Eevitaa gefeliciteerd! Mijn langste cyclus is 28 dagen! En daar zit ik dus al overheen! Pff ondraagelijke pijnlijke boobs! Echt niet leuk meer joh. Als ik zaterdag nog niet ongie ben ga ik weer testen!
Vorige maand is beetje vreemd gegaan met de pil. Dus heb hem toen maar half geslikt (tot 17 augustus ongeveer)..
na de pil kan je best een langere cyclus krijgen...een van de dingen die ik na de pil kreeg...5 jaar geleden ... is onwijs zeren tieten....niet om vervelend te doen...maar dat kan ook
Weet ik meis, Hou er ook zeker rekening mee, maar is zo vervelend! Echt ik kon er vannacht niet eens op liggen. Ik ben btw niet heel lang aan de pil geweest. Maar ach we zien het wel. Geen bloed geeft moed toch
Zo is het maar net **prik morgen ochtend anders even een therometer in je ....als ie dan nog hoog is is dat ook positief teken...**
ooooh... dat is echt niet leuk! de kat bij mn ouders is een 13 weken(!) van huis geweest. we dachten allemaal dat ie niet meer terug zou komen tot ik op een zaterdag ochtend beneden kom en meneer staat voor me neus "miaaaaaaaaaaaaaaaaauw" ik schrok me rot! moest huilen! pfuuuhh. gelijk iedereen wakker gemaak!
Weet niet eens of we een thermometer hier hebben haha! Zal eens zoeken.. haha. Dan zal ik morgen eens ff doen als ik nog niet ongie ben.
Hé lieve meiden, Bedankt voor jullie lieve woorden, jullie hebben er meer vertrouwen in dan ik... (wie trekt mij weer uit de put waar ik langzaam in aan het zakken ben?). Eevitaa GEFELICITEERD!!! . Geniet ervan! En ik heb snel nog wat hcgtjes meegegraaid, hopen dat het helpt... Go4baby; al iets gehoord van je mannetje? Julita, leuk al die verhalen. Hihi, de metro (uberhaupt buiten de deur zijn) lijkt me lastig ja, als je niks kan lezen . Leentje, leuk dat je ook weer even langskomt! Heel veel succes met alles rond je nieuwe huis en natuurlijk met smeppen komende dagen! Beastie, krampjes kunnen van alles zijn. Moed erin houden en zaterdag gewoon heel vet in het ROZE jij! CynthiaB; ik heb ook vaak wel een vage 2e streep op mijn ovu-testen. Je hebt altijd een beetje LH in je urine, vandaar (ehm, meestal zelfs duidelijker dan op die stomme testen van gisteren en vanmorgen ) Lauwtje; beterschap! En wat was de uitslag van je eerste "smeptest"? (Die houden we erin, Rainstarr ) Tezzz, nog gefeliciteerd met je dochter en succes (nu?) met het feestje! Sunnycloud, Yvett en alle anderen die het kunnen gebruiken; HELE DIKKE KNUFFEL!
Miepie! niet in de put zitten. Zaterdag gaan wij weer testen en dan hebben we dikke vette roze champagne fles hier staan!
ohh hier ook al katten vermist.. mijne is nu ook bijna 4 weken weg.. enne wel raar idd als ie naar 13 weken weer terug komt!.. geeft me misschien toch nog een beetje hoop!..
**gooit touw op Miepie omhoog te hijsen, uit de put** Meis morgen donderdag 2 dagen voor je NOD....de dat dat je je roze verlies zou krijgen...spannend! KOmt helemaal goed met jou. Hoe voel je je nu? en die steen/kei? jajajajaja zolang ik geen bloed zie heb ik wel een beetje hoop...alleen wel wat zelfbescherming in acht nemen he..dat doe jij toch ook