was een GOED idee van leentje! Als die lijst zo snel aanvult, zitten we binnenkort aan net zo veel smeppers als hummers!
Whahahaha Diaantje! wat een slogan! Echt een giller.. zo gaat Iedereen natuurlijk aan de SMEP! Ik ga even wat mensen ronselen.
SMEPpers: 1. Beastie, ronde 4 2. Go4baby, ronde 4 3. Julita, ronde 7 4. Rainstarrr, ronde 8 (vanaf ronde 9) 5. Miepie80, ronde 7 6. Diaantje17, ronde 4 7. Leentje79, ronde 7 8. Tezzz, ronde 3 9. Ilona21, ronde 9 10. CynthiaB, ronde 3 @CynthiaB....tuurlijk...dit gaan alleen over één methode waar we misschien wel zwanger van worden. kunnen we ook makkelijker de percentage bij houden ....of het ook echt een super goede theorie is.
Oeh, ik ben echt benieuwd hoor! Leuk! Zo ben je met zwanger worden bezig op een niet-stressvolle manier.
Hihi! Dames, ik ben even weg en de totale gekte is hier weer uitgebroken! *Dit is wel het logo van een bestaande site... Hoop niet dat ik ruzie krijg, maar is zo toepasselijk!*
Haha, ik wil ook wel eens zien of dit gaat lukken Ik meld me ook aan. Ik zit nu op dag 10 maar heb wel een lange cyclus dus denk dat het nog niet te laat is toch! Voor ons is het ronde 6! Ik begin rond dag 20 met de ovutesten.
Jaha! En niet zonder resultaat! ik heb mezelf ook weer een expositie bezorgd! Nu ga ik Beastie pb'en of ik die 'zuur'kolen bij haar in de streek kan gaan fotograferen! Joehoe!
SMEPpers: 1. Beastie, ronde 4 2. Go4baby, ronde 4 3. Julita, ronde 7 4. Rainstarrr, ronde 8 (vanaf ronde 9) 5. Miepie80, ronde 7 6. Diaantje17, ronde 4 7. Leentje79, ronde 7 8. Tezzz, ronde 3 9. Ilona21, ronde 9 10. CynthiaB, ronde 3 11. Wieffie, ronde 6 12. Daantje, ronde 10 jullie staan er op damesssss suc6
Baad het niet dan schaad het niet...resultaten in het verleden zijn geen garatie voor de toekomst...zonder kunstmatige smaak en kleurstoffen...dus het proberen waard!
ik denk het niet, maar is wel zo lekker het schijn te helpen....om zwanger te worden...maar geen idee...ben ook nooit zwanger geweest