owwwww morgaantje! Morgen testen hoor! Ik ben de hele boel al roze aan het versieren voor m'n dochters verjaardag morgen, dus maak het extra roze! Wij willen roze! Wij willen roze!Wij willen roze! 3 oktober is de dag dat iedereen hier roze mag!
ja moeten we dat niet eens regelen??? niet zo veel beppen moet nu even de computer afstaan wil nog mee doen met de ste pagina party!!!
ATTENTIE! ATTENTIE! WOENSDAG 3 OKTOBER WORDT HIERBIJ UITGEROEPEN TOT ROZE DAG! (en we zijn er bijna!)
pssst.... is Beastie weg? * kijkt druk om zich heen * Zullen we haar eens laten schrikken met keihard vuurwerk voor de 300ste pagina én alvast voor haar roze test van zaterdag?
oeh hihihi....zo zit dat dus.. spannend allemaal zeg... pfff heb 2 kinderen maar ja destijds was dat nog niet zo hoor van die zwangerschapspagina's of was ik er niet zo mee bezig, kan ook zijn... maar wel heel leuk... thanks ladys en succes allemaal xxxjes
Ik weet het niet meer. Heb hem weggestuurd vanochtend. Wilde even alleen zijn... en dat is wel eens lekker! Zo, alles ingepakt (badjasje, slipeprtjes, lekkere douche/bad dingetjes en nu langs de indonees en dan meteen door! Veel plezier op het 300 feestje... Gauw even alvast....