de topic stond in de lounge,en stond niks bij dat het niet mog als je ook zwanger zou zijn, kun j e niet begrijpen dat marjo een beetje boos reageerd wat ze nu ook mee maakt
anyway.. nog 4 dagen.. heb liever vandaag de ongi en of de duidelijkheid.. maar wie niet! beastie, daantje (en volgens mij vergeet ik nog iemand) balen van die daling, hopelijk vliegt ie toch nog omhoog?..
Nou echt wel meis,ik heb er ook lang op moeten wachten,maar jou tijd komt snel, en idd kom me vrij gezelle bij juni mama's
Het wachten maakt het wel een heel bijzonder wonder als het eenmaal zover is denk ik dan maar Juni mama's zou echt toppie zijn (ben in juni jarig)
Thanx voor het duimen meid, ik duim me ook rot hihihihi (dan hoef ik namelijk lekker niej naar de Gyn hihihi)
wat n toestand! beastie, wat je ook gezegd hebt, je hebt er vast niemand mee willen kwetsen, ik vind je een leuke meid! *** al spoor je misschien niet helemaal *** en nu zal ik even alle dreigende ook even streng toespreken: opzouten! ga boeven vangen!
pffff.....tjeee.......heeft er iemand een zilverweegschaaltje dan kan ik mijn woorden erop leggen ik bedoelde de dreigende ongie !!!