Vanaf de dag dat je een duidelijke 2e streep hebt 2x per dag; als je een korte LH-piek hebt kan je anders je piek missen. Is voor sommigen dus niet nodig, maar als je er zeker van wilt zijn dat je je ei niet mist is het wel aan te raden...
Jeetje, ik dacht even bij te lezen op mijn werk. Not! Kwam er achter dat ik vandaag moet starten met ovutesten, heb ze niet bij me Begin ik morgen tijdens de lunch. Gisteren nog gesmept, verwacht mijn ei pas tegen het weekend. Spannend zaterdag! Ik vind de periode na ongi tot ei vrij snel gaan, maar daarna............duurt zo lang! Succes met wachten!
Ik heb wel eens ergens gelezen dat een ovu-test positief kan uitslaan als je zwanger bent (maar of dat een fabeltje is weet ik niet) Vind het knap dat je er zo positief onder kunt blijven meid. Ik merk bij mezelf dat de moed me iedere maand iets meer in de schoenen zakt. Hopelijk ben je deze maand lekker roze meid, dat heb je wel verdient na zolang wachten.
Dank je Diaantje, had een topic geopend over die posi ovutest en idd een ovutest reageert ook als je zwanger bent, dat maakt het dus ook zo verwarrend. Ik heb het opgezocht op internet en een ovutest reageert op LH, dit is gekoppelt aan HCG wanneer je zwanger bent. Een zwangerschapstest test alleen op HCG dus andersom werkt het niet. Snap je het nog. Maar goed ben nu nog rustig hoor maar als ik eenmaal ongi ben zit ik er echt helemaal doorheen, dit duurt tot we weer kunnen klussen en gaan we er weer vol goede moed tegenaan. Het is niet anders he, bij ons is het gewoon niet in een keer raak en wij zijn helaas de mensen bij wie het wat langer duurt. Alleen jammer dat mijn vriendinnen wel snelk zwanger waren, leuk voor hun maar erg confronterend voor ons. *Snik* Voor jou ook heel veel succes deze ronde en ik zal voor je duimen
Zoals 5/9. En die van vandaag is dus lichter... Heb mn temp kaartje even in mn album gezet... En mn temp is dus omlaag gedoken. Soms meteen een ei en soms na een paar dagen. Dus snap het hier niet meer helemaal... Niet veel vruchtbaar slijm gezien meer helaas... Zal ik me dan toch vergist hebben zaterdag met wat ik zag... Wonderlijke toestanden toch met dat vrouwelijke lijf gedoe...
Misschien iets minder geconcentreerde urine? 5/9 had je de dag erna je ei... vanavond nog een testje?
in het album van Diaantje17 staat een posi ovu test genomen op haar NOD.....dus toen ze net zwanger was
SMEPpers voor s(m)eptember: Mielenl \/ (ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers voor oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt (of toch 2 okt?) 2. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 3. Eevitaa, ronde 1 - NOD 3 okt 4. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 5. Coco, ronde 6 - NOD 5 okt 6. Linda221, ronde 3 - NOD 5 okt 7. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 8. Daantje82. ronde 11 - NOD 6 okt (8b. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt niet gesmept deze ronde ) 9. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 10. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 11. Marieke1610, ronde 10 - NOD 12 okt 12. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 13. Erannick, ronde 13 - NOD 14 okt 14. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 15. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 16. Leentje79, ronde 8 - NOD 16 okt 17. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 18. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 19. Go4Baby, ronde 5 - NOD 22 okt 20. Ger78, ronde 2 - NOD 22 okt 21. Dip, ronde 4 - NOD 24 okt 22. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 23. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 24. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 25. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 26. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 27. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 27 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 2 Negatieve test... 1 Twijfel.... ?% zwanger ****************************************************************************************** Mini test marathon zaterdag 6 okt. (omdat Go4baby het anders niet trekt.....) 1. Daantje 2. Miepie 3. Beastie SMEPpers voor november: 1. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 2. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov Dip...je staat erbij, suc6
He Beastie; word nu wel erg nerveus, mijn ovu test zeg er net zo uit maar helaas gaf mijn zwangerschapstest nog geen eens een heeeeeel vaag lijntje. Wacht nu met testen tot ik over tijd ben, ws ben ik dan toch al ongi. (ik geloof er niet meer in) Diaantje17 had ook al heel vroeg posi zwangerschapstesten namelijk.
Haai Meiden, Kom net uit me werk en nog altijd geen duivels te bekennen. Net heeft iemand gependeld voor me. Of ik ben al zwanger of ik raak in Oktober zwanger! Spannend duss!
zegt niets meis, kan ook zijn omdat het mijn 3e is...w.s is het voor mijn lichaam " bin there , done that !", herkenbaar dus..waardoor het w.s al vrij vroeg gedetecteerd kon worden door de test..(weet ik natuurlijk niet zeker...maar is iets wat ik denk hoor!).. ...blijf voor je duimen meis!
@ sunnycloud: Confronterend is dat zeker, maak het ook mee om me heen. De meeste zijn al bevallen en de rest loopt op de laatste loodjes en ik tja ik mag nog wachten. Als de ongi doorbreekt ben ik altijd in zak en as, helaas moeten we er wat langer over doen als anderen. Ik hoop dat je over een paar dagen een vet positieve test in handen hebt en dat die ovu-test een heel goed voorteken is.
ik wil je niet onnodig ongerust maken...sorry maar ik heb verder geeeeeen idee hoe en wat met die posi ovu test
Kan het niet zijn dat je ei veel later kwam dan je dacht, Daantje? Of had je je ei eerder al gevonden met ovu-testen? En met wat voor zw-test heb je getest? Die van de site bijv. hebben maar de helft zoveel hcg nodig als bijv. ClearBlue...