Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Whahaha boefje....ik denk eerder veel snot in mijn hoofd (ben errug verkouden) :D

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @silla:
    ajakkie!

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ach ja soms zit ALLES tegen hihihihhi
    Maar goed moet maar zo denken...
    gaat wel weer over voordat ik 80 ben...

Tis rustig vanavond?!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    edit: tis idd erg rustig hier! Gewoon slaapverwekkend! Vandaar dus ook:

meiden: Ik ga nog ff wat doen en dan naar bed!
    Vanaf hier alvast WELTERUSTEN! Lekker slapies doen! En niet te hard snurken (@silla :) !)

liefs,

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wjahahaaha ik zal me best doen...

Doe je dingentjes en slaap lekker voor strakkies!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    thnx! Jij ook!

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zo, ben weer helemaal bijgelezen ;). Nieuwe smeppers; welkom en veel plezier met smeppen en we kunnen wel weer wat roze gebruiken hier! ;)

Julita, denk niet dat je dit nog leest, maar heel goede reis en hopelijk tot snel!

Silla, wat naar van je broertje... Weet uit ervaring dat het echt heel naar is zo benauwd te zijn :(.

Diaantje; al weer lekker onder de douche geweest?

Heb een idioot drukke dag gehad (zie nu ook pas dat het al 0.30 is, niet gek dus dat ik zo moe ben :confused: ), en jullie zullen ws al wel lekker in jullie bedjes liggen... ga ik denk ik zo ook maar doen.

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    zou je denken he? Ik wou net naar bed gaan, was m'n zoontje wakker. In bed geplast...Duzzzzz NU ga ik ECHT slapen! Truste!

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    goedmorgens dames, ik denk dat ongi op de loer ligt, kaartje verteld boekdelen

Heb vannacht heel slecht geslapen elk uur van de nacht gezien+ heb vroege vandaag

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Goedemorgen meiden...

Zou eigenlijk al weg zijn, maar voel me niet 100% dus ga ik naar de 2e wedstrijd van mijn jogste kijken..begint pas om 12:00..dus heb nog even de tijd om rustig bij tekomen zeg maar hahaha
    @miepie...herrlijk gedouched meis!..ben zelfs nog ff in bad geweest hihihi...we zijn wel verwend he....
    @zico...ziet er niet echt goed uit meis....maar duim dat het wellicht een innestelingsdip is.... [-o<

Zo ..ga even eten..broodje gezond (heb tegenwoordig een ding voor broodje gezond hihihi)..en daarna zijn we eigenlijk de hele dag weer zoet.....dus kom vanavond nog wel ff loeren hier...

laterrrrrrrrrrrr

11. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    morgen dames. zico het ziet er niet zo goed uit maar ik hopvoor je op ene innestelingsdipje

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goeden morgen ladiezzzzzzzz :)

Het schoot gister wel even in me rug bij de lama's ...van al dat lachen.
    Verder niets bizonders...wat krampjes. Vanmorgen met nog een fun-smep was ik weer normaal dus niet als van de week dat ik wat krapper was...hmmmm :-k weet het niet maar even zelf bescherming..zal wel niets wezen :(

Weet je, een zwangere collega vertelde dat eens, dat als je zwanger bent en je heb komkomer en tomaat en sla enzo op je brood dat je maag juist meer ijzer uit de groentes haalt! ;) goed bezig duzzz :thumup:

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoi, ben er ook weer! Zico, balen joh, ziet er idd niet goed uit....:(.

Beastie, wat duurt het wachten lang hè?

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben nu toch echt ongi geworden :cry: Op naar de 7e ronde!

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ben een beetje laat heb erg onrustig geslapen...had zweetaanvallen...weer een teken dat mijn ongi eraan komt.

Zico...je kaartje spreekt idd boekdelen, het kan helaas geen innestelingsdip meer zijn. Verdorie!

Wieffie, wat balen dat je toch ongi geworden bent...

Ik ga ff wat eten...spreek jullie zo..
    Mannetje is de hele dag/nacht weg. Hij heeft een vrijgezellefeestje van een goede vriend. Ze hebben een dag vullend programma! Dusss zit de hele dag alleen thuis! Best ongezellig maar goed aan de andere kant ook weer lekker kan ik me eigen ding doen hihihihhi. Het weer hier is om te huilen...blehhhhh dus ik ga zo lekker rommelen in huis, douchen en op de bank hangen (voel me ook nog steeds grieperig) met een kop thee en een boek (en de laptop op schoot voor het geval dat er weeer flink wordt afgekletst hihihhi).

Groetjes Silla

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

smeppers kom op smepse kijk maar naar mijn banner wat al dat smepen heeft gedaan voor me!

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemorgiddag Allemaal!

Was even heel druk geweest gister en nog een klus te doen vannacht... (ja, een werkklus dames, vanochtend even aan de SMEP geweest)
    Ben helemaal gaar. Nu gauw eten en dan een vriendin helpen verhuizen...

Hele dikke knuf voor Wieffie en Zico en ook voor Silla! (lekker om zo een dagje in huis te rommelen, geniet maar even van het niets doen!)

@ iedereen: ik kom later vandaag weer socializen ;) ren nu beetje achter mezelf aan!

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wieffie, hele dikke knuffel!

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4