VET POSITIEF! duzzzz drie dagen ....lekker smeppen! hihihi Vanavond gaan we lekker lachen...mannetje was in mei jarig en ik had toen onder andere kaartje gegeven voor de Lama's...dat is vanavond...dus morgen spierpijn van het lachen TV tip? Sliding doors op rtl8....meiden film maar best aardig
bedoel ook meer dat ze dan vast babyslofjes kunnen breien. Mijn moeder heeft trouwens al jaaaaren niet meer gebreid. Heeft ze toch mooi een half jaar de tijd om het weer op te pikken he! Zucht...als het gaat lukken deze maand dan dus...Ik begin lekker op mijn verjaardag extra te smeppen! Op mijn verjaardag zwanger raken, zou dat niet fantastisch zijn! Mijn dochter is gemaakt op mijn mans verjaardag en mijn zoon is bijna op mijn mans verjaardag geboren! Nou mijn verjaardag nog!
hihihi ik had zo'n oma......familie??? (die oma is er nog wel hoor...maar ze weet nix meer nieteens hoeveel kinderen ze heeft) Ik ga als ik zwanger ben misschien wel aan de brei...en alleen sjaalen / sjaals : van anti kriebel wol
Ik klep een beetje teveel geloof ik...ik ga maar gauw de kids naar bed brengen! Is al lang bedtijd...maar ze zijn nog druk met 'knorretjes grote film' kijken. Dat wordt me weer wat... c-ya!
Ha! Lekker aan de SMEP dus! Ga zo ook piez'n... En dan lekker die film kijken... of even aan mn site want heb vandaag vnl hier weer rondgehangen en andere afleidingsmanoevres gemaakt Heel veel plezier bij de Lama's. Wist niet dat die ook tournee houden! lamawol kriebelt niet... maar ziet er best eng uit zo...
kennen jullie 'm nog.. (ik wist nog de eerste vier regels... daarna maar even gegoogled... ) Kriebeltrui (Marjan Berk / Ruud Bos) Solisten: George Adriaan, Krista Kruft & Arjan Visser Je hoort het tikken van de pennen Oma gaat me echt verwennen Breit een mooie nieuwe trui Nee, m'n oma is niet lui Eerst een breiboek uitgezocht Daarna rooie wol gekocht Ik was echt heel enthousiast Heb die trui vlug aangepast Ooooooooh... Ik wor(d) gek van dat ding, ik spring en ik wiebel Hij prikt en hij jeukt, hij pluist en hij kriebelt Ik wor(d) gek van dat ding, ik spring en ik wiebel Hij prikt en hij jeukt, hij pluist en hij kriebelt Zij wordt gek van dat ding, zij springt en ze wiebelt Hij prikt en hij jeukt en hij pluist en hij kriebelt Zij wordt gek van dat ding, zij springt en ze wiebelt Hij prikt en hij jeukt en hij pluist en hij kriebelt Een ramp, een ongeluk, een sof Ach, die trui die is niet tof Hij schuurt op m'n borst En hij steekt in m'n nek Oma, neem die trui terug Want hij prikt zo op m'n rug Bulten hier en pukkels daar En hij staat me ook zo raar! Want ik wor(d) gek van dat ding, ik spring en ik wiebel Hij prikt en hij jeukt, hij pluist en hij kriebelt Ik wor(d) gek van dat ding, ik spring en ik wiebel Hij prikt en hij jeukt, hij pluist en hij kriebelt Zij wordt gek van dat ding, zij springt en ze wiebelt Hij prikt en hij jeukt en hij pluist en hij kriebelt Zij wordt gek van dat ding, zij springt en ze wiebelt Hij prikt en hij jeukt en hij pluist en hij kriebelt Ach, wat een leuk truitje! Is-ie van je moeder? Of is-t-ie van je opoe? Zal ik er effetjes een gaatje in branden? Kriebeltrui, kriebeltrui, rare prik- en kriebeltrui Kriebeltrui, kriebeltrui, rare prik- en kriebeltrui Kriebeltrui, kriebeltrui, rare prik- en kriebeltrui Kriebeltrui, kriebeltrui, kriebeltrui Ik word gek van dat ding, ik spring en ik wiebel Hij prikt en hij jeukt, hij pluist en hij kriebelt Ik wor(d) gek van dat ding, ik spring en ik wiebel Hij prikt en hij jeukt, hij pluist en hij kriebelt Zij wordt gek van dat ding, zij springt en ze wiebelt Hij prikt en hij jeukt en hij pluist en hij kriebelt Zij wordt gek van dat ding, zij springt en ze wiebelt Hij prikt en hij jeukt en hij pluist en hij kriebelt En hij kriebelt En hij kriebelt
kennen? Joh, ik heb 'm ooit nog eens gezongen! Toen kinderen voor kinderen 5 jaar bestond of zoiets hadden ze een soort 'songfestival'van de VARA. Konden alle basisscholen aan meedoen. Hebben wij toen ook aan meegedaan...en natuurlijk allemaal in een kriebeltrui! hahahahahaha...dat was me wat...(ken de pasjes zelfs nog....wat ben ik zielug zeg... )
We need peace/piezzzz Was hij trouwens verbaasd van je afleidingsmanoevres? Of doen thuis werkers dat wel vaker? ieuwwww ziet er niet gezellig uit.....als ik nog eens in nieuw zeeland kom haal ik daar me wol vandaan!
Hihi geweldig toch! Ik zat even door te kijken, komt van album 5 maar daar ken ik een aantal echt heel goed en sommige kan ik me totaal niet herinneren... Grappig! 1. yep, sta met mn benen in een piezz stand... links over rechts... hup hup hup door het huis... 2. hihi we zijn flexwerkers... gaan zo ook nog even aan het werk... 3. ja, jij met je nieuw-zeeland... nou vooruit ga dan lekker even 'n bollejte wol halen... (wil ook, wil ook, wil ook, wil ook) 8)
Ik was gek van KVK en bij de 5e kreeg ik eindelijk het bandje...een jaar later vond ik er niks meer an. Helemaal KVK af...
ja, ik ken bij 6 ook helemaal niets meer! Van 5 dus ook maar een paar Volgens mij ken ik wel alles van 3 (ik had daar een casette bandje van volgens mij)
Zo, ik heb nu volgens mij wel 4 uur mn plas opgehouden... (tenzij ik stiekum ben geweest maar het niet meer weet) Heb eigenlijk ook helemaal niets gedronken... dus hou het nog uit... Een even in een droog-schoon-potje piezn... Spannend zo'n eerste keer! Let you know later (maar zal wel neg zijn, want heb pas vanaf dag 14 mn ei!) toedeloe EDIT: wow wat een ervaring. dat ding kleurt eerst helemaal roze en verolgens droogt het langzaam op en heb ik alleen de controle streep en een licht tweede streepje.. (de normale LH waarde zeg maar). morgen weer een dag! Dag SMEP'pers weltruste de rest en tot morgen!
Ja eindelijk een vaag 2e streepje hahahah..., hoop dat ie morgen echt VET is ! Ga zo lekker ff bankhangen.... Ik heb geen leven dus ben ik morgen tussendoor weer hier hoor... Voor de rest....SMEPSE !
jaja, nu het echte streepje nog... als dat net zo licht is als deze dan ben ik al blij Maar dit was denk ik een 'gewoon' LH streepje! ps. zie je leuke plaatje niet *heb wel eentjein sept forum gezien... misschien zelfde met die glitters, echt lekker fout! Weltruste allemaal! Ik val in slaap... was ook zooooo vroeg wakker vanochtend!