Jaa, komen we saen met goed nieuws! Ga je ook om 6uur testen? Haha.. Ik ben 6.10 uur ongeveer dan op forum haha!
sttt, niet zo hard! Moet eigenlijk helemaal niet morgen al nog een x testen, maar verstandig een paar dagen wachten! Maar ik ben er denk ik ook rond die tijd Pompidompidom
Ohhhh Yvett wat spannend! Ga zo roze duimen in bad Hier nog steeds aan het werk... Wat een klus... (nou ja tussendoor wel 2 telefoontjes gehad) Vriendin is pas om 20.30 thuis... dus bad gaat dan ook pas aan! Moet ook nog eten... Ga zo lekker wat afhalen bij de indonees om de hoek en dan lekker smikkelen!
Hmm, indonesisch, klinkt ook wel heel goed . Dacht dat jij allang lag te spetteren aan de bijna-aan-de-overkant-net-om-het-hoekje buurvrouw
Hé. go4baby moet je nu ook alleen eten? nee toch? Nou lekker badderen straks.....en hoorde ik miepie ook wat zeggen? heel vaag in de verte hoorde ik iets?
Nou Miepie, lijkt goed hoor als ik goed tuur zie ik een streepje. Wanneer ga je weer testen? Hier sinds gisteravond af en toe krampjes/steekjes, ongi krampjes? Beetje jammer weer maar ik denk dat we ronde 18 in gaan.
Grrr, mannetje belt net dat ie toch maar onderweg wat haalt. Sta ik me uit te sloven en zit hier op een broodje knagend te wachten tot hij thuis is.... :x
Nee dat niet nee maar het is toch wel hetzelfde als al die andere maanden. Bij het plassen en een beetje druk zetten doet mijn hele baarmoeder zeer, dat heb ik iedere maand nog gehad en nu weer. Kan toch niet zo zijn dat het precies dezelfde pijn is, ik lees het wel maar dat vind ik zo raar.
Mannen.... Ik heb de mijne gewoon weggedaan vandaag! Hoop dat ie nog even weg blijft. Heb er echt geen zin meer in! Heb nieuwe auto voor jullie gevonden, Beastie kan er ook wel bij! En haal mij ook maar op voor een roze ritje; Dan rij ik jullie rond!
* uit wraak nog lekker wat sneetjes stokbrood gesneden en dik besmeerd met aïoli > bergen knoflook! * Oeps, moet morgen les geven
Hoi Meiden, Zie net dat ik nog niet op de smep lijst sta. Mijn nod is 03-10 het is mijn 11 e ronde en 2e aan de smep. Heb deze maand weer mijn eisprong gevonden dus hoop dat het deze maand RAAK zal zijn
Gastie go4baby als je dat meld wordt ik er een beetje verdrietig van...gaat toch wel goedkomen? Zou toch zonde zijn als jullie geen beeb krijgen! JAHAAA lekker rond crossen in roze bak....maar goed dat het een cabrio is...hé miepie ... en haar stokbroodjes met knoflook smeer