hihihi ik wordt dood geknuffelt door mijn kat! hij wil cntinu kopjes geven in mijn gezicht....zo schattig
Haha, hij voelt vast aan dat je wat gezelligheid nodig hebt nu je alleen thuis zit... Ergens anders op het zwanger-worden forum stonden de statistieken van het NOD-forum; wij komen er als SMEPpers toch nog het beste uit de bus met 21,37%! Dus volhouden allemaal ...
hallo mede-smeppers! pff paar dagen niet geweest en hoppaaa zo ff 25 pagina erbij geklept! heb nog niet alles gezelen.. ben zo brak... bahh vanmiddag dik beroerd en zo was t weer over en zo was ik weer kotsmisselijk! gatsie.. denk dak beetje ziekjes word heb t gevoel dat mn keel dicht zit (is niet zo) gadver de gadver de gadver zo dit was even mijn klaagmoment, sorry
jaa dat hoop ik ook. vind dit maar niks.. we zaten vandaag bij de ouders van mn vriend. werd daar dus niet lekker.. zegt zn moeder: of ben je zwanger? haha euhm neeee! ze weten ook nog niet dat we van de pil af zijn maar hebben denk ik wel zo'n vermoeden!
Hihihhihi errug is dat he dat mensen zo gaan gissen. Ik had afgelopen woensdag ook 2x het gevoel dat ik flauwviel en mijn collega zei gelijk : Oh ben je zwanger?!. En die weet ook niet dat ik al enige tijd bezig ben hihihhihi.
Beetje in de war hier. Ben moe, duizelig, misselijk en heb ineens heel veel zin in fruit. Dus trok mijn stoute schoenen aan en heb getest met een ovutest vanmorgen (omdat ik geen zwangerschapstest meer had) en ja hoor een posi test. Het kan alleen geen eisprong zijn want die heb ik al gehad op 18 sept. maandag 17 sept namelijk een vet posi ovutest. Sta helemaal te trillen, weet dat je LH piekt wanneer je zwanger bent maar kan het niet geloven. Vanmiddag een zwangerschapstest gehaald dus morgen testen. Wat denken jullie, ik wil niet te veel hoop hebben maar vindt het wel vreemd.
Dank lieve meiden...dip is al minder diep ** Beastie pakt hand stevig vast en sjokt mee..** Sta nu weer op het punt te janken... pfff wat ben ik emo vandaag :-k Die had ik ook gezien, niet slecht ! **ook al is het niet de beloofde 40%** Welstrusten meiden ... ga zo me mandje opzoeken
idd klinkt als ROZZZZEEE!!, kom op Sunny!! make my day!! JAH anders zorgt sunnycloud daar wel voor **ga morgen ook even gedachte verzetten door keihard in me tuin bikkelen!!**
Sunny... Ik had ook op de 17e een positieve ovu... Maar ik heb nu al 2 zw. testen gedaan en die zijn negatief. Dussss als jij met je positieve ovu test niet zwanger bent weet ik het ook niet meer! SPANNEND!
ja silla heb ik ook op t werk! als ik een x ergens last van heb is t meteen: ben je zwanger? (was t maar zo ) nou sunnycloud hopen dat die zwangerschaptest morgen ook positief is!
sorry ik ga wel naar bed... wil je niet onder druk zetten... **gun het je zooooooo na 17 slopende rondes!!**