haha ,nee hoor. Maar ik denk dat ik het al weet. Ik was hier bij mijn man op werk en toen kwam iemand de toilet binnen dus had ik de test in een stukje wc papaier gerolt en toen in mijn zak meegenomen. Maar hij was nog niet helemaal droog dus toen is die inkt een beetje raar gaan doen. Nu weet ik dus niet helemaal het resultaat... Morgen dus weer. Het is in ieder geval een lange cyclus
Dan zie ik jullie weer over een paar dagen. Flink doorsmeppen ! Doe ik ook en voor de wachtertjes: Hang in there! Ik duim voor iedereen>
Lieve lieve Julita, hele fijne reis, geniet er van ..en we hopen je gauw weer tezien....neem de eerste sushi maar op ons !
SMEPpen (Sperm Meets Egg Plan) The Plan Korte versie: * Klussen om de dag vanaf dag 8 van je cyclus * Koop minstens 10 ovulatie tests * Begin met testen vanaf dag 10...bij lange cyclussen kan je ook wat later beginnen * Op de dag dat de test positief is klussen en de 2 dagen erna ook... * Sla een nacht over...en dan nogmaals klussen (dit is waarschijnlijk om de boel in actie te brengen in de baarmoeder...maar zeker weten doen we niet...) * Doe een zwangerschaps test 15 dagen na je positieve ovulatie test...als je niet ongi bent geworden.. * Als je nooit een positieve ovulatie test krijgt in 35 dagen, blijf dan om de dag klussen en doe dan een zwangerschaps test de dag na dat je ongi had moeten worden. Bron: Google
Hi ladies... 2 niet leuke dingen! 1) Even geleden belde mijn mams dat mijn broertje (18 jaar) al dagen mega verkouden is en amper lucht krijg en van de huisart DIRECT naar het ziekenhuis moest om foto's te laten maken van zijn longen...kep net ff gebeld maar ze zijn nog steeds niet thuis...pfff ik hoop dat het allemaal maar goed is 2) Zwangerschapstesten zijn binnen, uiteraard kon ik het niet laten om ff te testen. Met deze kun je 4 dgn voor je NOD testen.... Nou VET negatief natuurlijk, dus ik weet nu zeker dat ik ongi ga worden. Kep mega ongikrampen en last van mijn onderrug. Blehhhh ik voelde me al @##% en nu helemaal... Dit is officieel een rot dag. @Julita...have fun in Tokio! Fijne reis en lekker zwanger worden hoor! Liefs Silla
he dames, hoe lezen jullie die ovu testen? Ik heb ook wel eens getest met ovutesten en een paar dagen achter elkaar aan ook. Maarrrrr.. de streep werd nooit donkerder als de teststreep. Wat betekend dat dan? En op welk tijdstip doen jullie het? s morgens vroeg met ochtendurine? Alvast bedankt! groeties!
OWWW silla wat een k*t dag, dikke knuffel... **geen bloed geeft moed** Ik begin met testen 3 dagen voor het moment dat ik me ei verwacht... NIET met ochtend urine want die bevat relatief weinig LH hormoon omdat dat voornamelijk wordt aangemaakt als je wakker bent.. Ik test normaal heeeeeeeeel weinig LH....als ik een duidelijke 2de streep krijg test ik een halve dag later weer (meestal test ik eind van de middag....heb ik dan een 2de duidelijkere streep...test ik s'morgens weer 11.00 uur ofzo) Is die ook niet positief...halve dag later weer..maaar mij LH piek is heeeeeel kort...maar een paar uur. Sommige dames testen 2 dagen positief. En zo mis ik de piek niet. Als de test streep niet donkerder word heb je hem denk ik gemist...of geen LH piek en waarschijnlijk geen ei ...maar denk dat niet hoor . Hoe is je cyclus? regelmatig en hoelang?
@Beastie...idd geen bloed geeft moed *al moet ik de moed die héél ver zoeken* Update broertje... Heeft een (tot op heden onbekende) longinfectie. Moet aan de prednison, ventolin en antibiotica en moet zich voorlopig rustighouden. ECHTER...hij moet volgende week opkomen voor de sporttest van de landmacht (voor de 2e keer!) en de kan dus niet doorgaan! Echt balen want de 1ste keer is hij flauwgevallen na de fietstest! Die arme jongen! Nou is ie dus nog langer gedoemd om "Pizzabezorger" te blijven... Maar goed ik hoop dat ie snel opknapt!
getsie silla, wat een rotberichten zeg! Ik hoop dat jij en je broertje snel opknappen! Enne....4 dagen voor nod IS 4 dagen VÓÓR nod he! Positive thinking....
Snap ik, vind het ook moeilijk om iemand op te beuren na zoveel slecht nieuws Wat Tezzzzzzzz zegt, positief denken helpt vaak wel...maar is idd soms erg moeilijk Dikke kus en knufff **ook betreft je broertje!!** Net weer lama's gekeken...kwam niet meer bij...HEERLIJK heeft een mens soms echt nodig!
heheheheh ik viel erin bij de 'doventolken'. Lachte me slap! Was errug leuk! Daar word je nou vrolijk van!
Het moment van "blik in je ogen" wahahahaha er lagen toen hier 2 mensen op de vloer en de kat keek heeeeeeeeel raar
helaas moest ik het alleen meemaken, want mannetje ligt alweer in bed met z'n rugpijn. Was trouwens niet goed geweest voor z'n rug, zo veel lachen! Bij zulke dingen vind ik het altijd leuk om te zien of de 'ster' z'n lachen in kan houden...en dat lukte dus echt niet he! Zo gaaf.... Lama's have just made my day!
Hi lieverds! Ben weer een beetje opgeknapt hoor! Pfffffffffffffff ik weet ook waar het vandaan komt.. Had vorige maand PRECIES hetzelfde gewoon een irritante PMS aanval Het lijkt wel of ik daar naarmate ik ouder wordt steeds meer last van krijg. Dus neem het me niet kwalijk En hoe stom ook, wanneer ik weer ongi geworden ben is het helemaal over Maar goed thanks 4 your support!!! (Wederom) maar goed jullie zijn GROUPHUGE ! Ik heb ook ff klein stukkie de lama's gekeken, soms vind ik het heel irri maar ik heb vandaag ontzettend gelachen