I know! Vind het wel voor het eerst in maanden weer echt spannend - en dat met maar 2x klussen . Als ik donderdag nog geen roze heb gespot ga ik heel misschien toch alvast en testje wagen... doe je stiekem mee?
@julita...je hoort/leest... we zij allemaal erg benieuwd naar het leven in tokyo..kun je niet een wekelijkse foto reportage maken ...en dan vooral van de sushi...
Precies, en ik ben nu ook nog niet teleurgesteld, want ik verwacht 'm nog niet. Als mijn cyclus net zo lang wordt als vorige maand (wat ik natuurlijk niet hoop) dan kan het nog wel even duren. Maar als ie dan eindelijk positief is: super!
Ik ga een poging doen met los te rukken van de computer en even te gaan sporten/douchen/schoonmaken/boodschappen doen. Tot later!
Ik weet het ook totaal niet, wanneer het gaat komen. Misschien wel pas laat vanwege een lange cyclus, maar misschien was de vorige lange cyclus wel van de MA.... Ik ben dus zaterdag begonnen, en het is niet zo dat het tweede streepje helemaal niet te zien is. Je ziet wel een streepje, wat wil dat dan zeggen?
Ik heb vandaag z'n last van maagzuur , Zat er al toen ik opstond en wil met rennies niet weggaan normaal werken die altijd goed bij mij. Meisjes ik duim dat jullie allemaal roze mogen testen, kom ik jullie over 11 dagen achterna, hoop ik
Wou net vragen wanneer jij je roze verlies krijgt....donderdag duzzz....hmm :-k vrijdag ochtend ga ik testen **want als je roze is - heel slecht dit - blijf ik thuis...denk ik** Tot later!
Ik heb ook maagzuur... Maar niet door baby'tjes hoor.... Trouwens, niemand Try before you die gezien?
he dames, ik meld me ook weer even. Heb ovutesten besteld, maar ga ze deze maand niet gebruiken.. Manlief is tijdens mijn ei weg voor zijn werk waarschijnlijk. Zondagav. moeten we aan de klus en dan zo goed dat het de hele week blijft zitten hihi.. Nee heb volgende week maandag/dinsdag waarschijnlijk de eisprong. En ja dan is ie al weg. Maar we doen ons best en ik bewaar de testen voor volgende maand Groetjes Jeldou!
JAHA! Foto's! Kom op, klik die Japanners nu eens helemaal gek! Doen ze anders hier de godganze dag! En je weet strak met je armen langs je lichaam, voeten naast elkaar en dan vooral niet lachen naar die Sushi.... En dan elke dag zo'n staatsie-sushi-portret... en dan na een paar weken ziet iemand opeens... wordt je zo dik van sushi eten... En dan steek je je roze tong uit...
He bah, maagzuur is naar! Nee, maar wat je schreef over een vreselijke bevalling... breng ons nou niet op andere gedachten... *is wel iets waar ik echt zin in heb... die bevalling.... lekker inknippen enzo...heerlijk heerlijk...*
Lieve lieve test mutsen... Waarom testen jullie niet lekker allemaal tegelijk... Dan wordt het iets behapbaarder voor mij... nu raak ik helemaal verstrikt in het wie-wat-wanneer-waarom-waarvoor-weer-testmenu...
Zo, monoloog klaar... ga verder met het huishouden (van Jan Steen)... en straks even.... (peac'n.... )
Ja, het was echt niet prettig om te zien. Manlief zei van tevoren: weet je zeker dat je dat wilt zien? En ik: ja hoor, ik ben niet bang, ik ben gewoon benieuwd. Nou, dat heb ik geweten. Wat had dat mens een pijn zeg. Je kon niet echt iets zien, ze hadden best smaakvol gefilmd, maar ze gilde het gewoon uit. En dat heeft wel indruk gemaakt, want ik heb er toch maar mooi van gedroomd vanacht. Niet dat ik me hierdoor laat tegenhouden voor een beeb hoor, no way!