Hindert niet Miepie hoor, Ik heb mijn ei gevonden op dag 16/17 met vet posi ovutesten, maar omdat ik allemaal symptomen had (zoals misselijk, duizelig, zin aan fruit, koortslip, hoofdpijn) Dacht ik ik test eens maar geen zwangerschapstest in huis dus met ovutest getest en direct een streep. Vreemd stond helemaal te trillen, een laat ei kan het niet zijn dus en ik ben ook al 17 keer ongi geweest en altijd om de 24/25 dagen. Heb 3 okt mijn NOD. Vandaar mijn verwarring, maar goed alleen door te wachten weten we meer. liefs
Hmm, dan is het normaal gesproken te lang voor je NOD. Maar waarom dan wel een positieve ovu-test? Misschien dat die nog gevoeliger is ofzo?
Nou die test dus LH en een zwangerschapstest alleen HCG. Een onderdeel van HCG is LH. Maar goed ik weet het ook niet hoor, zie het wel zal morgen of woendag wel gewoon ongi worden en dan hebben we leuk zitten kwekken over die vreemde ovu test van mij. Hahahahaha
Ik weet het niet, hoor, maar die positieve ovu-test moet toch ergens vandaan komen... denk eigenlijk dat je gewoon zwanger bent!
@sunnycloud: blijft toch raar hoor, zo'n posi ovutest zo lang na je ei...heb je na je posi test op dag 16/17 ook een mindere test nog gehad?
Sunnycloud, gewoon ergens komende dagen weer testen en dan mag je hier een gat in de lucht komen springen en brullen dat je zwanger bent !
O jee, krijg net een mailtje dat mijn testen verzonden zijn en er dus morgen al zijn.... moet ik me nog een dag langer inhouden!
Ga zo inderdaad nog even testen... Moet nog even wat afgeven hier in de buurt en als ik dan zo thuis kom dan is het hoogste tijd.... ben benieuwd!