Hoi Julita, weet je misschien ook hoeveel dagen er tussen je ei en NOD zitten? Misschien zitten er 11 dagen tussen en als je dan een cyclus hebt van 30 dagen, dan heb je je ei op dag 19. Ik heb cyclussen tussen de 27 en 33 dagen. Ik weet ook niet hoe lang mijn luteale fase is, dus ik start met testen op dag 14 en dan heb ik nog tot dag 20, dan moet ik hem toch wel gevonden hebben. Anders moet ik testen bijkopen. Doei
He trouwens, dat was bericht 100! Nu ik bij het NOD spetember topic en dit SMEP topic zit schieten het aantal berichtjes omhoog haha. Kijken of het lukt om Beastie in te halen .
ik ga maandag denk ik ook maar eens van die ovu testen bestellen want donderdag is mijn 9 de dag dus dan maar is kijken wat het wil bij mij hihi.nou dames hier vroeg op bed na een korte nacht met tessa en het ziekenhuis...Hopelijk slaapt tessa ook een beetje goed...gr heidi
@leentje, mijn gemiddelde (berichten) per dag is ook omhoog geschoten sinds ik hier bij de SMEPpers zit! Ik weet niet hoelang er tussen ei en ongi zit... Eerste x dat ik mijn ei probeer te vinden. Ik was dus wel een beetje bang dat ik 'm gemist had, maar Beastie heeft me gerust gesteld, thanx Beastie. Vanavong gaat er hier zowiezo geSMEPt worden dus ....
Hier is het grote SMEP-avontuur ook begonnen! We zijn eerder dan dag 8 begonnen omdat ik een redelijk korte cyclus heb. Vandaag rustdag...hmm... ben benieuwd of mijn mannetje het daarmee eens zal zijn ! Ga vanavond de eerste ovu-test van deze ronde doen, maar zal nog wel niks zijn. Grappig dat iedereen nu een beetje in actie begint te komen. @ Julita, denk idd dat ie nog wel komt hoor, gewoon rustig doortesten! Liefs, Miepie
banner check... heb gister gesmept, vandaag weer ff rust...kheb ook nog geen ovutests, maar ja...heb toch lange cyclus. Temp wel en hou afscheiding in de gaten, maar zal nog wel even duren denk ik. Volgens mijn banner heb ik mijn ei pas over 10 dagen, maar ik ga testen vanaf dag 16 (bij cyclus van 31)...zucht...het wachten duurt zo lang! Gelukkig kunnen we smeppen!
voor wie er handig is : We zouden eigenlijk een smep banner moeten hebben, die precies aangeeft wanneer je moet klussen en ovu testen en ook een smep-site hihihi wij gaan zo lekker kermis vieren op het teras met een biertje, dus ik ga me ff optutten en dan gaan we ervoor...... Tot morgen dames.....
mijn cyclus is eigenlijk een "raadje plaatje'...verschillende soorten en maten..oeps..ff in de war met het 'tarzan" winkeltje van go4baby...waar was ik...ohja..de cyclus...die verschild nogal....dus twijfel wanneer ik moet testen of wanneer ik ongeveer een ei kan verwachten (ja met pasen..maar dat duurd nogal lang he) ...nouja...ga in ieder geval SMEPpen..en dan maandag maar testen...
Wat is het rustig hier vanavond! Hard aan het smeppen waarschijnlijk . Hier net de eerste ovu-test gedaan, zoals verwacht nog niks, zit pas op dag 7. Haha, en een verrassingsei vindt ik prima, zolang het maar 'kinder' is
ja precies, kinder, en daarna maakt het niet meer uit! Miepie, ik wens je een goed begin van de SMEP! Wij gaan ervoor in ronde 7 he? Ik ga trouwens nu even onder douche en SMEPPEN!
No worries! 50% kans...of wel of niet!... Nou erg rustig...kom net terug van de beddenrace...Nee heeft nix met smeppen te maken www.beddenrace.nl Het is een dorpssport..en hopenlijk heb ik de laatste 3 biertjes gehad vooooor een heeeeeele lange tijd dat zou mooi wezen @miepie...scherp hoor "kinder"...ikke ook, ikke ook, ikke ook
Haha, toch niet zo rustig hier als ik dacht, Beastie in da house! Heb het wel eens op tv gezien ja, die beddenrace. Jammer dat je in de buurt van de meeste grote steden niet van dat soort dingen hebt, al hebben we hier wel echte 'tentfeesten' . We zitten allebei in ronde 7 én hebben onze NOD allebei op 13/9 > moet helemaal goed komen!
Ik wil heeeeeeeeeel graag dat wij, de smeppers allemaal Mei mama's worden...lijkt me zoooo gezellig! Er wordt hier straks weer hard aan gesmept!..anders morgen ochtend....
Ik moet nog iets bedenken om te zorgen dat vanavond echt een rustdag wordt... . Haha, maar zou inderdaad gaaf zijn, allemaal door naar de mei-mama's. Mag zo onderhand wel een keer
oja dat is wel trikkie!...hoofdpijn is wel errug afgezaagd! Mijn mannetje weet wel van smeppen...en hij vind het prima..ookal heeft ie het deze dagen over "moeten".. met een knipoog dat wel Trouwens dat randjesfietsen....is het niet voor mij..... ik heb een heeeeeeeeeeeeel klein randje er op blijven hangen is echt niet mogenlijk! Gister heeeel lang voor het rande langsgefiets en uiteindelijk eroverheen gevallen....is ook wel goed denk...er vlak voor langs fietsen En vanmiddag, ja ja, 2x vlot over het randje gepleurt..wel nadat mannetje gefietst had.....dus dat zit denk ik wel goed
Hoi hoi, Wij gaan ook SMEP-en, wil iemand me op de lijst zetten? Dit is ronde 8 voor ons. Even ovu tests bestellen hier en dan kunnen we aan de slag . Alle andere SMEPpers veel succes en natuurlij plezier gewenst.
SMEPpers: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Beastie, ronde 4 3. Go4baby, ronde 4 4. Julita, ronde 7 5. Rainstarrr, ronde 8 (vanaf ronde 9 aan de SMEP) 6. Miepie80, ronde 7 7. Diaantje17, ronde 4 8. Leentje79, ronde 7 9. Tezzz, ronde 3 10. Ilona21, ronde 9 11. CynthiaB, ronde 3 12. Wieffie, ronde 6 13. Daantje, ronde 10 14. Yvetje1982, ronde 9 15. Roxanne, ronde 3 16. Britt28, ronde 11 17. Butterfly1, ronde 4 (vanaf ronde 5 aan de SMEP) 18. Elfje Arwin, ronde 3 19. Morgaantje, ronde 10 20. WishfulDreaming, ronde 5 21. Dani86, ronde 13 (vanaf ronde 14 aan de SMEP) 22. Tijgertje23, ronde ? 23. Puzzcat24, ronde 8 24. Marieke15, ronde 4 25. Heidi77, ronde 2 26. Pebbels, ronde 8 Jippie, weer een SMEPPER erbij! Pebbles, welkom en veel plezier met smeppen!