Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    In de lijst "domme nutteloze acties van Miepie" net het volgende toegevoegd:

Ok, ik beken, ik kan toch niet helemaal rustig proberen zwanger te worden zonder de geruststelling van ovutesten. Aangezien ik toch in de loop van de avond steeds meer steken en krampjes kreeg (wat toch wel erg veel op eipijn begon te lijken) maar ik geen ovutesten in huis had heb ik net over een "oud" stickie gepiest. :oops: . Roze controlestreep kleurde (van diep paars) weer vrolijk roze, en geen tweede streep, dus geen LH-piek iig.
    Volgende twijfel die in mijn kop opduikt; misschien is het tóch wel mijn ei en heb ik mijn LH-piek al gehad. Wat kan een mens zichzelf vermoeien... en wat kan een Miepie miepen ;).......

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, vind die roze versie nog een stuk mooier, go4baby!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja hoor sleur me maar mee... hihihihi wordt wel eens tijd [​IMG], maar idd zal hier toch het gezelligst zijn!! ;)

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

:confused: dat je een stickie dus opnieuw kan opladen...hihihihi Grappig dat ie weer roze werd! :rolleyes: ben je nu klaar met experimenteren...

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik heb hier in huis maar niet verteld wat hier vandaag voor'n dingen verteld zijn over dat krappe gebeuren :oops: ...

Maar hij vraagt net waar de box komt te staan :confused: ..enne hij bedoelde geen dvd box van friends...[​IMG]

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik ben echt misselijk op dit moment, was kerjeus of de zwangershapstest al zou kleuren ja of neen.
    Maar natuurlijk veel te vroeg.
    Moet nog 4 dagen te gaan, morgen gynocoloog, ivm controle na curretage.

Binnen een dikke 14 dagen is onze zoon jarig, zouden we een mooie verrassing voor hem kunnen hebben :(: :(:
    Als ik moest zwanger zijn vertellen we het dan . Maar zover zijn we belangen nog niet.
    Al wordt ik ongi daar ben ik ook al blij mee, dan kan ik teminste aan een nieuwe cyclus beginnen heb nu al vanaf 14/8 nog steeds geen echte :evil: :evil: gehad. Echt niet te doen heb een dikke buik pffffffffffffff

7. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Volgens mij ben ik ziek aan het worden, hoofdpijn en al drie dagen echt misselijk bij vlagen. Af en toe ook krampen/steekjes. Misschien krijg ik wel griep.
    (Ook veel afscheiding/slijm alsof ik mijn eisprong krijg maar die heb ik al gehad, met vet posi ovutest).

Wil geen hoop krijgen dat kan ook nog helemaal niet want ik moet nog 6 dagen wachten. Wel vreemd maar ik zal wel ziek worden, laten we het daar op houden.

ooooooooooohhhhhhhhh ik wordt gek van het wachten.

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Vervelend, Sunnycloud! Hoop dat je je snel wat beter voelt...

Go4baby, alweer iets kunnen maken om in te leveren op je studie? Of nog hard aan het balen dat het weg is?

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Dank je! En nee, ik vind het niet erg als je Beastie vast meesleurt... zachtjes aan he? ;)
    Ik kom jullie wel achterna hoor! (vroeg of laat ;))

@ Zico: Oh wat spannend daar bij jou! Ik duim weer heel hard verder!

En je ziet, het wordt een ROZE HERFST!

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Wat lief dat je het vraagt!
    Schiet niet zo op hier.... moesten ook nog allerlei andere dingen de deur uit (bedrijf vriend... waar ik ook volledig in mee draai).. Ga nu weer aan de slag!

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zeg, dames....weltrusten voor nu en/of straks...moet de computer afstaan aan me mannetje....spreek jullie morgen! [​IMG]

suc6 Go4baby met je kunst werken enzo ;)

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Zico...spannend meis ik ga voor je duimen.
    Hier voel ik me ook niet opperbest...
    Ben errug grieperig aan het worden en voel me lamlendig....TUURLIJK IK HEB WEER VAKANTIE :(

Wederom een pukkel ontdekt dus mijn huid is weer aardig onregelmatig aan het worden :(
    Maar goed morgen nog 4 dgn en dan weten we meer.

Groetjes en weltrusten!

Kus Silla

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    zoooo...maar goed dat we vanmiddag niet konden wachten met de smep! Mannetje zei om 10.10 tegen mij: maar goed dat je vanmiddag toch niet bent gaan stofzuigen, want ik ben kapot! Ik ga naar bed!

ikke idd errug blij! De lieverd had vanmiddag ff een opleving, maar 4 dagen koorts gaat je toch niet in de koude kleren zitten. Hij is nog herstellende...
    zie dat iedereen druk is of compi heeft moeten afstaan...laat ik dan maar verstandig zijn en dat ook doen!

Silla en zico: ik duim voor jullie!

Tot morgen! En weltrusten!

14. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Hi dames!
    Mijn computer is gecrashed! Dus vandaar dat ik even was verdwenen.. zit nu bij iemand anders even op internet, dus ff een kort berichtje dat het hier nog steeds niet rood is! Hoop wel snel roze ;) ik ga mezelf ff updaten wat er met de rest van de smep ladies is gebeurd en ik houd jullie op de hoogte! Truste en liefs

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    rainstar: wanneer ga je testen? morgen? ah?

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Is er nog iemand wakker?

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ja...maar moest eigenlijk allang slapen

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, hihi, een paar berichtjes terug zat ik nog te lezen dat je de computer af moest staan, en nu ben je er weer. :D

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    neee, dat was beastie geloof ik...

Ik moet m'n dochter morgen weer naar school brengen...dus ik moet eigenlijk allang slapen...

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    en ik ga dat nu dus echt doen! Truste!

Deel Deze Pagina