Ik ben ook "pas" in ronde 8 zwanger geraakt, de moed er in houden hoor. en wachten met testen tot na je NOD is een hele goeie, ik heb ook een dag of vier gewacht, is me prima bevallen. in de rondes hier voor nooit getest.
Goh je had dus niet echt mega veel zwangerschapsklachten voor je NOD. Maarre het is natuurlijk super dat het gewoon gelukt is hihihihhi... Strooi ff wat roze over ons heen hihihhihi. Ik zit hier met smart te wachten op mijn zw.testen. (Die komen als het goed is vandaag)... Ik denk alleen voor mezelf dat het niet zo is, maar goed dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben.
@ evitaaa bij mij zakte mijn temp pas een paar dagen nadat ik ongesteld was geworden......is dus bij iedereen verschillend! @ pebbles heeeeel herkenbaar die dingetjes die je opnoemt. ik hoop dat de misselijkheid verder wegblijft (ik ben zo'n gelukkige zwangere waarbij dat ook het geval is) en dat je een zorgeloze zwangerschap hebt! @ zico wat vervelend, zo'n teleurstelling! Hopelijk heeft je gynaecoloog het bij het verkeerde eind! Ik blijf voor je duimen dat je de komende dagen TOCH roze wordt! @ beastie hoe voel jij je vandaag? (DUIM DUIM DUIM)
oke, daar komt het dan! *STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI* *STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI* *STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI* *STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI* *STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI* *STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* *STROOI**STROOI* voor iedereen die maar vangen wil
Hallo, hier ben ik weer even. We hebben ons huis verkocht, na een week! Dus we moeten nu echt super veel gaan regelen. Ik zag trouwens dat ik niet op de nieuwe SMEP lijst sta. Kan iemand mij nog toevoegen voor 16 oktober? Wij gaan morgen aan de slag met SMEP, aangezien mijn ei pas over een week ofzo komt starten we wat later. Daarnaast ben ik zo ontzettend verkouden dat het vandaag echt niet op schiet Hoe gaat het verder met iedereen? DOei!
@ silla ik voelde ook niks speciaals hoor voor mijn NOD maar bij mij wisselden de ongi klachten ook per maand (voor mijn gevoel) ik denk vanwege de Clomid. het enige dat echt anders voelde waren mijn borsten, ik had heel gevoelige tepels terwijl normaal meestal mijn hele borsten zeer deden. Plus 1 dag voor NOD dat mijn cracker met kip-pesto salade heeeeeel vies smaakte ineens. Ook niet heel veel dus.
Dank je wel Mielen, ik hoop ook dat het zo blijft. Fijn voor jou dat je een van die gelukkigen bent, houden zo meis. we kijken zo uit naar de eerste echo maar dat duurt nog zooooo lang maar mag niet mopperen natuurlijk
Stelt me iets gerust dames dat jullie niet zo veel voelen....voel namelijk niet heel veel...tja wat krampjes....1 keer heele harde .... verder nix Leentje, super je huis nu al verkocht ga je snel op de lijst zetten!!!
SMEPpers voor s(m)eptember: 1. Mielenl \/ (ronde 7, 1x SMEP) 2. Puzzcat24, ronde 8 - NOD 1 sept 3. Morgaantje, ronde 10 - NOD 1 sept 4. Roxanne, ronde 3 - NOD 4 sept 5. Marieke15, ronde 4 - NOD 5 sept 6. Beastie, ronde 4 - NOD 7 sept 7. CynthiaB, ronde 3 - NOD 8 sept 8. Ilona21, ronde 9 - NOD 9 sept 9. Yvetje1982, ronde 9 - NOD 9 sept 10. Sunnycloud, ronde 16 - NOD 9 sept 11. Daantje, ronde 10 - NOD 10 sept 12. Julita, ronde 7 - NOD 13 sept 13. Miepie80, ronde 7 - NOD 13 sept 14. Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 15. Tijgertje23, ronde ? - NOD 15 sept 16. WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) 17. Trust1, ronde 5 - NOD 16 sept 18. Butterfly1, ronde 5 - NOD 17 sept 19. Leentje79, ronde 7 - NOD 18 sept 20. Heidi77, ronde 2 - NOD 18 sept 21. Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) 22. Elfje Arwin, ronde 3 - NOD 19 sept 23. Angeliquevugts, ronde 5 - NOD 21 sept 24. Go4baby, ronde 4 - NOD 22 sept 25. Tezzz, ronde 3 - NOD 22 sept 26. Dani86, ronde 14 - NOD 23 sept 27. Jeldou, ronde 4 - NOD 23 sept 28. Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 29. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 sept 30. Wieffie, ronde 6 - NOD 30 sept 31. Zico, ronde 11 - NOD 30 sept 32. Britt28, ronde 11 - NOD 30 sept 32 SMEP - kandidaten 22 Ongi.... 5 Zwanger.... 0 Negatieve test... 2 Twijfel.... ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt (of toch 2 okt?) 2. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 3. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 4. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 5. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 6. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 7. Beastie, ronde 5 - NOD 6 okt (7b. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt niet gesmept deze ronde ) 8. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 9. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 10. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 11. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 12. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 13. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 14. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 15. Leentje79, ronde 8 - NOD 16 okt 15. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 16. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 17. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt 18. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 19. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 20. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 21. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt Up
Ben je al ongeduldig aan het worden op die wachtbank? Dat is eigenlijk de moeilijkste periode van de maand he...
@Silla en Mielenl, thanx voor jullie reacties. Ben eergisteren begonnen met tempen (37.2, 37.2, 37.4) maar weet nu dat ik daar niet naar hoef te kijken in de dagen voor de NOD. Tja, gewoon afwachten dus, of de red devils wegblijven. Ohhhhh, zucht. Maar goed best gezellig op de wachtbank, we kunne indertussen een wedstrijdje hcg vangen doen, gelukkig..
OOOOH! Bij jou is het super spannend! jaha...je heb tenslotte nog niet zzo heel veel. ik ben wel met de fiets vandaag, als dat maar goed gaat!
Goede-nog-net-morgen! Kom net mn bedje uit... Pfff wat heb ik lekker in coma gelegen zeg. Mijn temp was wel belachelijk hoog, maar zo laat op de ochtend kan dat natuurlijk ook niet anders. Ik zie Pebbles hier gezellig rondzweven! Leuk je hier weer even te zien! En goed te lezen dat je je goed voelt! @ Diaantje: Dat is echt ontzettend balen! Ik heb het ook zo koud (weiger de gaskachel aan te doen voor 1 oktober...) maar gelukkig heb ik wel warm water. Hoe zou ik zonder nog fris door het leven kunnen. Nou, spring er nu maar onder dan!
Ha! Bij jou ook toch? Alleen moet je nog langer wachten..... stom he. Trouwens dat van die tepels heb ik ook, alleen zere tepels. Dacht dat het van mijn kanten bh kwam die schuurde, maar nu zwangere dames dit als symptoom opnoemen heb ik er nog 1 dingetje bij om mezelf gek mee te maken!
Zo! Gat in de dag geslapen! Oké.... **geeft met gebogen hoofd, zonder Silla & Eevitaa aantekijken, wat HCG door aan Silla &Eevitaa** Heb alleen een lichte tinteling soms in me tepels....en zag gister avond een dikke vette ader op 1 b(.)(.)b....maar vanmorgen niet meer...