Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wat kan ik er van zeggen ben nou eenmaal vlak voor me NOD een onzeker besje :rolleyes:

We hebben hier bij de smep alleen maar lieve vruchtjes ;)

YOU NOW IT!!!
    \:D/ :D :whistle:

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Aha, hele site van! Die had ik nog niet gezien... Best confronterend zo'n test... Ik eet veel te weinig fruit... Daarom was ik ook al aan de verse jus... met sapjes mixen... Ik eet wel heeeeeel veeeeel groente daar ben ik dol op... net als op chocolaaaaa.... Ook gezond... ;)

3. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ook een top idee, als nou eindelijk mijn badkamer eens af was kon ik lekker in men stoomcabine... maar neeee :(

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    vooral puur...die is minder vet ;) en lekkerder :rolleyes:

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    zal even kijken want wordt niet alleen bij appie verkocht, misschien is het bij andere even goedkoper....hebbe we meer reden om er meer van te drinken ;)

he lekker me smilies site doet het weer....kan ik me wachtbank weer plaatsen [​IMG]

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Wat is die smilie site?

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
  8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhh zijn jullie een nieuwe badkamer MET stoomcabine aan het plaatsen? Wat vreselijk... HEERLIJK! Nou, 'druk op de ketel' dan maar zodat ie snel af is! Tjeemig wat lekker! Maar wel balen dat net nu je er echt behoefte aan hebt je er nog niet in kan!

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    [​IMG] Beastie

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ go4baby: Ja stoomcabine met zitbad en bubbels, gewone douche, stortdouche, geurdispenser.. hmmmm heerlijk!
    Maar weer je wat het erge is, die cabine heb ik vorig jaar al aangeschaft, maar mijn badkamer wordt maar niet afgemaakt grrrrrr

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    JAH, die gezellige bank weer! Lekker rollenbollen... ;) [​IMG]

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    OHHH... je hebt een echt KLUSTEAM nodig....

KLUSTEAM, ingerukt....[​IMG]

"Beastie.... werkhandschoenen aan.... gereedschap in de auto... oeps... ehhh op het bagagerekje.... en op naar Daantje...." Als toetje gaan we dan allemaal fijn bubbelen!

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he meiden..was ze weer even...

kom vanavond echt even langer buurten als iedereen hier op he voetbal veld zit hahah

Nou heb de echo gehad vandaag..super...ik zag natuurlijk weer eens niets..maar de vk zag er wel degelijk een klein frummeltje in en konden we zelfs het hartje zien pompen..zoooo'n heerlijk gevoel...
    foto staat in mijn album..buik foto komt nog..zijn we nog niet aan toe gekomen ....
    Nou mag ik de 22ste oktober weer voor een echo...wat een feest!..ben zo blij!
    tot vanavond dan !

14. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Zo een klusteam zou meer als welkom zijn :p
    Lijkt me zo heerlijk als mijn badkamer eindelijk af is (is voor mij echt één van de belangrijkste ruimtes in het huis)

Af en toe zou het fijn zijn als ik het zelf allemaal kon, dan was het al af hihihi [​IMG]

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Go4baby...wil jij je woede even kwijt?? dan mag jij het sloop werk doen...of is dat al gedaan??Dat gaat altijd het snelst!! [​IMG]

Ik ga even me roze hamer, roze waterpas en me bloemetjes rolmaat op zoeken ;)

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Sloopwerk en stuckwerk is af :D
    Alleen nog tegelen, leidingen omleggen en installeren.
    Dat kunnen we met zijn 3en wel toch :p

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Wauw! Wat heerlijk dat alles goed gaat en je het hartje zag! :D
    *uhm... zie ehhhhmmmm oook niet zoveel.... waar moet ik wat zien :oops: Ben dan wel fotograaf maar dit is echt andere 'koek'... :oops: *

tot later dan maar... Ohhh wacht.. ik zie een klein voetballertje daar binnen... met de bal... hihihi Ben benieuwd of je straks daarbinnen ook hele voetbalwedstrijden kunt gaan volgend.. ;)

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ZOOOO een frummel van 5mm...ze heeft er dus echt maar 1 gezien??[​IMG]

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    heb met eidingen leggen wat ervaring met me keuken van afgelopen maart....en eigenlijk zat het ook in me studie werktuigbouwkunde...niet heel goed opgelet trouwens :oops: maar het meeste leer je in de praktijk...toch??[​IMG]

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaha! Dat wordt een roze badkamer dan... Beastie is al vooruit gesneld om de roze tegels in te laden... ;)
    Jammer dat het sloop werk al is gedaan.. toch niet stiekum een iets grotere badkamer gewenst... regelen we...
    En tegels leggen... dat kunnen we best! Houten vloer in elk geval wel dus die houden we achter de hand... voor het sauna idee...

En installeren... nou, dat moet ook lukken... anders bel ik mn broertje wel... doet ie dagelijks... als je in Groningen woont dan heb ik wel een adresje! ;)

Deel Deze Pagina