@zico: dat schiet niet op natuurlijk he! Maar ja...zwanger worden schiet sowieso niet op... we wachten gelukkig met z'n allen...gedeelde smart is halve smart, zoals ze dan zeggen... sterkte
He verdorie zico...dat is &^%*&^$#$@@&**(*(...en nog het vervelende wachten erbij..pfff Dikke knuff meiss
Hai Meiden, was ze weer even..schiet dus echt niet op zo ...heb al een ton aan sokjes gebreid..maar roze hier..ho maar...als ik dat geweten had , had ik ook wel even gewacht hoor! gemiste eieren? meiden ..het word tijd dat we het in eigen hand nemen!..rubberlaarzen aan en zoeken naar dat ei... Dat wachten voor beastie duurd ook telang hoor..dus allemaal nieuwe kalenders aanschaffen, met minder dagen... En lieve Zico, wat een klote bericht...hoop echt dat je gauw duidelijkheid krijgt... Gadver..vind het maar niets zo...hoe kan ik nou roze zijn zo...ik ga in staking ! en om het nog mooier temaken..mijn ketel heeft het begeven, de monteur spoorloos..(w.s met het ei mee) ..en ik heb het al zoooo koud... GADVERRRRRRRR, wat een klote dag ! verder alles goed hoor..heb zelfs mijn eten binnen gehouden..... enne julita..YOU GO GIRL...
Ja das wel een aparte meis..maar gelukkig ben je niet de enige ..hoop dat ie gauw weer " normaal" gaat doen..
Zullen we vandaag maar omdopen tot nationale baaldag..... Het merendeel van ons heeft wel wat te klagen vandaag, en ikzelf ben ook niet op mn allervrolijkst.
willen jullie ook even lachen? kwam dit http://brick5.hyves.org/98100001-98150000/98142601-98142700/98142700_6_5SlG.jpeg plaatje tegen in de lounge... even goed kijken...