Zo meiden was ze weer....pff..heb stiekem toch nog een leven buiten het forum.... Foto nog niet gemaakt...komt morgen oke...zal hubbie vanavond wel vragen om een foto temaken...zet ik m morgen erop... Dus go4baby heeft een heel snel ei gehad..zo snel dat ie er bijna tussen door glipte...nou gooi je haar los en SMEPpen maar ...
Zo he he...stelletje kletskouzen! Ik ben al enige tijd bezig om alles terug te lezen. Evitaa, ik ga morgen met vakantie en 12 oktober in de late middag ben ik wel weer op het forum. IK VERWACHT DAN WEL VEEL ROZE TE ZIEN OP DE LIJST Pffffffffffffff snel naar de stad geweest (wat een drama met zo'n vent als die van mij grrrr), toen nog naar mams die had lekker gekookt dus hoefde wij dat vanavond niet te doen. Straks ga ik beginnen met koffers pakken en ik moet nog nog ff wat administratie doen. Toch altijd weer zo'n chaos zo'n vakantie hihihihhihi Maar goed ik ga nu ff wat doen maar controleer regelmatig mijn mail. Laterssssssss
Nope nog niets, ik verwacht het ook niet vandaag, gezien de hoge temp, maar ik ga er vanuit dat morgen mijn temp gedaald is en dat 's avonds de ongi komt (zoals altijd hihhihihhi)
Nee niet zo denken! Hier ook nog niks. Geen teken ook te bekennen( tampontest). Hele erge pijnlijke (.)(.) & nu net alweer overgegeven!
Klinkt hoopvol bij jou Yvet! SPANNEND HOOR! Ach meis ik heb al zo vaak hoop gehouden bij mijn NOD maar helaas dit jaar zit het gewoon ff niet mee. Maar goed de PMS aanval is voorbij. Ik zie mijn vakantie tegemoed dus het komt wel goed hoor! *heb ff discussie met kat...zit op de rekeningen, staart op mijn toetsenbord en gooit alles van tafel grrrrrrrrrrr*
Zo druk als het hier vanmiddag was, zo uitgestorven is het nu! Zo lekker Friends kijken en dan.. SMEPperdeSMEP... Of zal ik het voor morgenochtend bewaren met de kans dat temp omhoog is... Of niet... raar gedoe met die ovu testen... Snap d'r helemaal niets meer van! Truste dames! Ik ga vast lekker onder de douche
Beastie, pasta was heerlijk hoor! Viel goed in de smaak . Wat is het hier na een drukke dag weer rustig vanavond! Hou dat morgen maar zo, anders moet ik morgenmiddag zoveel bijlezen .
Hallo allemaal. Ik heb een druk weekend gehad, bruiloft, veel werken... kom ik weer op het forum, moet ik zo'n 30 smeppagina's bijlezen.... Ik ga er nu dus even in een sneltreinvaart doorheen, maar alles bijlezen lukt me niet hoor. Dus als er nog belangrijk nieuws is, (en dan bedoel ik dus zwanger) dan hoor ik het wel.
pfffffffffffffffffffffff...dat weet ik zo allemaal niet meer hoor! Heb de hele dag steeds in en uitgelogd, maar weet echt niet meer wat er vanmorgen was gebeurd...ehm...geen zwangeren vandaag..eevitaa hoopt op een posi test over twee dagen, miepie wil graag testen, maar moet nog wachten, go4baby heeft net d'r ei gekregen ennnn...verder weet ik het niet meer zo snel....en diaantje was te druk om vandaag nog een foto van d'r buik te maken...de rest wacht nog in spanning af. O ja...go4baby heeft een minismepmaraton 'geforceerd' op de 6de. nou...weet ik het echt niet meer... ben een beetje te moe om het nog te bedenken...ik ga nou eindelijk maar eens slapen denk ik... Toedeloeoeoeoeoeoei! En truste!
Nou, geen zwangeren, dat is wel het belangrijkste nieuws... jammer hoor. Dat van de geforceerde spammarathon had ik al gelezen, hihi.. Verder bedankt voor de update, nu ben ik toch weer een beetje bij zonder al die pagina's door te worstelen. Welterusten Tezzz!
Goeiemorgen allemaal! Yvett, je weet de spanning er wel in te houden hoor! Heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was.... "de meeste dromen zijn bedrog" of "er zit altijd een kern van waarheid in"....?
Ik ga voor het 2de...er zit altijd een kern van waarheid in! En dat is moooi van de pasta...was tip van mij maar recept van Jamie O 8) maaaaaaar je moet het altijd nog zelf doen he...het eten lekker maken hihihihihihi oja...goedenmorgen ladiezzzz
5 en 2 die al overtijd zijn maar nog niet testen... Jij nog gefeliciteerd! na bijna 2 jaar proberen, goed hoor!