Goed'navond mijn dames! Weer heel wat te lezen, maar dat bewaar ik voor morgen! We hebben heel gezellig met de buren (en de andere buren, en nog meer buren en langslopende buren) zitten BBQ'n op de stoep! Was knus met fakkels toen het donker werd en lekkere wijntjes en grappa en ijslandse brandewijn en marshmallows... En iedereen gaat nu moe en voldaan slapen! O, ja, nog even over het stokkie piez'n... Trussies!
Jaha! Maar ben een beetje wazig (zie boven... ) en niet meer goed in staat te reageren Ga nu lekker onder de douche! 'Spreek' jullie morgen! Lekker SMEP'n jij (EDIT: JULLIE!), of ben je nog niet zo ver...?
*lekker fris uit de douche* ja, was ook hardstikke negatief... meer nog dan gister. (nu ultra vaag, gister duidelijk vaag...) Maar had de hele avond niet geplast dus dacht dat het wel kon... Maar die IJslandse brandewijn heeft geen goed gedaan Nog maals:
Zo meiden..ook ik hou het lezen voor morgen (avond) , morgen weer vroeg op...gaan dan naar Hellendoorn...dus voor de nachtbrakers onder ons..
Goedemorgen allemaal! Tijd om een eitje te koken... (ps. mn temp is weer omhoog... pfff raadselachtig gedoe) Lijkt wel of mn hele cyclus van de kaart is. Heb mn kaarjte in album geplakt.
morgen allemaal, vervelend go4baby...Ik hoop dat het snel weer een beetje normaal word. Ik ga vanmiddag mijn 2de ovu testje plegen, hopelijk deze keer wel positief... Ik had gehoopt op een wat kortere cyclus. Ik laat het resultaat later weer weten!
@Julita: Jaha! hoop echt voor je dat ie snel roze kleurt... Maar aan de lengte van je cyclus te zien kan het natuurlijk ook nog een paar dagen duren! (ik heb 'm vorige maand ook pas op dag 19 gehad (en dan een DPO van 13 dagen) en na 32 dagen ongi. Ik duim voor je dat ie wel lekker snel komt (en voor mezelf ook..! Had je nou al vruchtbaar slijm geconstateerd?
pfieuw! huis gered van water infasie! Filter van de wasmachine was verstopt...sokje in filter...grrrr :x Goed...valt hier nog wat te smeppen? Of moeten jullie alleen maar piezzzen : over stokjes
Hallo allemaal, Hier een smep-vrije dag...Gisteren toch ff en ovutestje er tegenaan gegooit maar natuurlijk nog dik negatief. Zal nog wel minimaal een weekje duren voor mijn ei. Bah dat wachten... Ik heb nu het "leuke" administratie-klusje liggen... Jakkes, geen zin Voor de smeppers van vandaag:
Hallo allemaal, Wij zijn ook aan het smeppen geslagen, we zijn alleen eerder begonnen want mijn cyclus telt maar 25 dagen. OP 9 sept. heb ik mijn NOD en dit is de 16de ronde, ronde 1 met smep. Zouden jullie mij op de lijst willen zetten, ik ben erg benieuwd. liefs
Oeffff , echt geluk dan dat je thuis was! Je moet er toch niet aan denken dat dat echt fout gaat.... Hier hard gewerkt vanochtend zodat we straks lekker weg kunnen. (misschien wel naar het strand en dan SMEP'n (of eerst SMEP'n en dan... ) Ik laat dat stokje vandaag even links liggen. Was zo nega gister...(of te laat getest) maar ik denk dat het nog even duurt (nog geen vruchtbaar slijm gezien tot nu toe namelijk)
SMEPpers: 1. Mielenl \/ (ronde7, 1x SMEP) 2. Beastie, ronde 4 3. Go4baby, ronde 4 4. Julita, ronde 7 5. Rainstarrr, ronde 8 (vanaf ronde 9 aan de SMEP) 6. Miepie80, ronde 7 7. Diaantje17, ronde 4 8. Leentje79, ronde 7 9. Tezzz, ronde 3 10. Ilona21, ronde 9 11. CynthiaB, ronde 3 12. Wieffie, ronde 6 13. Daantje, ronde 10 14. Yvetje1982, ronde 9 15. Roxanne, ronde 3 16. Britt28, ronde 11 17. Butterfly1, ronde 4 (vanaf ronde 5 aan de SMEP) 18. Elfje Arwin, ronde 3 19. Morgaantje, ronde 10 20. WishfulDreaming, ronde 5 21. Dani86, ronde 13 (vanaf ronde 14 aan de SMEP) 22. Tijgertje23, ronde ? 23. Puzzcat24, ronde 8 24. Marieke15, ronde 4 25. Heidi77, ronde 2 26. Pebbels, ronde 8 27. Sunnycloud, ronde 16 Sunnycloud, welkom! hoop dat jullie met SMEP'n snel resultaat HEBB'n
Als ik jou was zou ik pas over de stokjes piezzzen..vanaf woensdag dan zit je tegen je ei aan....zelfs als ie iets eerder mag zijn deze cyclus..pfff wat is je cyclus lang... Ik zit al op de wachtbank....en toch wordt er gesmept....lijkt die wachtbank al minder lang...da's wel fijn ooow ik ben een muts, ja echt. Heb net een onwijs leuke herfst/winterjasje gekocht wat eigenlijk nogal duur was....stel dat smeppen werkt...dikke buik jasje....suf'hé van me!? goed het is niet zo dat ik meteen een grote pens heb...suffe muts!
Beastie, ik heb al heel lang geen broeken meer gekocht want ik denk de hele tijd dat ik vast snel zwanger ben. Bespaard wel lekker geld! Ik mag over 15 min. een testje doen... Benieuwd.. @go4baby, het vruchtbare slijm begint nu een beetje te komen.