getracht het op foto te zetten maar ik heb geen digi camera (muv mijn GSM)... Ik heb wel nog ff zwangerschapstesten aangeschaft ik heb er nog maar 1 hihihhi, kreeg korting dusss ik denk dat ik daar maar ff gebruik van moest maken hihihihhihi
Goednieuws voor Wiffie, Leentje en gO4BABY..... Mogelijk zwangerschapsverlof meewerkende echtgenote DEN HAAG - Minister Piet Hein Donner (Sociale Zaken) bekijkt of echtgenotes die meewerken in het bedrijf van hun man ook betaald zwangerschaps- en bevallingsverlof kunnen krijgen. het gehele berichtje staat op nu.nl nu nog ffies zwanger worden...
Go4baby, door jou ben ik nou helemaal bang dat ik misschien mijn ei nog helemaal niet gehad heb! Had ik nou maar ovutesten gebruikt.... Twijfeltwijfeltwijfel (en mannetje is niet zo van de smepperij deze weken ivm drukte op het werk; was al blij dat ik 'm vrijdag en zondag zover had kunnen krijgen) Ga je je kunstwerken in je album zetten, of krijgen we ze zo hier te zien, go4baby?
Laat je niet gek maken door go4baby.. Andere keren had je ook een ei dus nu ook vast, echt wel en misschien is er wel een zwemmer geweest die flippers aan had en super snel bij je ei was
Miepie, niet zo miepen! Ik vraag ook maar wat, omdat ik natuurlijk niet meer precies weet dat, ik je geloof ik, gister of eergsiter al dezelfde vraag had gesteld en je toen (herinner ik me) ook al gezegd had dat je vanaf woensdag vruchtbaar slijm hebt gehad! (EDIT , tekst was raar) Dan lijkt me inderdaad dat je ei geweest is hoor! Want dat duurt zo'n 3 a 4 dagen denk ik, voor je ei komt! DUS NO WORRIES.... IK WAS DE KLUTS KWIJT.........TE HARD AAN HET WERK.... SORRY IK WIL JE HELEMAAL NIET ONGERUST MAKEN! ps. mijn kunstwerk staat hierboven al (normaal zonder tekst) Heb foto bewerkt in beetje Art Nouveau stijl! (opdracht voor school)
oh!..ik dacht dat het een "van het internet geplukt plaatje" was....goed hoor..vooral die text hahahahahahaha
ja, en daarna *&$%#* CRASH PHOTOSHOP... Kan ik zo alles weer opnieuw doen... Had niet zo goed gesaved tussendoor... MUTSJE DIE IK BEN
Hihi, go4baby, is mijn eigen schuld hoor, ik zit idd gewoon te miepen . Zou die tekst er trouwens gewoon in laten staan!() en dat had ik dan weer gemist, dat je 'm er al had staan
Ik heb alleen deze nog... geschikt voor internet , niet om te printen... Maar had nog een aantal verschillende foto's bewerkt... Ben weer lekker bezig. Maar ik ben er wel tevreden mee. Lijkt op een plaatje dat ik had gevonden in een boek. (kan ik dan weer niet meer op internet vinden... )
Ja, nou, ja, ik ben soms ook een beetje onnozel om dan me er weer mee te gaan bemoeien! Maar volgens mij heb je je ei prima te pakken hoor! Nu ga ik het niet meer vergeten! Nu ga ik gewoon duimen voor je draaien! Da's veel belangrijker hoor! Ennne je weet het: DEZE HERFST WIL IK ROZE ZIEN!!!
Duim ook voor jou, nu eerst vooral dat je ei iets later komt en je er gewoon heerlijk op los kan smeppen! (je hebt nog even de tijd om de zwemmertjes uit te leggen waar ze heen moeten ). Als je het niet erg vindt sleur ik Beastie volgende week wel vast mee naar de juni-mama's (ok, zal er wel op neerkomen dat we hier blijven hangen; veel te gezellig ).