Hè Sunny mss te vroeg getest... Ik kan het me gewoon niet voorstellen. Wat betekend die positive ovu test dan?
hoi wat lief dat je het vraagt Miepie, ik doe net de computer aan in Tokyo en ik zie je berichtje! Alles is goed gegaan, we zijn wel heel moe. Ik moest nog een ovu testje doen in het vliegtuig (heel ingewiikkeld) n die was natuurlijk positief... Of bijn a dan. Ik ga over een paar uur nog een testje doen voor de zekerheid, maar ik wist niet zo heel goed wanneer in verband met tijdverschil.. Wat denken jullie? Gewoon even Europeese tijd aanhouden?
Nou ladies volgens mij is mijn ongi onderweg. Ik ben geen fanatieke temper meer maar doe het wel vanaf 2 dgn voor mijn NOD. Maar vanmorgen niet juist kunnen tempen. Was laat gaan slapen, vriendje kwam vanmorgen om 6 uur thuis van 't vrijgezellefeestje en wilde 't feestje in bed nog ff doorzetten dus we hebben nog gesmept hihihihhi. Maar goed temp was niet hoog dusss op naar de volgende ronde en ik ga dus ongi met vakantie
Julita, zou even nederlandse tijd aanhouden, ja (als dat geen problemen geeft). Je lichaam is ws ook nog ingesteld op de NLse tijd... En gelijk aan het smeppen als ie positief is! Silla, balen. Maar je hebt nog geen bloed gezien, dus een beetje moed houden hè?
ja, we hebben nu al gesmept... Bijna het eerste wat we deden... als het ei in zicht is dan gaan we er natuurlijk voor!
Knap van je meid dat je ondanks je drukke reisschema e.d. toch nog goed het SMEP kan volhouden! Petje af meis! Dat jullie maar snel beloond mogen worden!
JAHA! Ik moest inderdaad heel veel bijlezen! Stelletje babbelkonten! En eerst even HEEL VEEL voor iedereen want er was hier wel even een klein mineurtje te bespeuren! Ga nu eerst ontbijten! Tot later met meer...
Moggu.. He Silla balen zeg, echt dubbel pech als je met de duivels op vakantie moet. Dan een ego-berichtje: heb vanochtend een test gedaan want er is nog geen spoortje van de ongi te bekennen geweest en wel huilbuien/lichte misselijkheid. Het zag eruit zoals die van diaantje(17?) op dag 5 of 4 voor NOD ongeveer. Ik vraag me nog af wanneer zij de foto's genomen heeft.. langer dan een kwartier na testen? Dus als je dit leest..? Hee lieverds allemaal een fijne zondag, hoop dat jullie de twijfels even kunnen laten varen vandaag en er een 'normaal' dagje van maken KUS
dag Dames ik kom met jullie mee smep-pen...de volgende ronde hier nog geen ongi maar wel veel ongi-steekjes dus het zit er aan te komen.
Spannend Eevitaa........ SMEP ze ktje! Hier een rustig dagje, ga de zolder maar eens opruimen.... Je moet toch wat met die regen?
hmm even kijken meis...na het testen gelijk de foto' s genomen..dus ehhh..ja een 10 minuten daarna denk ik....pin me er niet op vast meis.... ..maar zeker niet langer dan een kwartier..spannend dus...heb je geen foto/..kunnen we met z'n allen ff beoordelen hihihih...test experts!
ohja........MOGGUH/MIDDAG allemaal..geen tijd vanmiddag..dus drop vanavond nog een keer langs en reageer ik ff verder.. laterrrrrrrrrrr
Eindelijk ben ik ongi geworden na 49 dagen vanaf curretage gerekend. Op 27/10 heb ik NOD, onze eerste echte smepronde kan van start gaan.
@ Julita! Wat fijn om te lezen dat jullie alweer back on SMEP zijn en veilig aangekomen! Hoop dat het een roze uitwerking heeft! @ Zico: Fijn dat je nu de zekerheid hebt dat je echt ongi bent en er weer helemaal voor kan gaan! Goed idee om het even rustig aan te doen. Naar jezelf luisteren is inderdaad heel belangrijk. Hoop dat je huisarts en/of arbo arts daar ook voor open staat. Dikke knuf en voor straks: heel veel SMEP-plezier! Ik ga vanmiddag maar ovu testen, gezien mijn vermoeden dat ik dit keer wel 'op tijd' mijn ei heb! (mn BMM stond ook heel hoog vanochtend/vanmiddag (was wat laat wakker, what's new ) Dus... spannend ook hier weer! Nu lekker even van het zonnnetje genieten en koffie drinken op een terrasje! (en niet peace'n...) Tot later!
Wat grappig, ik ook! 2x in de tweede ronde...ben nou toe aan ronde vier..ff kijkuh..ehm 1e ronde was na de pil, tweede ronde was om weer op schema te komen, derde niet gelukt...dussssss dan moet het bij mij deze ronde maar eens raak zijn! Toch?