Zagen zagen wiedewiedewagen.. zucht.. nog steeds een stom tempkaartje en ik kon ook al geen zaag smiley vinden..wandt die site doet het niet.. hoop dat het hier goed gaat.. met de wachtende..
Ja, het gaat nog wel. Het is nu nog twee weken, dus dat moet wel lukken. En 's avonds eten we natuurlijk gewoon lekker. Die ongidagen moet ik inderdaad nog inhalen, maar dat ga ik doen als de dagen wat korter zijn (lekker makkelijk )
hallo meiden iemand had het tegenmij over smep tonic maar snap er niks van via google kom ik er niet uit. wat moet je dan doen hoop dat ik iets hoor groeten joel
Een vraagje over de temperatuurcurve: hoeveel dagen (gemiddeld) voor de Ongi zakt de temp meestal weer?
hai meiden, hoe is het hier? Geen roze er bij gekomen na fiona en mij, verdikkie zeg, da's niet mooi! Goed SMEPpen allemaal en eitjes zoeken en vooral vinden natuurlijk. Succes hoor! Liefs Pebbles.
Op de eerste pagina staat een uitleg. Als je het niet smapt wil ik het je graag uitleggen hoor, bij ons heeft het gewerkt.
Je moet nix Ik heb toch me vertaling gevonden... 8) SMEPpen (Sperm Meets Egg Programm) The Plan Korte versie: * Klussen om de dag vanaf dag 8 van je cyclus * Koop minstens 10 ovulatie tests * Begin met testen vanaf dag 10...bij lange cyclussen kan je ook wat later beginnen * Op de dag dat de test positief is klussen en de 2 dagen erna ook... * Sla een nacht over...en dan nogmaals klussen (dit is waarschijnlijk om de boel in actie te brengen in de baarmoeder...maar zeker weten doen we niet...) * Doe een zwangerschaps test 15 dagen na je positieve ovulatie test...als je niet ongi bent geworden.. * Als je nooit een positieve ovulatie test krijgt in 35 dagen, blijf dan om de dag klussen en doe dan een zwangerschaps test de dag na dat je ongi had moeten worden. Bron: Google
hahaha geweldig, hoef ik het niet te vertalen. Wij hebben die laatste dag niet meer geklust, we konden niet meer hadden het dan ook al 4 dagen achter elkaar gedaan hahah check album voor temp-smep-kluschart
pff ... tis elke keer zo zoeken waar ik dat heb gelaten....hoop dat ik het nu weer effies onthou Hoe is ie Pebbels op je wolk...nog klachten?? (is je wolk te zacht ofzo?? )
Kun je hem niet opslaan op je pc, dan kun je hem zo weer tevoorschijn toveren. Het is prima op mijn wolk, maar wel een beetje gek hoor. 8 maanden druk bezig voor een beebje en dan is het zo ver, nog steeds een beetje onwerkelijk zeg maar, gelukkig ook weinig klachten.
dank jullie wel ik dacht al wel zoiets om de dag klussen maar de rest niet ok gaan we ervoor hoop dat het lukt maar ja als je te horen krijgt dat iedereen in je omgeving zwanger is en jij niet ben je natuurlijk blij voor hun maar zelf baalik dan wel een klein beetje. morgen mijn nod dag maar test pas maandag vergooi elke keer mijn testenwant word elke keer toch nog ongie. jullie horen het wel groeten joel en bedankt
van de ene kant hoop ik het ja dat ik het niet nodig heb. maar heb helemaal geen gevoel van ik ben zwanger en we willen trouwen rond juni juli voordat we een kind hebben dus dan zou het wel beter uitkomen als het een maandje of 2 later komt maar mijn vriend zei ook al komt het komt het dan gaan we eerder trouwen. dit is ronde 6 en hoop gewoon dat het binnen een jaar lukt liefst jan. als laatst maarja dat heb ik niet te zeggen.
Hi meis, Ik temp nu niet meer maar ik weet uit ervaring dat een hoge temp na je eisprong pas wat zegt NA je NOD. Tot die tijd is het "normaal" dat ie hoog blijft. In mijn geval zakt ie een dag voor mijn NOD of op de dag zelf.
eeehh nou daar komt het dan: een dag voor NOD kreeg ik darmkrampen, dat duurde een dag of vijf zes. verder een soort spierpijn achtig gevoel in mijn liezen en als ik me uitrek een soort strak trekkerig gevoel onderin mijn buik. mijn borsten zijn nu een dag of vier iets gevoeliger. en ik ben vermoeider dan eerst, zit rond acht uur al te gapen en we liggen rond tien uur in bed en dan slaap ik meteen als een blok. ik kan alleen niet meer uitslapen en pas rond 11 uur ontbijten, dan ben ik rond 8 uur wakker en moet ik ook echt iets gaan eten anders voel ik me niet lekker. (niet echt misselijk maar een beetje gammel zeg maar.) Oh ja en ik dwaal regelmatig af met mijn gedachten hahahah