Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    kijk ik even niet alweer 2 paginas erbij!
    Ik heb al met stokjes gegeten! Maar idd geen suchi want dat mag natuurlijk net weer niet, Jammer...
    Ja, ik moet eerst even een digitale camera kopen. Maar ik ga idd veel fotos nemen.
    Wat wilde jullie nog meer allemaal weten? Ik weet het niet meer...

2. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    bannercheck

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Oh ja @miepie, Het is hier niet koud maar gisteren de hele dag regen, vandaag ook strak grijze lucht. Maaaaaar van de week word het zo'n 26 met zon!

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Gisteren wel naar de formule 1 in Japan gekeken. En dat zag er inderdaad vrij nat uit allemaal. Zit je daarbij in de buurt (mount fuji).

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Mag ik dan ook meedoen? IK WIL OOK ROZE WORDEN!!!

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    En wat wordt de test datum? :p

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @cynthia: Bevallingen kunnen ook meevallen hoor! Bij m'n eerste waren alleen de laatste twee uur vol pijn en bij m'n tweede duurde de bevalling (incl. ontsluitingsweeën, vliezen die braken en persweëen) maar een uurtje (50 min. om precies te zijn)...dussssss
    nee, ik heb bij m'n tweede meer last gehad van de zwangerschap dan van de bevalling! Doet natuurlijk wel ff veel pijn, maar ik was er lekker snel van af! Kan bij jou ook hoor!

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik zit in Tokyo!
    Ik ga ernu even uit want we gaanwat eten, misschien tot later dames!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, een foto van Diaantje haar buik ;)! Maar denk dat dat voor jou lastig gaat worden, Julita! Hihi

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ** vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag, vrijdag** ;) :D :p

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O ja, en ik ben er weer dus! Ben nu op de helft; sporten en douchen heb ik gedaan, nu nog poetsen en boodschappen doen.

Iemand nog leuke ideeën voor een maaltijd voor 6 man waarvan er 2 vega zijn, 1 geen vis lust, 1 geen tomaat en 2 geen kaas? Let me know...

Go4baby; misschien wel een idee, allemaal tegelijk testen. Dus Yvett, niet woensdag, maar even wachten tot zaterdag! Daantje en Beastie; zaterdagochtend pas testen, niet smokkelen ;)!
    Ehm... wie zitten er verder nog bijna op hun NOD?

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Oh, ok, vrijdag, ook goed! ;)

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    zaterdag wil ik ook wel...maar ben bang dat ik vrijdag alleen maar in me onderbroek zit te tuuren.....pffff. dat ik dus helemaal niet aan werken toe kom...maar zaterdag is misschien wel beter **wordt vrijdag toch ongi** denk dat het aan me temp gaat liggen ;)

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou, daar hoop ik dat maar op. Maar ach, zoveel vrouwen doen het, het zal wel dragelijk zijn...

15. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hmmm 1 dagje voor nod kan best toch :oops:
    Maja zaterdag zal beter zijn voor me.... lastigggg :p

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    inderdaad met dat dilemma zit ik ook :rolleyes:

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zaterdag komt mij ook beter uit. Heb vrijdag een lange dag op school, en denk niet dat ik relaxed voor de klas sta als ik net weet dat ik zwanger ben (ok, misschien iets te positief zo, maar ik zou de moed er voor Beastie en mij samen inhouden) ;)

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Oké, saturday it is!!! ;) **think positive, think pink, think positive, think pink, think positive, think pink, think positive, think pink, think positive, think pink, think positive, think pink, think positive, think pink,**

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, een echte mini testmarathon en dat alleen maar om het voor Go4baby een beetje overzichtelijk te houden ;). Ik hoop dat ik me kan inhouden...

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Begint altijd/meestal 2 dagen ofzo voor het echt doorzet. Uitgaande van mijn laatste cyclus zou dat dan donderdag zijn, en komen zaterdag dan de :evil: :evil: . Volgens mij had ik mijn ei vorige week zondag, dus dat zou ook wel kloppen, weer een LF van 13 dagen (is meestal 12 of 13).
    En van mij mag je thuis blijven en een feestje gaan bouwen als je roze wordt hoor! ;)

Deel Deze Pagina