Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Dames, rustig, niet in putjes springen (Beastie en ik zijn er net uit, zeker vergeten putdeksel erop te doen... #-o )

@ Silla:
    =D> Goed gewerkt! Nu lekker de stad in! Heb je wel verdiend hoor! Jezelf lekker verwennen!
    Denk echt dat je goed geSMEP't hebt hoor. Je ei is nooit altijd op dezelfde dag hoor (tenminste, bij de meesten niet).
    Dus GEEN PANIEK MEER!

@ Sunnycloud: Stay cool, Think and be PINK is vandaag 't motto! *en je mag eerder dan zaterdag testen hoor*

@ Daantje: hierbij nog wat breipennen en punnikklosjes... Ik wil graag een paar pompoentjes bestellen om jullie aante moedigen KNAL roze te worden!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    voor op het putje.... [​IMG]

3. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hahahaha dat zullen dan mooie pompoentjes worden met mijn wir war van gedachtes nu hahaha

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Dat is het vervelende van die wachtbank: je gaat zitten denken: "heb ik wel op tijd...." en "zou ik wel kans hebben, want...." enz. enz.

Terwijl het uiteindelijk toch gebeurt als het zo mag zijn, en niet gebeurt als het niet zo mag zijn, ongeacht hoeveel en wanneer en hoe enz. enz.

1 spermcell is all it takes ladies. Laat dat dan hoop zijn!

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Wel vaker is dus statistisch gezien niet vaak genoeg om er altijd ongi van te worden!

Voorheen (tot 4 cycli geleden) begonnen de (.)(.) bij mij direct na mn ei al :x te doen... Nu is dat ook steeds weer anders...

Maar het is ook vaak een teken dat er wel degelijk ROZE gekleurt gaat worden duzzzzz.... en I THINK PINK TODAY SO.....

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    JAHA, die is KOEL!!!

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wel vaker betekent van de 13x per jaar ongi worden ...10x zere (.)(.) Maar als jij into pink bent vandaag ... dan kan het zomaar zijn dat.... ;)

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ik was ook al op zoek naar wanneer ze vorige maand bij mij pijn gingen doen... was later dan normaal. 'Normaal' gelijk na ei, vorige maand geloof ik op vrijdag ofzo (5 dagen voor ik ongesteld werd) en nu nog niks en toen ik vorige maand dat net had geroepen deden ze een uur later spontaan pijn .
    Beastie, bij meiden de één is het een teken van weer ongesteld gaan worden, bij de ander een zwangerschapssymptoom... Niet druk over maken dus! ;)

9. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    he Diaantje82: ik heb 3 oktober mijn NOD. Spannend.

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ohhhh das al overmorgen :p Ik wil oooooook hihihihi

Heb je een goed gevoel meis of durf je niet te hopen?

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ben zo gek geweest al die pagina's van een maand geleden nog even door te spitten > was idd op donderdag dat ik riep dat ze nog geen pijn deden, en vrijdag deden ze dat wel (dus 5 dagen voor ongi). Ben benieuwd of ik ze morgen ook weer ga voelen... als dat zo is, zal het wel game-over zijn... :(

12. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Dat is een heel mooi roze badeendje, laat ik er nou zoeentje in de badkamer hebben (en een zwarte (huh?) boeie)
    Duss geen last meer van stinkende putlucht :)

Heee Silla hoe lang ben je eigenlijk
    voor jou lekker vakantie aan het houden
    voor ons weg van het forum?

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, mutsie, weet je nog wat de afspraak was: Jullie worden pink en dan is er zoveel hcg dat ik automatisch volg... En daar hou ik je graag (ROZE) aan!

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    O, ja, vergeet ik dus helemaal te melden dat mn ovu test gelijk was aan gister.... Hmmm vanavond dan nog maar een keertje doen dan...

EDIT: ietsje lichter dan gister... :(

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    stom hé? en je kan niet terug om het over nieuw te doen of vooruitspoelen en weer verder... :-s

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

hoe ziet ie er uit dan??? :rolleyes:

17. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    He Diaantje82; Ik durf niet te hopen, ben er wel rustig onder dit keer normaal werd ik altijd bij voorbaat al verdrietig.
    Zou zo graag willen weten wat die posi ovu test nou betekende, maar goed dat is een vraag waar nog niemand antwoord op kan geven.
    Ik stond helemaal te trillen en nu ben ik weer uit mijn droom gesleurd. Jammer....

Ik hoop dat het deze maand heel ROZE wordt, ookal wordt ik ongi morgen of overmorgen ik blijf in oktober. Dat is dan wel weer leuk!

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Wanneer test je twee keer per dag en wanneer 1x?

19. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    haha, heb gister aan mijn vriend uitgelegd wat SMEPPEN! is. Nou, dat zag hij wel zitten dus! :D

Kunnen al snel oefenen!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    zal ik je op de lijst zetten? hoeveelste ronde zit je en wanneer is je NOD? ;)

Deel Deze Pagina