Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eimat

Eimat Niet meer actief

wat ik ervan gehoord heb ik dat wel goed ja...maar je gaat toch twijfelen als het zo een twee drie niet lukt, helemaal met een wat oudere vriend zoals ik

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ja, ik zit in hetzelfde bootje dus... ik ben zelfs nog ietsje langer bezig.

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    even snel een (dom)vraagje meiden:
    Mag in een 8baan als ik nu mss zwanger zou zijn?

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    nou weet niet, heb weleens gehoord dat t niet mag i.v.m die g krachten ofzo?
    maarja vanaf hoeveel weken dat is weet ik ook niet

5. Eimat

Eimat Niet meer actief

oh oh nou praten we onszelf negatieve dingen aan...kom op...positive thinking! Allebei. Ooit komt ook de roze dag voor ons denk ik maar...(maar laat het aub niet al te lang duren ;))

6. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    haha mannen :rolleyes:
    mijn vriend was ervan overtuigd dat je alleen zwanger kun raken als je allebei tegelijk klaarkomt *zucht* :)

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Als het heel pril is zit het wel goed beschermd hoor dat moet wel goed gaan....alleen bij echt een dikke buik wordt het gewoon een probleem met de beugels en het atractie park wil geen risico lopen natuurlijk! ;)

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

hahaha da's een goeie....en hij hard werken! :D

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hmmm. mijn man wil me naar een 8baan meenemen vanavond. Er is er een om de hoek.

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    JAHA.. lekker doen!! **is je ei mischien ook eerder bij de baarmoeder...door al dat gezier en gezwaai...kan ie lekker snel innestellen!!** ;) :D

11. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Volgens mij moet je alleen niet in 8banen wanneer je echt super zwanger bent. Maar ja, "me no doctor" :)

Hahah, weet je dat mijn vriend daar ook heilig van was overtuigd? Samen "komen"... echt zoooo vermoeiend.. hahaha..

Ongi zijn is ook wel lekker rustig ff ;) als je bedenkt dat je de rest van de maand niet aan je rust toe komt. Hahah.. ik wil wel zwanger worden hoor! haha daar niet van! maar tis wel af en toe relaxed..

12. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ja daar heb je helemaal gelijk aan rainstarr!

13. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Lieve ladies,
    Ik ga even lunzen.. ben er vanmiddag weer even denk ik. :)
    Ciao!

14. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    eet smakelijk!

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hallo ladies!

Hier nog steeds aan de smep, tot nu toe maar 1x per 2 dagen, want ik had gisteren weer een negatieve ovutest. Heel fijn....Maar ja, wel volgens de verwachtingen eigenlijk. Ik zie het dus ook niet gebeuren dat ik een normale cyclus ga krijgen deze maand. Geen 28 dagen in ieder geval. ik hoop wel korter dan de 39 dagen van vorige maand......*hoop, hoop*

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Zo goedemiddag allemaal!

Zit hier even vanuit de put naar jullie omhoog te lezen en schreeuwen...
    Mijn vriend denkt dat ik zwanger wordt als ik naar hem kijk.... denk ik.... want meer moeite kan ie blijkbaar niet opbrengen... Hij had hoofdpijn gisteravond dus ik dacht, oke, morgenochtend dan maar. Maar hij was vroeg wakker (8.30) en ik niet (10.15) en toen ie nog even bij me in bed dook dacht ik: SMEP tijd... Maar hij zei: ik moet nu douchen, paar telefoontjes doen en dan heb ik een afspraak.
    Toen ben ik geloof ik heeeeeeee erg [​IMG] tekeer gegaan... Wat was ik boos.... Even lekker :cry: en dat lucht weer op.

Mijn temp is omhoog. Dus ei is geweest denk ik.
    Weer een gemiste ronde denk ik.... (SMEP zaterdag was ik direct naar de WC gegaan om de zooi te lozen.... Geen idee dat er zo vroeg een ei kwam. En SMEP zondag was het zaad zo dronken dat het meteen naar buiten zwom... Dus kan me haast niet voorstellen dat er nog iets de weg naar het ei kon vinden...)

17. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    nou cynthia hopen dat ie niet langer duurt nee! wat kortere cyclus zou niet verkeerd zijn he!

go4baby die mannen mogen ook wel een beetje moeite doen ja!

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    go4baby, ik weet zeker dat er wel een paar goeie zwemmertjes bijzaten! Die kunnen gewoon op eigen kracht hoor al sta je op en ga je naar de wc dat weet ik echt zeker!
    Dus geen verspilde ronde...

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik heb daarintegen opgeteld hoeveel rondes ik er echt dik naastzat kwa timing en dat komet toch wel op3 uit! Toen wist ik nog niet van mijn korte lf en dus laate eisprong.

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    middag!
    Mij lf bleek dus afgelopen ronde ook 10 of 11 te zijn en als het klopt dat dat ongeveer altijd zo is, ben ik er toch mooi 2x mee zwanger geraakt! In de tweede ronde...dusssss moet geen probleem zijn dan dus! En late eieren slecht? Ik heb altijd op een dag of 31 gezeten voor m'n pil, dussssss altijd laat ei gehad!

Cheer up! Nothings lost! You'll all go pink!

ZO! En nou weer verder met opruimen en kids naar school brengen en opruimen en...zo voort...

Deel Deze Pagina