Silla en Yvett succes met wachten! Julita: over ovutesten kan ik nog niet meepraten, ben een beginnende SMEP'er en heb ze voor het eerst in huis. Wat is het toch spannend allemaal!
Julita, volgens mij duidelijk positief hoor, die test van gisteren! Welterusten en tot 'morgen'(hoeveel later is het daar?) Zico, fijn dat je er nou weer echt voor kan gaan. Hoop voor je dat het heel snel weer raak is ! Go4baby, lekker uitgeslapen? Hier schijnt de zon trouwens ook hoor! Net heerlijk een stuk gewandeld met een vriendin * geeft zichzelf een schouderklopje*
kheb hier nog steeds geen zon gezien...dacht dat alleen het noorden van het land bewolkt zou blijven? Hoort het oosten vandaag dus waarschijnlijk weer bij het noorden...zucht... Ik ga eens ff de kids bij mekaar pakken. Moet ff m'n man aflossen in de zaak, zodat hij ff kan eten. Misschien tot vanavond en anders log ik vast morgen nog wel weer even in!
Wat is het hier rustig vandaag! Volgens mij nog nooit zo rustig geweest in het weekend Helpt het als ik een feestje bouw, komen jullie dan allemaal gezellig langs? Ik begin alvast met roze taart...
Hmm, om één of andere reden pakt ie de plaatjes niet... zult dus een beetje moeten inbeelden, die heerlijke roze taart en roze champagne!
Nee ik probeer te wachten tot woensdag! Heb net tampontest gedaan maar niks te bekennen. Ik voel ook niet dat de ongie eraan komt dus wie weet. Ja misselijk is niet leuk maar miss is het wel voor een leuk iets dus dan valt het wel weer mee Maar goed als het zo is neem ik geen roze champagne, mag het dan ook roze limonadesiroop zijn
Tuurlijk! Maar de champagne was ook alcolholvrije, hoor! (zit zelf een paar dagen voor mijn NOD, dus doe ook even rustig aan )
Verder niemand zin in een feestje? Dan ga ik m'n bedje maar opzoeken (ja, nu al , ben zooo moe). Tot morgen en slaap lekker! En Yvett, roze hè?
Ja ik probeer het haha! Ik ga ook zo me bedje in. Morgen weer om kwart voor 6 op! pfffffffffffffffffffffff Slaap lekker meiden! Tot morgen! En de SMEPPERS zet hem op!
Hi girls... FEESTJE WAAR?! Ik kreeg net weer een "wegtrekker". Terwijl ik zat kreeg ik weer het gevoel dat ik flauw zou vallen?
Is je bloeddruk niet te laag, Silla? Ik heb het ook een tijd gehad (en telkens 'dode' vingertoppen), en bleek dat mijn bloeddruk veel te laag was. Paar weken lang extra zout gegeten en het was weer over. En ik probeerde jullie hierheen te lokken met een feestje, vond het zo rustig hier . Is bij jou in elk geval gelukt dus! Yvett, ik duim voor je! Zou wel heel gaaf zijn, gelijk de eerste ronde raak!
Geen idee eigenlijk? Kep geen last van dode vingertoppen. Maar goed ik kijk het ff aan maar bedankt voor de tip!