@ go4baby: Ik weet hoe je je voelt meid, ik had dat de vorige ronde Dat boksen is inderdaad geen slecht idee
Zou er wel een heeeeeel lang en goed gesprek met hem gaan hebben want overspannen kan een ei/bevruchting niet te goede komen En als hij er niet voor de volle 100% wil gaan moet hij maar even op zijn hoofd krabben...en stel dat uitje ook maar even aan de kaart....jullie hebben together time nodig!! Je verdiend wel een uitje jullie werken tot diep in de nacht te pletter....zo kan het leven toch niet bedoeld zijn! nog maar een knuffel dan....
@ Beastie: Ben het met je eens meid! Zeker met je mannetje gaan praten go4baby en wat meer lekker samen zijn. Je kan je hele leven nog werken lieverd en denk dat je nu even heel goed aan jezelf moet denken (en je mannetje ook aan jou) Knuff voor jou go4baby.
Ja de tijd gaat langzaaaaaaam hahahaha was het maar zaterdag! Verder gaat het wel ok, wordt alleen een beetje ziek denk ik En hoe voel jij je meid?
Hee lieve meiden... niet te lief doen hoor... komen ze weer die wordt het scherm zo wazig van... Jullie zijn echt schatten! En jullie hebben wel gelijk! pfffff even diep ademhalen en weer door. Heb nog 300 foto's uit te zoeken en te bewerken... doe het wel vlug vlug maar toch...
@ go4baby: Alles ff lekker eruit gooien is goed hoor, lucht altijd even op. Gelukkig kan je op dit forum lekker jezelf uitten.
Duim ondertussen nog wel heel hard voor jullie in het roze hoor! Daar is het ook echt tijd voor! Er hangt een vervelend griepje/verkoudheid in de lucht... hoop dat je die nog van je af kan slaan voor ie toe slaat... Want is een hele nare dit keer! Neem nog maar extra lekker veel vitamientjes! Ook goed voor beebje Ik pers sinds een paar dagen weer twee sinasappeltjes en dat meng ik met van dat Healthy People sap van de Albert. (das best duur, en de sinasappeljes waren ook zo zuur) maar 1 gemengd glas per dag is wel weer heel gezond!
nix...klein beetje last van me (.)(.) maar daar ben ik niet onbekend mee vlak voor me ongi. Had een week geleden nog goeden moet...erg goed geklust en ranjefietsen erachter aan..maar nu...echt geen idee!
@ go4baby: Thanx voor het duimen meid, hopelijk helpt het en zijn er aanstaande zaterdag een hoop roze Vitamientjes is een goed idee, voel mezelf alsof ik door de gehaktmolen ben gehaald. Maar voel me niet te ziek om me ziek te melden zeg maar. @ Beastie: Dat is altijd he, goede moed hebben en als je nod nadert slaat de twijfel toe... blehhh
@ Beastie; nou niet onzeker worden hoor! Jullie hebben echt goed je best gedaan! En dat moet toch een heel lief vruchtje afgeworpen hebben Ook een hele lieve digi knuff voor jou! Ik werd net gebeld door vriendin A die nu mn buurvrouw is sinds dit weekend: of ik vanavond gezellig met haar in bad kom liggen! Joehoe helemaal goed. Ik zei: ik jank je bad wel vol... gratis badzout... Heerlijk, even lekker ontspannen! Ga zo maar eens kijken wat voor lekker badspul ik nog heb (koop ik altijd voor de wintersport)... Zo, een fijn vooruitzicht! En Nu huppakee weer aan het werk! Jullie zijn TOP! Vrouwen zijn gewoon
Ja, allerlei bessen zooi, verschillende soorten maar dat is den ik het merk. heb het laatst pas ontdekt. Is erg lekker! En ik denk erg gezond (bessen, frambozen, bramen etc, zijn toch helemaal goed!) En IK probeer namelijk wel gezond te leven... (in tegenstelling tot 'vriend/vijand' :x )
OOOOOh ik heb het opgezocht ..... test gedaan....moet denk ik ook maar aan de omega 3 wordt ik fris en fruitig van!