Qua calorieen viel het me tegen 25 ofzo per keer...voelt achteraf toch anders! Ja dat randjes fietsen....gaat niet echt lukken hier denk ik....ben ook bang dat hij me dan aan gaat staren DAN KAN IK HET NIET!!! ik moet me wel kunnen concentreren (anders moeten we even hier heen..http://www.teenlibrarian.com/personal/amstsex.jpg in stadje van go4baby )
@Leentje, als ik terug ben van vakantie verwacht ik idd een grafiek wel geheel roze gekleur a.u.b. Ik kan ook niet wachten tot dat ik die testjes binne krijg! Ik heb ze nog nooit gebruikt en ik vind het heel spannend om m'n ei te zoeken/vinden! oh ja, vergeten te zeggen, als ik randjes fiesten probeer ligt die van mij al lang en breed te slapen, maar dan kan ik me niet concentreren want dan gaat ie snurken
@julita hahah, ja dat bedoelde ik met dat randjesfietsen vermoeiend is. Lukt mij ook slecht! haha Hoe lang ben je trouwens weg?
jeetje zeg, ben er 1 dag niet , en gelijk weer een heleboel pagina's vol ! Ik kan nu officieel meesmeppen, want ik ben eindelijk ongi ! dus laten we hopen dat ronde 4 gaat lukken met smep... word dit het nieuwe nederlandse woord ? Ik smep jij smept we smeppen we hebben gesmept
Ik ga volgende week zondag weg, en dan kom ik niet meer terug naar zurich. Ik vertrek daarna direct naar japan!Dus ik hou jullie hopelijk op de hoogte vanuit internet cafeetjes, totdat ik weer een huisje heb
moest echt eerst de tekst kopieren en toen in de adresbalk van de broweser pasten anders kon ik het echt niet lezen/openen...
Jaaa, dat randjes fietsen zuigt... (ehm... of juist niet ) @IEDEREEN die testen heeft bestelt hier (L10) Over die testjes: ik heb wel betaald (tenminste bij mij afgeschreven, eergister... maar nog helemaal geen bericht dat ze verzonden zijn... Hoe laat kregen jullie dat 'bestelling is verzonden' meeltje? Zal ik even bellen voor ze met weekend zijn... ?
Ik ga jullie echt super missen, ik ben me echt gehecht aan jullie! maar er is nog een weekje. Wie van de SMEPpers heeft als eerst zijnNOD? Dan ben ik toch niet?
.... als je het zelf moet doen dan kun je aardig RSI oplopen... als je het laat doen door je partner... dan loop hij weer kans op RSI... *opent een tarzan-ranjes-fiets-bedrijfje*
bij mij kwamen ze ook een dag later dan gezegt...zaterdag heb je ze binnen zeker weten !...en anders moet je ze maar bij mij halen
Hoe laat kregen jullie dat 'bestelling is verzonden' meeltje? Zal ik even bellen voor ze met weekend zijn... ?[/quote] Ik kreeg het op de middag de dag erna, maar ik had laat die avond besteld
Ja, zaterdag is morgen! (tenminste, of woon jij net in een andere tijdszone daarzo?... Dus zonder een 'bestelling geplaatst meeltje krijg je toch uberhaupt niets? (miepmiepmiep, wat ben ik een muts...)
mmmmmm ik heb woensdag bestelt en nog niets gezien... of zal ik 'm weggegooid hebben net als die 1001 andere mails van lotte@....
Volgens mij is het nu MEGA-druk bij L10, vanwege alle SMEPpers! ik kreeg de mijne 3 dagen na betaling in de bus.