Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wieffie: Balen zeg, dat je ongi er weer aan zit te komen. Maar idd wat de andere meiden ook al hebben gezegd, nieuwe ronde brengt weer nieuwe kansen, en eens ben je opeens een keer zwanger. En ik zag dat je cyclus toch steeds ietsje korter wordt, een heel klein lichtpuntje.... Knuf voor jou iig.

@erannick: Aan de SMEP jij!

@ de rest: een hele goedemiddag allemaal, en een fijne donderdag toegewenst.

2. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Nou ben net terug van gynocoloog en om 17u mag ik bellen ivm of ik een eisprong heb gehad op de dag dat hij aanggeven heeft. Eveneens het hcg wordt gecontroleerd.

3. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    Dag meiden!
    Ik zit weer eventjes in Zurich... Inderdaad in de trein gesmept hehehe. Was wel een leuke ervaring, ik kan het aanraden!
    Ik moet vandaag nog mijn testje doen, maar hij mag wel een beetje posi worden...
    Hoe is het hier verder?

4. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :idea: Zico...spannend spannend.....dat wachten...altijd maar dat wachten ](*,)

:idea: Julita!!...in iedergeval een leuke trein reis gehad ;) hihihihi you go girl!! :thumup:
    (wanneer ga je vliegen??)

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    He daar! SMEP-KLEPpers ;)

Allereerst een dikke digihug voor Wieffie! Verdorie, had zo hard geduimd... Neem lekker de tijd hoor, we vergeten je toch niet ;)

@ Errannick: klussen ehh SMEP'n geblazen! Die streepjes knalden van het scherm hier!

@ Julita: You go girl ;) That's the spirit... Hihihi

@ Beastie: jajajaja sinds ik er op let nu een paar maaden voel ik ook vanalles...Wat we onszelf hier allemaal aan doen... Voorheen was mn buik gewoon een zak met vlees... Nu echter leeft en woont er van alles... Nou, ja, woont... bij jou is iemand ingetrokken die er lekker nog 8,25 maand in blijft ;)

Ga weer aan het werk hier thuis.
    Heb mn studiepunten gehaald op school! Opdracht goed uitgevoerd, joehoe!

Tot later!

6. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou idd, me zak met vlees **sorry?** doet nu al 5 maanden heeeeeeel raar!! Maar volgens mij voel ik nu het minst in al die maanden...

8,25 maand :(: ..ik hou je er aan!

Dus je "geboorte kaartjes" waren goed gekeurd! ;) Goed gedaan meissie! :thumup:

7. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @beastie, ik vlieg zaterdag ochten.
    Nog geen vruchtbaar slijm gehad deze maand...
    Moeten we toch in het vliegtuig smeppen!

8. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    is wieffie ongi geworden?
    Nee he? Wat balen meid! Dikke knuf uit Heidiland

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @julita: hopen maar dat je ei in aantocht is. Maar in elk geval lekker gesmept he? Veel plezier met de rest van je reis!
    @beastie: ik hoop dat het 'niks voelen'een goed teken is!
    @go4baby: goed gedaan meis! Je wordt nog 'ns een doctorandus in de fotografie (als dat bestaat...);)
    @zico: dus als ik het goed begrijp, weet je om 5 uur of je zwanger bent? SPANNEND! (Ik log om 5 uur nog wel ff in... :)

@coco en de rest die ik misschien nog vergeten ben: ook een goeiemiddag!

10. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Troost je, ik heb ook geen vruchtbaar slijm gevonden deze maand maar wel een ei :D ....dussss zoals alles..geen garanties ;)

Gewoon morgen een posi test ...nog ff snel smeppen en zaterdag ochtend nog even ....kan je de hele vlucht van 11 uur? er weer tegen! hahahaha ;)

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Wieffie, hele dikke knuf! Hoop je hier weer snel terug te zien...
    Go4baby; gefeliciteerd met je studiepunten! Toch nog allemaal voor elkaar gekregen dus :thumup: .
    Julita, fijn he, dat ritme van de trein ;). Heel goede reis alvast (maar we zien / horen / lezen je vast nog wel voor zaterdagochtend, toch?)
    Erannick, wat doe je hier nog? Smeppen! ;)

Beastie, helpt niet echt met proberen nuchter te blijven hoor, die verhaaltjes van jou ;). Ben me echt de hele dag bewust geweest van mijn baarmoeder doordat het aanvoelt alsof er een baksteen in zit ofzo, heel 'zwaar' gevoel. Doet ook echt pijn met lopen enzo. Raaaarrrrr :rolleyes:

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    Jij houdt wel van een uitdaging of niet ;)
    Hihi... maar met een beetje mazzel komt je ei lekker in Tokyo!
    (na paar dagen vruchtbaar slijm komt ie toch/ (als ik het nu dan eindelijk allemaal eens begrijp...) Ik begon (voor ovu test) altijd meteen bij vruchtbaar slijm keihard te klussen en als het ei dan na vier dagen kwam dan waren we helemaal stuk... Maar goed dat zal niet bij iedereen het zelfde zijn!\

Julita; zit je nu weer in hetzelfde huis als waar jullie tot voor een maand geleden woonden? Had namelijk helemaal niet verwacht dat jullie nog terug gingen naar Zurich?!

Nou, ik ben heel benieuwd naar je ervaringen in Tokyo hoor! Dat is daar vast zo culture chock'ing ;) Daar mag je ons lekker mee gaan vervelen...

Nou, lekker relaxen nog even vandaag en morgen (of ben je weer duk aan het pakken of had je dat al in NL gedaan?)

Nou, genoeg vragen! Ik ga ook weer aan het werk. Kom straks weer even kijken

@ Zico: Oei wat spannend meis! Ik hoop op heel ROZE nieuws! DUIMERDEDUIM!

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @beastie...kun je mijn smepprogramma ook vast plannen? ;) Wil eigenlijk precies op de goeie dagen smeppen, maar dan wel om de dag. Afgelopen maand hebben we drie dagen achter elkaar gesmept, maar eigenlijk net een dag te vroeg begonnen. Na 3 dagen was de puf (en de zwemmers) wel zo'n beetje op... dag 26 had ik m'n superpositieve (en ook laatste) ovutest en dag 27 was m'n temp enorm gestegen. Dus ei gehad op dag 26 of dag 27...en dag 25 voor het laatst gesmept toen...weet nog niet precies hoe ik het nu deze keer moet uitmikken...om de dag, maar wel de mogelijke eidagen hebben...Is moeilijke klus...

dat bedoel ik dus!

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Miepie: baksteen... dat klinkt wel heel zwaar! Jij bent toch niet stiekum een klein sumo worstelaartje aan het uitbroeden ;)

@ Beastie en Miepie: Beseffen jullie wel hoe snel jullie NOD er is... vergeleken met mijn ei.... Ik ga dus eerst maar bij jullie helpen aftellen! (EN NIET STIEKUM VEELS TE VROEG TESTEN BEASTIE! ;))

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, ik puzzel me ook gek! niet te veel 'kruit' verschieten in het begin... (heb nu bedacht: om de drie dagen tot aan mn vruchtbare slijm (ehhh hoop dat wel te krijgen anders.... problemo) en dan om de dag en na pos ovu test elke dag tot temp gestegen is en dan nog 1 nagift ;) Zoiets... denk ik....

Maar gelukkig hebben we nog even om deze SUDOKU SMEP PUZZEL op te lossen! (om maar in de japanse sferen te blijven ;))

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @go4baby: zullen we een tijdelijk 'niet testen voor nod' regel invoeren? Heffen we de regel op 20 oktober weer op!;)

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Haha, goed idee, go4baby. En als jij dan je ei hebt gehad zitten wij óf hard hcg-tjes jouw kant op te gooien, of we zetten ons over de teleurstelling heen door hard voor jou te gaan duimen ;)!

Trouwens, voelt echt als een baksteen, maar dan zonder scherpe randen (dus misschien meer als een kei ofzo). Alsof mijn baarmoeder er zo van onderen uit komt zakken straks....

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    hou wel van een goei sudoku...maar volgens mij hebben we nu meer aan een logikwis!

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    Doet me denken aan mijn weëen...hmmm

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Ik ga écht echt echt niet voor de 6e testen, beloofd! Kan je dan misschien wel voorbereiden op de teleurstelling, maar ik ga dan alleen maar zitten denken aan al die meiden die pas na hun NOD positief testen, dat ik misschien te weinig hcg aanmaak, etc. Maak ik mezelf alsnog gek(ker dan ik al ben)!
    dus ben waarschijnlijk de 6e om 5 uur mijn bed al uit om te testen als ik dan nog geen tekens van een naderende ongi heb ;)

Share This Page