Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
  2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    HEE DIAANTJE!
    Wat fijn dat je er weer even bent! En wat heerlijk om zo zwanger te zijn... kijken we allemaal naar uit ;) Lekker misselijk met ploffende (*)(*).. .. Balen zeg. Hoop dat die misselijkheid een fase is waar je snel weer doorheen bent!

Heb je al zo'n sticker achterop: Pas op... zwenkt uit... ik rem voor zwangere :pale: vrouwen... ;) Succes! Wel goed zeg dat je straks met de beeb rond kunt rijden! Kan je ons allemaal komen ophalen! Jippie!

*zo, de goede muts staat er weer op hier* [​IMG]

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Weet niet wat het is...hij heeft ook geen moeite om rond me ei extra te klussen. **hubbie weet van smep en ovu testen** :rolleyes:

Heb wel extra lekker gekookt gister en dat werkt ook bij hem ;) Bio kip uit de oven ...recept van Jamie Oliver!!**liefde van de man gaat door de maag** ;) ;) ;)

:idea: Diaantje...nieuwe buik foto? niet? week 6?

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi, heel herkenbaar. Wij hebben al een maand :) :confused: een abonnement maar nog steeds niet geweest... zouden gister gaan... nu misschien vanmiddag.... :(: :rolleyes: :)

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Denk dat het bij mij ook vanmiddag gaat worden, blijf ik nog even hier hangen terwijl ik mijn lessen van morgen vast voorbereid ;)

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hahahaa ik heb een goed excuus...geen auto! en ga niet s'avonds op de fiets door de polder in het donker! ;)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Mijn man rookt 5 sig per dag, drink niet en is het afgelopen jaar 10 kilo afgevallen. En hij is niet te beroerd om lekker te smeppuh ondanks z'n rugpijn! Heb ik dan een goeie man of niet?
    Zal 'm van z'n lang zal ze leven nooit aan de zink krijgen oid en testen vindt íe grote onzin, maar hij is wel superlief! Ik ben happy!

Oja: goeiemorgen allemaal! Ik mis de zon...hebben jullie toevallig nog wat over?

edit: heb helemaal geen tijd voor de sportschool. En ook niet nodig denk ik. Ik loop per dag zo veel trappen op en af en fiets me te pletter heen en weer naar school en zaak dat ik best in conditie blijf. Moet er niet aan denken dat ik dan ook nog eens in m'n kleine beetje vrije tijd moet gaan sporten! AAAAAARG!

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja... jij stond vooraan bij het uitdelen ;) Maar je hebt het wel verdient hoor! :idea: Ik kook nooit kippetjes... dus daarom zeker ook geen haantje die iets met die eitjes wil... ;)

JAHA nieuwe foto!! [​IMG][/img]

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Beastie: Die van mij doet ook zonder moeite mee aan de smep, maja al moest hij iedere dag vind hij dat ook prima hahahaha
    Hij snapt precies men temp-curve (heb hem toen een FF cursus gegeven hihihi), maar moet er niet teveeel over praten want dan wordt hij gek denk ik.

Als hij dan ook nog even gezond gaat eten en minder gaat roken is hij perfect (maja zie dat niet gebeuren :p )

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee Tezzzz: Jij stond dus achter Beastie bij het uitdelen... hihi....
    Die van mij heb ik al wel een tijdje aan de vitamine pillen gelukkig...

Hier *hoofdstad reporter* geen zon, strak grijs... (copyright Beastie)

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    JAWEL: Dynamo op je fiets (lekker strak afstellen) en als een gek rondjes fietsen door de straat... veiliger kan niet... ;)

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    oke oke..stelletje zeureieren ... ;) ..zal vanmiddag een nieuwe foto maken...., gooi m nou in de oplader...

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik ga. moet m'n compi afstaan aan m'n zoon (bijna 4) Ik had hem beloofd dat hij ff achter de compi mocht als hij z'n kleren aanhad. EN DAT IS DUS NU!

Veel plezier nog vandaag! 'zie' jullie vanmiddag vast nog wel!

14. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Diaantje: Ben benieuwt vanmiddag :D

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    *heeft niet gehoord dat er zeureieren naar ons hoofd werden gegooid dus is uitzinnig van vreugde vanwege nieuwe foto*

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik ook! ik ook!

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Weerbericht Utrecht: ook bewolkt, windkracht 3, droog.

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe bedoel je ik heb last van wisselende stemmingen...
    Hoeveel hormonen zijn er nodig voor dat ei-spring evenement....?

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies...

Ff lekker zitten klagen over de mannetjes!!! Als ik de tijd had deed ik ff mee. Maar we gaan nu grote schoonmaak houden (jaha samen met mannetje!!!)

Ik dacht echt vanmorgen dat ik ongi geworden was, borsten deden pijn, s nachts last van mijn onderrug.
    Dus vanmorgen de getempt en ik dacht nou die is gezakt...GUESS WHAT!
    GESTEGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 37.0!Dus ik gelijk uit bed...test gedaan en GUESS WHAT!
    NEGATIEF!!! nahhh snap er niets van! Mijn lichaaam houdt me weer voor de gek!!!
    GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! :evil:

Maar goed ik ga nog ff snel mijn mail checken en dan aan de slag!

Mss tot vanmiddag / vanavond!

Kuffel van mij!

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Zo, goedemorgen dames,

Is het mannen-klaagdag vandaag? Want dan weet ik er ook nog wel een paar hoor. ;)

Gaat het allemaal nog goed met de smep? Ik ben trouwens benieuwd naar Yvet, die vandaag moet testen als ik het goed heb.

Hebben jullie gisteren toevallig Try before you die gezien? Met die bevalling? Jeetje, wat zag dat er pijnlijk uit zeg. Ik word gelijk bang.....*bibber*

Deel Deze Pagina