ooohhhh beastie wat spannend Ik strooi nog snel wat HCG-tjes voor jullie! ******************************* ******************************* ******************************* ******************************* Liefs Pebbles
hahaah nee joh...teminste ik niet...beetje drukkig hierzo...maar knuf is ontvangen en wordt zeer op prijs gesteld hier
Héeee wat leuk dat je weer even langs piept! Nou spanning is er wel een beetje af nu hoor na de temp daling van vanmorgen.... Nieuwe ronde nieuwe kansen zegmaar!
he, verdikkie zou zo leuk voor je zijn.... bewaar de HCG-tjes maar voor volgende maand dan ik had ook een tempdalingkje na mijn NOD dacht toen help nee he toch ongi maar nee.... misschien is het bij jou ook wel zo [-o< kijk maar in mijn album naar mijn temp kaartje.
Hé dat geeft de burger een beetje hoop.... hoewel het bij mij 36.6 was na 36.8 gister... **temp niet de hele maand maar dacht...what the f*ck...dan zie ik misschien beter me ongi aankomen en is de klap minder hard. Ga vanaf me ongi het wel de hele maand doen want als ik in dec. naar de ha wil moet ik zoiets waarschijnlijk wel overhandigen wil hij me serieus doorverwijzen...** En zolang ik geen bloed zie heb ik ook nog altijd een beetje hoop
hey beastie mij is nooit gevraagd naar een temp lijstje hoor; niet door ha en niet door gyn. Sterker nog, mijn gyn verklaarde me voor gek dat ik mijn temperatuur bijhield, hij zei dat je jezelf daar alleen gek mee maakt.....ik vond het in het begin wel prettig omdat ik zelf m'n eisprong niet voel, plus dat ik dankzij het temperaturen erachter kwam dat ik een cyste had.....maar in de smep-maand was ik gestopt met temperaturen omdat ik er inderdaad gek van werd. moraal van het verhaal.....doe waar je jezelf prettig bij voelt en niet omdat je denkt dat je HA er om zal vragen!
Da's mooi....ik doe het gewoon 1 maandje om eens te kijken hoe en wat **WAARSCHIJNLIJK VERGEET IK HET TOCH ZO VAAK DAT ER GEEN TOUW AAN VAST TE KNOPEN IS ** Maar de ovu testen doe ik wel en dat is vaak al genoeg...die vent, de HA, moet toch niet te veel gaan zeuren!
morgen meiden...hier weer een berischtje van mij..kom net mijn bedje uitrollen ..maar zoalas ik me nu voel ..rol ik er zo weer in ihihihihi..pffff..hou niets binnen...alleen thee...dus nu een echte thee muts... Hier nog niet veel roze meer bij gekomen..jammer meiden..had zo gehoopt..en dat met die temp....wat mielen zegt....schiet je soms ook niet veel mee op...maar denk dat het aan welke Gyn of HA hebt, ken wel meiden die wel hun meet gegevens mee moesten nemen.... Dus meis, gewoon je hart volgen...als je denkt tempen, tempen..anders niet..its simple hihihi Zo ga nnog even thee leuten en dan lekker weer naar mijn mandje... meiden ...zet m op hoor, ik duim voor iedereen tussen het ale: door... voor de meiden die een nega test hebben ....balen...dikke knuff !
Volgens mij voel jij je veeeeeeeeeeeel anders dan bij die jongens van jou! zou het dan toch een meid zijn? Bij de ego's straks...wil je het dan ook weten wat het wordt? doe lekker rustig aan..ik neem ook wel een kopje thee
jakkiedakkie thee......daar word ik juist misselijk van! alleen de lucht al! diaantje vervelend dat je zo beroerd bent, hoop dat je je snel weer beter voelt! beastie....de ego's? ik snapte echt niet wat je daarmee bedoelde
oh meid..heb nou al bijna een week niet geslapen..dus wat het word zal me een zorg zijn..als het maar ophoud....ben er zo klaar mee....ben gewoon ff mijzelf niet meer, jank om het minste geringste..kan volledig flippen om niets, misselijk....name it ..i got it.... denk trouwens wel dat het een meid is...de jongens ging zoooooooo lekker, fluitend door de zwangerschap gerold,, geen pijntjes, geen symptomen , bevallen binnen 2 uur..echt super.... heb nu een donkerbruin gevoel dat dit even heel wat anders word ...
ehhhh, ja...denk dat daar ook een beetje de schoen wringt....weet nu eigenlijk niet waar die pijn in mijn rug en SI gewricht vandaan komt, van de zwangerschap of reuma.( heb dus bechtrew, reactieve artritis , artrose..dus al die pijntjes die ik nu heb kunnen echt van de reuma afkomen....daarin tegen hebben veel reumapatienten juist geen pijn tijdens een zwangerschap...) ..wil absoluut niet aan de pillen dus..ff tanden bijten maar...moet de 24ste naar de reumatoloog..kijken wat zij zegt...wil eigenlijk ook niet door verwezen worden naar de Gyn..wil zo lekker thuis bevallen..als het ff kan... zucht...waar ben ik aan begonnen....
hihihihihi..tja zal ik zeggen...eigen schuld dikke buik! Als je bedenkt dat het 9 maanden bikkelen is en daar na ....nog eens 20 jaar hahahaha...grapie! dikke knuffel voor je meissie.....zal idd geen lolletje zijn...maar voor een heeeeeeeeel goed doel \/
nou die 20 jaar..heerlijk kijken we ook enorm naar uit...heb nog rollen behang genoeg over..in geval van calamiteiten... .kan hij/zij er gwoon onder hihihihi Ach moet me niet aanstellen, zullen de hormonen wel zijn..zelf de jongens hebben zoiets..JEETJE ..de hormonen slaan zeker door hahahahah..ff rustig doen hhahahah
oww ik zou persoonlijk voor plakaatverf gaan...plakt ook goed! wat een wijze mannen heb je in huis 8)