Idd baksteen? Hoe voelde het de vorige keer toen je zwanger was, Miepie : JAH, dat realiseerde ik me net ook!! is volgende week vrijdag te vroeg?? Tezzzzzzzz...ik ga pas serieus smep advies geven als ik ooit roze ben!
verhip! Kom er net achter dat mijn cyclus een dag langer heeft geduurd dan ik heb opgeschreven...ff checkuh..of m'n vorige dan ook een dag langer duurde.. (sh*t...nog een dag langer wachten!)
Vorige keer kón ik bijna niet zwanger zijn (maar 1x gesmept rond vruchtbare dagen) en ben ik gaan testen toen ik overtijd was. Testen staan nog in mijn album. 2 Dagen later werd ik alsnog 'ongesteld'. Had me toen eigenlijk voorgenomen een evt. volgende keer pas te testen als ik een week overtijd was Ik voelde toen echt he-le-maal niks, en was er dus echt 100% van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Wacht, ik zoek even op wat ik toen op het NOD-forum heb geschreven over wat ik voelde...(tot over een half uur )!
@ Beastie: Ach, als jullie niet ROZE worden heb ik er ook geen zin in hoor Dan is het zo ongezellig.. Net als Diaantje... Kijk nou, dat arme wicht, ze zit hele dagen moederziel alleen overgeefsokjes te punniken... Dat wens je toch niemand toe Hee Diaantje, ben je weer een beetje onder de levenden? Ik mis je... het tikken van je breipennen enzo Nee serieus, hoop dat je je weer gewoon gewoon voelt!
Go4baby kan natuurlijk niet achter blijven...en gaat dan hard aan de smep en komt gewoon gezellig achter ons aan hobbelen.... 8) Dat klinkt wel heeeeeeeel interesant :-k over die kei....als het maar geen zwerfkei is..
@go4baby: mis 'r ook hoor! maar ff sereneus...had me dus idd verrekend, maar gelukkig was m'n vorige cyclus dus ook een dag langer dus ben ik wel regelmatig nu. Mooi. Ben ik dus komende maand zwanger...(zei zij heel overmoedig...). Moet ik dus toch weer ovutests gebruiken...want ik moet dus ook zeker weten dat ik dan goed smep...aaaaarg...krijg wat van mezelf... wil niet ovutesten, want daar word ik gestresst van, maar moet wel, want anders word ik er ook weer gestresst van! Kortom: Ik wordt erg gestressd van dat zwangergebeuren! Op dit moment wou ik dat ik m'n man was..."als het komt dan komt het...en het komt heus wel!"
miepie zei net bij topic bijgeloof: "..ben ik echt als de dood mijn ei 'te missen'. Weet wel dat het prima is om om de dag te klussen, maar heb het idee dat ik als ik weet dat ik net voor mijn eisprong zit elke keer niet geklust een gemiste kans is...." hier sluit ik me dus geheel bij aan!
Haha, ken het Tezzz, je wordt er hoe dan ook gestrest van... Heb even juni/juli nagezocht op mijn 'symptomen' maar heb echt helemaal niks gehad, alleen mijn boobs (maar dat heb ik altijd). 2 juli: "Hmm, zaterdag dacht ik de duivels op bezoek te hebben, maar het heeft niet echt doorgezet. Nu al 2 dagen alleen een heel klein beetje roze (sorry). Gaat zo ineens een heeeel lange cyclus worden. Was zo blij dat ik in elk geval wel weer 12 dagen na m'n ei ongesteld werd, maar zit dus tóch geen regelmaat in! Grrr" 2 juli, na test en eerste reacties: "Ben een beetje overdonderd. De hele maand er van uit gegaan dat het niet raak kon zijn, en daarom heel verdrietig geweest, maar had me er eigenlijk al overheen gezet. En voel me helemaal niet zwanger... Morgen nog maar even een testje halen en nog een keer testen.... Haha, zou toch wel erg leuk zijn " Dag erna weer een positieve test, en toen de 5e alsnog ongesteld...
Lees het nu pas terug. Dat roze wat ik altijd als aankondiging zie van mijn had ik dus ook toen ik zwanger was.... confusing! Maar conclusie van het hele verhaal; ik voelde me dus echt totaal niet zwanger..... niks anders dan andere maanden, behalve dan dat mijn ongi niet doorzette en dat ik 2 positieve testen heb gehad...
HMMMM :-k ...tja ik weet ook niet hoe "zwanger zijn" voelt.. ... maar niets bizonders voelen kan best oké zijn pffff was het maar volgende week donderdag middag....dan waren we er bijna! ](*,)
Heb net gebeld, nou ze wisten niet veel te zeggen. Heb hoge consentraties ivm eisprong, lage hcg te laag voor zwangerschap. Maar omdat de concentratie zo hoog is van het ene denkt ze dat de bloedafname voor zwangerschap tevroeg kan gedaan zijn en dit de lage hcg kan weergeven. Dus binnen een 1/2 uurtje weer terug bellen. Ze ging overleggen met gynocoloog voor te zien hoe het nu zit.
Haha, zelfs een voornemen om de volgende ronde te gaan smeppen levert al zwangeren op: Essiegirly is zwanger!
Niet zo goed nieuws Hij denkt dat ik ongi ga worden, als dit niet het geval is en binnen 14 dagen nog niet ongi ben geworden moet ik weer bloed laten nemen. Ben het effe nu wel kotsbeu aan het worden. Stel je voor dat ik 9 weken na curretage nog niet zwanger of ongi ben. Pfffffffffffffff
Hè, wat een rotnieuws, Zico. Duurt wel erg lang zo, en ik kan me voorstellen dat je gewoon verder wilt!
Hee Zico... Balen meis... ik had nog een beetje mijn hoop gevestigd op jou... Maarre als trost...hoogst waarschijnlijk ga ik dan met je mee de volgende ronde in! En dan gaan we knallen meis! Dikke knuffel! Silla
O, wat goed zeg, gefeliciteerd. En voor de rest waarbij het allemaal niet zo meezit; kop op.... Onze tijd komt nog wel...