Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @ beastie, hoe is het meis, hoe voel je je ....ik wil testen zien !..roze testen !

2. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    He gadsie ben ik ziek en kan ik me niet ziek melden omdat ik te laat ben.....

Heb nu gewoon vette koorts..... pfffff klote beveiliging!
    Ben blij als ik klaar ben met mijn nieuwe opleiding!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Die wil ik ooookKKK....maar ik wacht nog even...de teleurstelling van vorige maand ben ik nog niet vergeten ...en veel voel ik niet...JAH dingen die ik ook zou voelen als ik ongi zou worden...maar deze maand weer net even anders :( ** beetje hoofdpijn soms, beetje last van me rug, ongi krampjes met vlagen en zere tieten maar dat heb ik echt vaak voor me ongi...en dat begon ook niet veel eerder dan normaal...**

4. Ger78

Ger78 Actief lid

29 sep 2007
    281
    0
    0
    Spannend hoor, op naar een roze zaterdag. Hoop echt dat jullie nu ook eens aan de beurt zijn!

Hier een lichtroze streepje bij de ovutest. Begin ook een beetje zeurderig gevoel te krijgen, heb dat wel vaker rond mijn eisprong (denk ik)
    Vanavond maar weer eens testen. Ik weet wel waar ik dit weekend mee bezig ben! ;)

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ha, goedemiddag!

Coco niet geweest... ahhhhh spannend!

En nog even knetterhard voor beastie en Miepie doorduimen... *RSI verschijnselen de kop in drukken..*

En Ger, hoop dat je dat ei lekker snel hebt. Fijn om het weekend voor te kunnen gebruiken!
    Ik heb ook rare pijntjes in buik...
    Mijn ei is toch raar... temp is weer omlaag gegaan... En vandaag weer heel veel slijm, wel draden maar niet heel doorzichtig... Dus ik gooi er zo nog even een ovu testje tegen aan. Vriend is er toch niet (zoon halen en langs oma) dus... kan ik even stiekem doen... *hij wil niet dat ik er zo mee bezig ben, vind de spontaniteit verdwenen*
    Maar ja, stel dat mn ei toch nog moet komen... wat had ik dan vorige weekend en wat als het dit weekend komt. Dan krijg ik hem echt niet meer aan de SMEP nu zijn zoon er is...
    We gaan volgend weekend in elk geval even lekker samen weg. Nog even wat leuks zoeken. Berlijn ofzo. Met de trein te doen?

Nou, ga mn FF even invullen en een nieuwe posten hier. Mogen jullie kijken en zeggen wat je denkt... Ik ben de kwijt kluts ;)

6. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hai wat is er alweer veel geschreven.. geen wonder met die minimarathon in het vooruitzicht.

Ik duim driedubbel hard voor zaterdag!

Liefs Eevitaa

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    He go4baby! Wat fijn dat je er weer bent! Goed idee om samen even weg te gaan, ff je zinnen verzetten. Ik heb dat ook wel eens gehad, dat van die draden, maar dan niet doorzichtig. Geen idee wat het betekent, want ik had het gisteren nog...en zou m'n ei nog lang niet moeten hebben! Snap er ook weinig van... Volgens ff zou je ei toch rond de 8ste zijn? Dan kan ie natuurlijk nog komen he!
    Zal zo 'ns kijken naar je kaart...

Ben nog nooit naar berlijn geweest, maar er is volgens mij wel een rechtstreekse verbinding naar berlijn met de trein vanuit nederland...

Heh...zit jij ook zo op coco te wachten? Log de hele dag al steeds in speciaal voor haar!

edit: denk dat je maandag je ei hebt gehad en dat vanaf nu je temp gaat stijgen. Heb pas nog ergens een kaartje gezien van iemand die zwanger bleek en die had ook zo'n zigzag erin...hopen maar he!

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Cocooooooooooooo, waar ben je dan?

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ja! COCO!

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wij hebben geen tv meer nodig, dit is spannend genoeg. Elke dag een cliffhanger!

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Heb wel eens gelezen..bij beschrijving van de ovu tests....dat de LH piek de ei sprong help en als het niet lukt je lichaam het later nog een keer probeert en misschien ook wel met een LH piek....maar zeker weten doe ik niet en zeker niet met jou eieren/lijf ;)

Berlijn is volgens mij goed te doen en betaalbaar met de trein...even kijken op de NS site 8) **lekker braadwursten eten!!** :D

12. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    dames ik zou eigenlijk met jullie mee gaan SMEP-pen maar na een negatieve test zondag heb ik vandaag toch nog maar eens getest...

EN IK BEN ZWANGER!

kan het nog steeds niet geloven... heb al 3 testen gedaan en de streepjes waren licht maar ze waren er .. en net een cb digitaal en kan er niet meer opheen....

dames nu jullie......duim voor jullie

13. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Oh wauwie! Gefeliciteerd zeg!
    Maf he..

14. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Hier nog altijd geen teken van de ongie!

Ik heb nu 2 pendels binnen die al zeggen dat ik zwanger ben!
    Spannend dus!

15. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Oh my... jij weet het ook spannend te maken!

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    KTJE: GEFELICITEERD!!!!

Joehoe wat fijn! Helemaal lekker!
    :whistle: :whistle: :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: :whistle:

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    OHHHH jij maakt het echt vreselijk spannend!

Wanneer ga je nou testuh....? ;)

(vast al 100 keer gezegd... maar ik ben vergietje geworden..)

18. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Zaterdag denk of zondag!

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, het is een wonderlijke toestand! Mn test was vet negatief!
    Maar had net wel vrichtbaar slijm... morgen laatste ovu test... snel bestellen want anders ...OP voor dit weekend! (en ook al wil mannetje niet dat ik er zo mee bezig ben.. ik vind het wel fijn. Kan er anders geen peil op trekken!)

Ga effe Berlijn opzoeken! ;)

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ktje, jammer dat je niet mee komt smeppen ;)... maar wel met een heel goed excuus! GEFELICITEERD!!!

Go4baby, met de trein is Berlijn goed te doen, maar het is wel zo dat hoe korter vt voren je boekt, hoe duurder. Als je zeg maar 2 weken van te voren boekt betaal je maar de helft van wat je betaalt als je binnen een week voor vertrek boekt. Gaat als je nu vor komende week boekt al snel richting de 200 euro retour p.p.... Kan ook even kijken bij NStravel, die hebben vaak leuke aanbiedingen icm hotel. Lekker, er even samen tussenuit :)

Beastie, nog niks bij jou? Spannend hoor.... En voor Daantje ook; al heb je je ei niet gevonden, volgens mij zeker genoeg gesmept, toch?

Waar blijft Coco?

Deel Deze Pagina