Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Welterusten Tezzz.

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee slaap lekker allemaal!

@ Rainstarr: spannend! Ik ga heel hard voor je duimen! Hoop dat je je snel hier roze kom melden!

Truste verder iedereen, ik ga nog effe werken...
    *willen alle medewerkers van de afdeling work-a-holic, NU naar huis gaan... ehhh de computer uit zetten... of anderszins.... [​IMG]*

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Go4Baby: bedoel jij met werken, ook echt WERKEN?

Of ben je gewoon niet helemaal lekker?

Ik dacht ik ik een nachtmens was, maar dit slaat alles, hihi... :)

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Coco: Ja, werken, nou ja, voor mn studie. *ik ben fotograaf, maar ga nog naar school ;), nooit te oud om te leren!*
    En mn vriend en ik hebben ook ons eigen bedrijf en dat is soms even flink door werken! Maar als het je eigen werk is en je echt doet wat je leuk vind is dat echt helemaal niet erg meer! (toen ik nog voor een baas werkte werd ik echt gillend gek... ;)) Maar nu... heerlijk om te kunnen doen waar je hart ligt!

En, ja, ik ben ook een nachtmens... en ik had dat bij jou ook al gezien... ;)

Nou, ik ga nu nog even snel de laatste dingen afmaken!

Lekker slapen straks!

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou, succes nog met de laatste dingetjes voor vaanvond. En inderdaad, als het voor jezelf is, lijkt het mij ook minder erg. Gelukkig hoef ik nooit mijn werk mee naar huis te nemen.

Nou, welterusten alvast voor straks. Ik ga er ook vandoor, heb alles nu wel zo'n beetje bijgelezen hier...

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0

Goedmorgen allemaal! Rainstarrr, al gestest ben niet nieuwsgierig, wil alleen graag alles weten;)?

Go4baby, nog lang door zitten werken? Alles af gekregen?

Toen ik om 10 uur mijn bedje inkroop lag mijn mannetje al in coma, dus als het gisteren toch mijn ei was is het nu game-over. Maar heb die kramp/trekkerig gevoel nu weer, alleen weer zonder steken dus zal wel weer gewoon een vroege start van ongi-krampen zijn, had ik 2 rondes terug ook :(.

Ga nog even een uurtje mijn bedje in (donderdag=uitslaapdag;)), tot later!

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    morgen meiden...

weer veel afgeklept dus gisteren...was gisterenavond nog ff lekker in bad gegaan, zou daarna nog ff achter de pc..maar was kapot en ben rechtstreeks naar mijn mandje gegaan.. :rolleyes:

Hier weer veel gebeurd dus..
    @miepie...je hebt nog alle kans als je voor je " ei" nog gesmepd hebt toch...ik ga in ieder geval duimen hoor!
    @go4baby..veel suc6 met je project/werkstuk/proefwerk...word vast een dikke 10 !
    @rainstarr...al getest meis...spannend !..vertel vertel
    @beastie....al zere kont van het bankzitten?
    @silla..nog ff meis..en lekker genieten van de zon...
    @tezzz...mazzelmuts...lekker op tijd gesmepd hihihi
    @leentje...waar ben je meis..hoe gaat het met je?

Hoe zou het met julita zijn....zou ze al aan de sushi zitten...(ze ging toch naar Japan gisteren..of heb ik weer iets gemist....)

Hier gaat ie wel..krijg in ene mega misselijke aanval....ga maar dicht bij de deur zitten..gadver...
    :pale:

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    [​IMG] Mogé, fijne meiden!!

:idea: Diaantje niet over je comp. spugen....dan kunnen we geen contact met je houden! :rolleyes:

:idea: Go4baby al naar school? of even spijbelen....suc6 met inleveren... ;)

:idea: Rainstarrrrr....en, en, en, en, ennn :(:

wil eigenlijk ook wel even me bedje inkruipen net als Miepie.... :(

ik voel verder helemaal nix...beetje krampjes als in ongi krampjes mar verder nix... :rolleyes:

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen!

@ Diaantje: eerste :pale: aanval tot nu toe? Hoop dat je er snel weer van af bent!

Ik heb 't bijna klaar. Heb 3 blad-ontwerpen waar ik best tevreden mee ben... (volgend jaar een herfst baby, is mn kaartje klaar ;)) Nog even een andere foto... maar ja, ik ben ook een perfectionist... ;)

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dus dat is wat je doet .... geboorte kaartjes ontwerpen ;) :D

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja... :oops: zat er zo naar te kijken en toen dacht ik.... :baby: :idea:
    Maar ik wil toch liever een lente of zomer kindje...
    Ach, daar vinden we ook nog wel een ontwerpje voor ;)

EDIT: ps zie album. Mn temp doet weer gezellig normaal!

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hé, geen zaag! ;) 8)

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ben er weer... Diaantje, alles binnen kunnen houden? Heb je erg veel last van misselijkheid, of valt het mee?
    Go4baby, fijn dat je je opdracht nog af hebt gekregen! Weet bij wie ik moet zijn als ik zoek naar een origineel ontwerp voor de geboortekaartjes ;)
    Beastie, bed ook nog weer ingekropen? Heb jij normaal die krampen ook? Ik had het vorige maand niet, de maand ervoor wel, maar lang niet zo erg als nu!

14. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Ja Beastie en Miepie, die krampjes he?!
    Spontaan ben ik vergeten of ik het in mijn hele afgelopen leven ook gevoeld heb, zo ver voor de ongi. Aaargh.

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nee joh...zit op me werk :oops:

Sinds ik probeer een kindje te krijgen voel ik vanalles :rolleyes:
    Alleen gister een heftige steek..leek meer op een beet :confused: **en het bevruchte eitje BEET zich vast in de baarmoeder..**

Maar zo vroeg ongi krampen is ook raar hé.... [-o< ](*,) :( :-#

Heb even gekeken hoe het bij WishfulDreaming ging....

en pebbels...

en deze... :rolleyes:

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hee beastie zal ik je nog gekker maken :D

ik had een dag of 5 voor NOD tijdens het eten twee hele scherpe steken in mijn zij/rug.....heel typisch.....

oh wat ben ik een vals kreng......je moet nog zo lang wachten.....maar ik duim gewoon door he!

17. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Goedemorgen meiden,

\:D/ \:D/ ik heb de testen door, heb me vandaag een overduidelijke test vet positief \:D/ \:D/ Deze was de teststreep donkerder en veel donkerder dan de controlle streep \:D/ \:D/

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @Diaantje...voel je je alweer wat beter? Ja nog ff en dan naar de zon...ben er wel aan toe want door het weer hier ben ik nu VRESELIJK verkouden.

@Go4baby...ik ga binnenkort ook weer een cursus volgen en daarna voor mezelf beginnen (Eerst Freelance) ik ga samen met een collega een evenenmenten bureautje beginnen ('t organiseren van jubilea, kinderpartijtjes, bedrijfsfeestjes, weddingshowers EN BABYSHOWERS + KRAAMFEESTEN)

@Beasty...de symptomen van Pebbels komen 't meest overeen bij mij (!)...Voordat ik net opstond lag ik op mijn buik en wilde opstaan en voelden mijn borsten niet echt prettig aan...nu voel ik ze overigens niet meer...nog 2 pukkels ontdekt. En zoals je weet had ik ook al vanaf dg 7 krampjes (tot op heden) en toen dacht ik ook dat het ongi krampjes waren...

Ga ff lekker ontbijten spreek jullie zo weer ff!

Liefs Silla

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja nou hoor...ik ga stoppen met denken...denk ik :-k Hier wordt het niet beter van.... :-s
    Verder voel ik me prima!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Yessss, aan de smep jij! ;)

Deel Deze Pagina