VAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGG VAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGG PFFFFFFFFFF vAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGG HOPELIJK HAALT HET IETS UIT.
@Zico... Ik wil me juist niet rot voelen...ik baal daar gewoon van. Ik wou dat ik als ik ongi wordt het gewoon accepteer en weer verder ga. Maar goed dat is gewoon dat irritante PMS gevoel...vorige maand had ik er ook errug last van. Maar goed volgende week ben ik het waarschijnlijk allemaal vergeten!
Ik ben ook alle hcg'tje aan het vangen...voel me gelijk 10 kilo zwaarder hihihhihi maar mocht ik ongi worden....recycle ik ze gewoon en krijgen jullie ze terug hihihihhi. Dus voor nu hou ik ze ff in bewaring!
Nee zico we mogen zeker de moed niet opgeven. Al wordt dat met de maanden steeds moeilijker maar goed wat moet dat moet...we zullen doorgaan!
Dat heb je mooi gezegd, het wordt zeker niet makkelijker op . Merk het ook. Heb het er nu moeilijker mee dan te voren sinds ik het weet van m'n zus. Ik gun het haar, maar zo pijnlijk. had het gisteren de gynocoloog verteld en begreep dat het heel moeilijk nu is. Ze begint ook stilaan een buikje te krijgen en dat maakt het dus ook zichtbaar moeilijker. Maar ben blij voor haar. Ze hebben er een 1/2 jaartje over gedaan.
Nou dames, dik tegen m'n goesting maar ik ga naar m'n werk vertekken. Pfffffffffffff heb er echt geen zin in.
Ik herken het gevoel zico... Mijn beste vriendin is zwanger...al ruim over de helft. Al die maanden had ik er geen moeite mee, maar nu....pfffffffffff ik heb het er zwaar moeilijk mee. Zij hebben er 4 maanden over gedaan... Ik gun het haar van harte echt waar, maar tis nu zo verdomde moeilijk! Maar goed mss gaat dat gevoel wel weer weg...ik hoop het...
zo ketel is gemaakt, 1 grote bende boven, emmertje paste er niet onder of iets dergelijks, dus alles is nat...... Maarrrrrrrrrrrrrrrr, de kachel doet het...ff terug zetten is momenteel sauna hier..en we kunnen weer douchen ..yessssssssssss zo even alles terug lezen..meiden..dit hou ik niet meer bij hoor...
Ladies... Ga nu echt ff van de PC vandaan, de tranen rollen over mijn wangen...voel me echt ff @$@#. Maar goed...tot straks! Dikke kus Silla
lieverd... jouw tijd komt echt meis, en w.s sneller dan je denkt, ga in ieder geval flink duimen... en knal er ook gelijk maar even extra hcgtjes er in ... *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** kan je nooit genoeg van hebben toch !
Heej... Goedemiddag allemaal. Ik heb niet alles bij kunnen lezen, en ben er nu ook maar eventjes. Heb een gezellig drukke dag vandaag. Straks even met de hondjes er op uit, daarna kijken naar een trouwerij, dan even boodschapjes en de nodige dingen in huis doen, en vanavond naar het feest. Ik wil iedereen een fijne middag en avond toewensen. Misschien dat ik aan het begin van de avond nog even langs kom wippen, maar denk het niet. En Diaantje, had je nog wat van die hcgtjes over? Kan er ook wel wat gebruiken.
Wat een lieve knuf Diaantje voor Silla en Zico! Hier ook eentje dames, ik ben helaas wat bescheidener
voor jouw meis?.... ALTIJD !..komt ie.. *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** ***********************************