Ik kan maar niet uit mijn hoofd zetten dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn deze keer... Heb net maar vast nieuwe testjes besteld (woensdag binnen dus > zal ik me in kunnen houden? ) Ben zooo bang dat ik mezelf gewoon heel erg voor de gek aan het houden ben . Zo, dat is er weer even uit!
Hmmm tja moeilijke vraag hahaha Zie het Zaterdag wel als ik test, durf niet meer zo goed te hopen....
Miepie: een positieve instelling is het halve werk! En je inhouden? Ach, als je bijna op NOD zit kan het de spanning ook verminderen, toch Als je die goedkope stripjes hebt dan valt het toch ook mee? Ik heb die combi pakketjes met 10 ovu strips en 2 ZW tests. Heb nu nog 5 ovu testen en 3 ZW testen over... Als mn ei het weer laat afweten dan moet ik ook als de sodemieter gaan bestellen. Nog even en ik heb meer ZW testjes op voorraad dan ovu's... Kan ik ze wel gaan uitdelen! Mijn positieve gevoel is helaas weer als sneeuw voor de zon verdwenen. @ Beastie ben jij al uit het putje? Kan ik er even in
Go4baby, kan nog alle kanten op, toch? Flink door blijven smeppen wanneer je vanmiddag die positieve ovu-test in handen hebt! Ik was door mijn hele voorraad heen en heb nu (heel fout) alleen zw-testen besteld... Vond het zonde een berg ovu-testen te hebben als ik ze niet nodig ga hebben (hoe bedoel je positieve instelling, kan het ook overdrijven hoor! )
@go4baby....ben halverwege uit de put...pfff dat wachten hé! En heb zoooo het idee dat het weer niets is...en of het ooit gaat lukken? :-k @miepie....heb ook een goed gevoel betreft jou @Daantje82...waarom sta jij niet op de lijst?
Goede istelling! Zou me ook gek testen als het zover is ..en bij nood die ovu testen zijn binnen met 3 dagen...no worries! 8)
@ Beastie: Geen idee eigenlijk hihihi Ik hoor er niej meer bij nee grapje Maar mijn nod is 6 okt, 2 smep ronde. @ Miepie: Wij lopen gelijk, wanneer ga jij testen meid?
Beastie, als het mij lukt om met 2x smeppen (!) positief te blijven, heb jij toch echt veel meer redenen (10 om precies te zijn) om positief te blijven, hoor!
Thanx Miepie! Als we jou niet hadden waren we ten onder gegaan in onze eigen tranen @ Beastie: heb dat gevoel nu al! Dat het niks wordt... ggggrrrrr ik sleep mn vent straks mee naar de HA als het niets is. Heb zo'n vermoeden dat iemand anders eens tegen hem moet zeggen dat ie iets minder moet drinken.... Ik ben nog steeds boos! Ik ga staken!
Daantje, ik probeer pas zondag te testen, maar weet niet of dat me lukt... ik krijg ws woensdag mijn testen binnen (en proberen zo'n rijtje als Diaantje te produceren lijkt me ook wel wat ) En jij ?
Pissig kan je daarvan worden hè, go4baby? Hier heeft ie óf gedronken (weekend), óf hij is te moe (door de week) grrr Ben deze ronde maar begonnen met het goede voorbeeld geven; in totaal de afgelopen 3 weken maar 3 wijntjes op, verder niks * geeft zichzelf een schouderklopje *. Hij heeft het alleen niet echt opgepikt geloof ik....
SMEPpers voor s(m)eptember: Mielenl \/ (ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 5 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel....15,63% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt (of toch 2 okt?) 2. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 3. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 4. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 5. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 6. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 7. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 8. Daantje82. ronde 11 - NOD 6 okt (8b. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt niet gesmept deze ronde ) 9. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 10. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 11. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 12. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 13. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 14. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 15. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 16. Leentje79, ronde 8 - NOD 16 okt 17. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 18. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 19. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt 20. Ger78, ronde 2 - NOD 22 okt 21. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 22. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 23. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 24. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 25. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 26. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 26 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 2 Negatieve test... 0 Twijfel.... ?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers voor november: 1. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 2. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov Daantje82...je staat erbij!
Ik zal wat strooien ###################### ###################### ###################### ###################### Wel eerlijk delen, he?