wat? ehh? JAAAHHHAAA Fietste met een BIG smile terug naar huis... Zit nu aandachtig de miniscule inhoud te bestuderen.... Had inderdaad makkelijk door de brievenbus gekund... Testjes zaten samen nog in een plasticje... MUTSje die ik ben..
Jaaaahaaaa! Maar soms kom ik een tijdje niet (soms, ik zeg uitdrukkelijk soms) en dan moet ik zo lang zoeken naar waar ik was gestopt met lezen... Omdat JULLIE zoveel klessebessen... Pfff... ik heb net geplast voor ik weg ging... even niet bij nagedacht, maar met een volle blaas op de fiets is nooit zo lekker... Morgen beginnen dus! Spannend! Eens kijken hoe de meter uit gaat slaan
ja oke...tis wel handig dat lotte je op de hoogte houd Moest net ook....kan nu pas testen na het eten....geduld ](*,)
jajaja, even wachten...even wachte... niet in je broek plassen!misschien dat ik toch vanavond maar even ga oefenen met plassen Virgin-air, helemaal te gek! Ik wil wel weer eens een mooie lange verre exotische reis maken...!
pfff moet alweer plassen... probeer het maar tot een uur of 20 op te houden... Vorige was om 16 uur... goed mogelijk dat ik zo op de automatische piloot ga plassen... en dan weer 4 uur moet wachten
jeetje..weet niet of ik het allemaal wel aan kan..eerst de spanning van 2 streepjes met een ZW test...nu weer voor de OVU test...., plasssen..niet plassen.... voel al lichtelijk iets knappen boven in ...
hihi zeker... maar ik begin nu wel een echte zeikerd te worden... ik moet zoooo nodig (nou j, valt mee, maar ik was anders al zeker drie keer gegaan...) Ikga nu lekker een uurtje friends kijken! Doeidoei
Ik heb eindelijk maar eens een paar fotootjes in m'n album gezet. Ben er eindelijk achter hoe dat nou moet! (moet je toch weten he? Als je een positieve test wil uploaden! heheheheh...ik ben nog errug optimistisch!!!)
Ja... lekker niet dus, het is vrijdag= geen friends dag... Ik ben vandaag wel lekker aan het mutseflutsen
gewoon hard opzeggen... IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ,IK HOEF NIET TE PLASSEN ..als je het maar vaak genoeg herhaald........moet je toch nog plassen !
@ diaantje: ehm....kun je niet gewoon wel gaan plassen? en dan weer vlak voor het slapen gaan? Als je de hele avond op knappen staat lijkt me ook niet gezond!
...zucht... als ik deze maand zwanger mocht raken, dan krijgen mijn moeder en schoonmoeder in november allebei een setje breipennen van me voor hun verjaardag...heb ik nou al bedacht...hoe zou ik daar nou toch op komen?
Nou mijn moeder heeft een manie gehad om tebreien...echt fanastisch NOT !...kreeg niet eens normaal mijn hoofd door het gat...en ze had een zeehond erop gebreeïn ..leek wel op een mega ijsschots met een zwart stipje....en kriebelen..ieuwwwww...neeeeee...komt er hier niet meer in hoor..zelf gemaakte truien...