Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zal wel gewoon te vroeg geweest zijn, Silla! Overmorgen weer een testje er tegenaan gooien ;).
    Heel veel succes met schoonmaken (o ja, dat moet ook af en toe gebeuren... :oops: )

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Yep...strak grijs! in HHW ;)

Mooizo, Diaantje...je bent dan wel zwanger zeg nog niet dat je op je kont mag blijven zitten :rolleyes:

Oja heb vanmorgen maar even een thermometer ergens ingeprikt :confused: ookal temp ik niet ...wil even kijken hoe hoog ie is...en misschien ;) 36.8.....morgen weer!..zie ik misschien me ongi aankomen of juist niet... :rolleyes:

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik ben trouwens zaterdag (dag 10) begonnen met ovutesten, en tot nu toe alleen nog maar negatief, maar ik verwacht m'n ei ook nog lang niet eigenlijk. Maar ik wilde wel gewoon zo vroeg beginnen met testen, zodat ik zeker weet dat ik m'n ei niet mis.

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Hier ben ik dus weer!
    @Go4baby, het is hier 7 uur later dan bij jullie, dus in de middag voor mij is een tijd dat we er allemaal zijn!
    @Diaantje, ja foto, foto! Ik weet niet of het reizen een goeie invlied heeft gehad op m'n ei... hij was wel belachelijk laat anders... We doen ons best hier.
    Mijn mannetje is ook heel schattig, hij weet alles van smep en tests. hij drinkt nu ook geen koffie meer, neemt zink en drinkt weinig alkohol. Ik heb niet zoveel te klagen eigenlijk...
    Hij heeft wel op een van mijn vruchtbaarste dagen deze maand met vrienden bijna een fles wijn weggezet, maarja...Dat gebeurt niet vaak verder.

5. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Haha Beastie, heel herkenbaar, ik dacht ook, "temperaturen, dat wordt me te gek!"
    Maar toch maar gedaan, paar dagen voor de NOD.
    De hele tijd 37.2 is dat hoog? (HEb het wel koud..)
    grtz

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @cyntha B, ik wel 8 testen gebruikt deze maand...
    Het is volhouden, maar wel heerlijk als je dan je posi test krijgt!

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé Julita, gezellig dat je er ook weer bij bent! Hoe is het weer bij jou? ;)

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Silla: HUH? Daar snap ik ook niets van! Hopelijk was je hcg te weinig en is dat overmorgen wel meetbaar! Soms daalt temp pas als je ongi bent (bij sommige vrouwen...) Maar laten we positief blijven dan wordt die test uiteindelijk ook wel positief!

@ Cynthia: hoop dat jou ei zich ook eerder aankondigd! Wel goed dat je al met ovu testen begonnen bent! Hier had ik opeens op dag 10 al vruchtbaar slijm... en gister begonnen met testen... Had ik 'm bijna gemist (wilde pas dag 14 gaan beginnen ofzo..)..

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Miepie: Wanneer ging je nou testen meid?

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zondag... zegt ze stoer, maar woensdag komen de testen ws binnen

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Dat zou ik heel goed van je vinden als je kan wachten tot zondag :p
    Ik test zaterdag (heb nog 2 van die Ultra testen liggen, gekregen van men mamsie hihihi)

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    En moet zeggen dat ik nu een beetje van mijn eerdere uitspraken over een goed gevoel hebben begin terug te komen.... (zelfbescherming lijkt een beetje te gaan werken)

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe hoog het is scheelt per persoon, maar 37.2 is volgens mij wel heel hoog! (ik kwam nooit boven 36.9 uit... dus ga stiekum knetterroze voor je duimen!)
    Heb het ook koud! Volgens mij moet ik de kachel eens gaan schoonmaken (stofzuigen) en kan die binnenkort weer lekker aan.

Ga het goede voorbeeld van Silla volgen en hier ook maar eens flink an de schoonmaak.... als mannetje thuis komt dan kunnen we ons voleldig wijden aan het SMEP'n ... :oops:

Kleine wasjes, grote plasjes.... ;)

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zou wel heel gaaf zijn Daantje, toch op de valreep - voor je de mmm ingaat - nog een positieve test zaterdag![​IMG]

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha, gezellig! Kunnen we met z'n allen aan tafel... Lekker sushi voor de lunch en jij voor het diner...?

Hoe is het allemaal daar? Ben zo benieuwd! Waar wonen jullie, hoe is de stad, de mensen, de cultuur, de sushi, de winkels, etc etc.
    Lijkt me echt waanzinnig om zomaar een tijd daar te kunnen wonen!

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    JA, iedereen ROZE deze week graag!
    Silla, Yvett, Eevitaa, Daantje, Miepie, Beastie... (ik mis vast nog iemand sorry sorry) Gaan we met z'n allen sushi eten bij Julita om dat te vieren! :)

Oke, ik ga nu aan het werk! :^o

17. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Over sushi gesproken.. MAG DAT? Rauwe vis? In case of pregnancy?

Bedankt voor het duimen he.. enne volgens mij zit het wel goed in mijn buik ;) maar het officiele bericht volgt nog..

OP naar de 40% in oktober, met Go4baby, Julita, Beastie, Daantje, Miepie, Silla, Yvett on the pink side!

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, en ik krijg dan een taart ;). Mogen jullie allemaal hier komen voor taart voordat we naar schiphol rijden om naar Julita te vliegen!

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Da's volgens mij HOOOG! :confused: spannend!

@Daantje...jaha voor de mmm roze hhihihihihi dat hebben veel vrouwen touwens op dit forum! ;)

@miepie.... beetje zelf bescheming is gezond...maar positief denken ook...even een midden wegervan vinden :(

@go4baby....iedereen aan de sushi en voor de liefhebbers soesjes :D

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zullen wij onze krachten dan maar bundelen, Beastie? Ik een beetje positivisme naar jou, jij een beetje dippie naar mij?';)

Deel Deze Pagina