Ik maak me deze maand iig nog niet druk. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik nog niet op de wachtbank zit.
Eevitaa, is ok hoor . En jouw hoop moet zeker niet door de drain, jij hebt alleen een iets duidelijker streepje nodig, en dat komt er zeker!
hihihi jullie zijn echt lief bezig allemaal! *maar ik zal het door de vingers zien hoor, als iemand te vroeg test*
Ben ik weer pffffffffffffffffff IK BEN KAPOT We gaan zo douchen en ff de stad in en ik moet nog ff een was ophangen, nog wat laatste thingies halen voor de vakantie (maandverband o.a. ) Enige balen is, is dat mijn salaris nog niet gestort is grrrr ik wil ook nog ff ECHT shoppen hihihihihi. Maar goed zal een kort shopsessie worden want ik heb last van mijn onderrug (ja ja the red is near!). Maar goed so be it...nu ff mannetje onder de douche geschopt (hij doet er altijd zooooooooo lang over tis soms net een vrouw ) Dus ik heb nog ff om mee te kletsen hihihhihihi Mannetje roept net dat ik de PC (en dan met name 't forum) nog ga missen! JA IDD ik wil alles volgen hihihihihi
Wat duurt het wachten lang zeg pffffff.... Heb sterk het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden klachtjes zijn zo goed als weg, heb ik het me dan weer verbeeld. Raar hoor zo'n posi ovutest aan het einde van mijn cyclus. Iedereen heel veel succes met smeppen en het wachten.
Zie nu dat mijn cyclus vorige maand 32 dgn was. Hmmmm dat houdt dus in dat ik toen mijn ei op dag 19 gehad heb. Waarschijnlijk is dat dus nu ook het geval en dan...ja hebben we niet genoeg geSMEPT of zie ik dat nou verkeerd? Postitieve ovu testen op dag 16 en 17 daarna waren ze negatief.
Ik denk dat je gewoon je ei dan op dag 17/18 hebt gehad hoor meid. De fase tussen ei en ongi kan namelijk verschillen per ronde.
Kan ook best zijn dat je een wat langere LF hebt, hoor. Denk toch echt dat je je ei de 17e of 18e gehad hebt... Dus de moed erin houden hoor!
hmmm oke?! Ik zou bijna zeggen dat geeft de mens weer hoop, maar ik durf niet meer te hopen. He gatsie...ik HAAT deze periode! Maar goed ik ga maar van het ergste uit dan kan het EVENTUEEL nog meevallen. Of is dat toch een negatieve gedachte... POSITIVE THINKING WAS HET VANDAAG TOCH
@ silla.... je ei was waarschijnlijk op de 18....denk ik Ik krijg nu zere (.)(.) ....en dat krijg ik wel vaker 5 dagen voor me NOD... :-k
Dat denk ik zelf ook, dus heb op dag 17 voor het laatst geSMEPT dus dat zou dan de zgn. vruchtbaarste dag geweest zijn (plus dat er nog wat zwemmers van 15 en 16 aanwezig waren)
Bij mij komt het een dag voor mijn ongi en ik heb er sinds vanmorgen ECHT last van. Daarvoor met vlagen en niet mega pijnlijk ofzo. Wordt geroepen door Hubbie! Spring snel onder de douche! Later ladies! (niet te veel kletsen hihihhihih)